Geen ticket van Flixbus gekregen

Plaats een reactie

Smilies
:) :( ;) :o :s :D :p :cry: :| :') :6 :lol: :oops: :@ (A) :X :shock: 8-) :x :evil: :twisted: :roll: :mrgreen: :Y :N :pos: :neg: :!: :?: :arrow: :idea: *O* -0- _O_ _O- :trein: *bus* :geek: :ugeek:
Bekijk meer smilies

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[flash] staat UIT
[url] staat AAN
Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten
   

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Geen ticket van Flixbus gekregen

Re: Geen ticket van Flixbus gekregen

door nvdw » vr 19 okt 2018, 13:18

Mooi! :pos:

Re: Geen ticket van Flixbus gekregen

door Gast » vr 19 okt 2018, 13:12

nvdw, Heb zoals je zei even gebeld en ze beloven mij het geld terug te storen :') Dus probleem opgelost!

Dankjewel iedereen voor de hulp! _O_

Re: Geen ticket van Flixbus gekregen

door nvdw » vr 19 okt 2018, 10:38

Niet het contactformulier gebruiken, maar bellen.

Re: Geen ticket van Flixbus gekregen

door JORDY » vr 19 okt 2018, 07:45

Ik heb mijn spam gekeken, zit hij niet in. En als ik contact zoek geven ze uitleg over hoe ik moet betalen

Re: Geen ticket van Flixbus gekregen

door DPDelft » vr 19 okt 2018, 07:28

Het beste is om gewoon contact op te nemen met Flixbus, met een bewijs van afschrijving van jouw bankrekening zullen ze je vast helpen aan het ticket.
https://www.flixbus.nl/over-ons/contact

Overigens je SPAM gecheckt of de tickets misschien per ongeluk daar terecht zijn gekomen?

Re: Geen ticket van Flixbus gekregen

door cassie127 » vr 19 okt 2018, 07:28

Wij kunnen je hier eigenlijk niet verder helpen. Neem even contact op met flixbus zelf via hun website.

Geen ticket van Flixbus gekregen

door JORDY » vr 19 okt 2018, 07:21

Hallo,

Ik heb via de site van Flixbus een retourtje van Amersfoort naar Berlijn gekocht. Nou heb ik daar voor betaalt maar alleen geen tickets voor gekregen (en dus geen boekingsnummer) Dus mijn vraag is “Wat moet ik nu doen??” En Kan ik nog een vergoeding hier voor krijgen????


Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!!

JORDY

Omhoog