Onnozel

Plaats een reactie

Smilies
:) :( ;) :o :s :D :p :cry: :| :') :6 :lol: :oops: :@ (A) :X :shock: 8-) :x :evil: :twisted: :roll: :mrgreen: :Y :N :pos: :neg: :!: :?: :arrow: :idea: *O* -0- _O_ _O- :trein: *bus* :geek: :ugeek:
Bekijk meer smilies

BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[flash] staat UIT
[url] staat AAN
Smilies staan AAN

Voorafgaande berichten
   

Weergave uitklappen Voorafgaande berichten: Onnozel

Re: Onnozel

door marvinkok » ma 07 jan 2019, 17:31

Zo staat het inderdaad wel op onze wiki inderdaad, vandaar mijn opmerking..

Re: Onnozel

door Milco » ma 07 jan 2019, 17:30

Gezien het busnummer betrof het een dubbelgelede bus en voor zover ik weet mag je daar altijd bij alle deuren instappen, ook op lijn 28. Bij een gewone gelede bus moet je bij lijn 28 wel voor instappen.

Re: Onnozel

door Dennenboom » ma 07 jan 2019, 16:48

Lijn 12 heeft dat wel en daar heb ik ook wel het nodige met dichtslaande deuren meegemaakt.

Re: Onnozel

door Daniel » ma 07 jan 2019, 16:12

Nee

Re: Onnozel

door marvinkok » ma 07 jan 2019, 15:31

Maar.... Heeft lijn 28 niet een open instapbeleid?

Re: Onnozel

door Tom98 » ma 07 jan 2019, 14:12

Het is in principe ook gewoon de bedoeling dat men bij de voordeur instapt (rolstoelen uitgezonderd natuurlijk). Wij zien in de spiegel echt wel iemand lopen en daarvoor laten we de voordeur even open.
Ik sluit zelf ook direct de achterdeur wanneer alle uitstappers eruit zijn.
Dit omdat ik graag iedere passagier persoonlijk groet, omdat ik wil controleren of men netjes incheckt en simpelweg omdat het gewoon beleid is.

Re: Onnozel

door TLP » ma 07 jan 2019, 13:24

Vervelend dat u deze reiservaring heeft moeten meemaken. U kunt uw voorval denk ik het beste melden via het contactformulier van U-OV. Wellicht dat zij iets voor u kunnen doen. U kunt dan bijvoorbeeld denken aan dat de betreffende chauffeur persoonlijk wordt aangesproken, en/of dat de veiligheid bij het in- en uitstappen bij de chauffeurs onder de aandacht wordt gebracht.

Ik heb helaas geen persoonlijke ervaringen met de klantenservice van U-OV, maar ervaringen van andere forumleden zijn meestal positief voor zover ik weet.

Onnozel

door Marianne » ma 07 jan 2019, 13:18

Ik wilde vanaf UMC Utrecht naar het P&R terrein.
Bus 28 , busnr 4216 en wilde achterin stappen. Er wilde ook een meneer uit maar de deur ging voor zijn en mijn neus dicht.
Dan de middelste deur, ook deze ging vlak voor mijn neus dicht.
Tenslotte de chauffeursingang dan maar, gauw voordat hij weg rijdt
Met mijn bagagewagentje had ik intussen zoveel haast dat ik languit die bus in viel.
De chauffeur, gaat het mevrouw, rustig maar.
Ik zei dat de deuren 1 voor 1 dichtgingen.
Chauffeur zei deur is open toch?
Jahhh deze wel.... :oops:

Zere knieën en een "grap" van de chauffeur dat ik anders naar UMC terug moest, tegen een andere reiziger...

Bij het verlaten v d bus vraagt chauffeur niet naar mijn ondertussen zere (schaaf gevoel) knieën maar in plaats daarvan..." denkt u erom bij uitstappen?"

Hoezo neerbuigend en lompe Chauffeur!
Bedankt!

Omhoog