door Gebruikersnaam » do 12 sep 2019, 15:04
DB Cargo Nederland heeft nog 68 6400'en.
LTE heeft 2 6400'en
RRF heeft 10 V100'en, 2 Class 66's en 3 G2000'en
RFO heeft 1 Bakkie, 1 HLD62, 2 G1206'en en 1 G2000
Railtraxx heeft 8 Class 66's
IRP heeft 4 G1206'n en 5 G2000'en
Captrain heeft 2 G1206'n, 4 V100'en
Lineas heeft 22 HLD/HLR77/78 die Nederland in mogen, 2 Class 66's, 2x V60 en 2x G1206
Crossrail heeft 17 Class 66's
Dit zijn al 158 diesellocomotieven, en zo zijn er nog wel een aantal andere vervoerders met diesellocomotieven, plus nog een aantal locaties waar gebruik gemaakt wordt van kleine rangeerlocomotiefjes (zoals bij de DSM en een aantal plekken in de Rotterdamse havens)
DB Cargo Nederland heeft nog 68 6400'en.
LTE heeft 2 6400'en
RRF heeft 10 V100'en, 2 Class 66's en 3 G2000'en
RFO heeft 1 Bakkie, 1 HLD62, 2 G1206'en en 1 G2000
Railtraxx heeft 8 Class 66's
IRP heeft 4 G1206'n en 5 G2000'en
Captrain heeft 2 G1206'n, 4 V100'en
Lineas heeft 22 HLD/HLR77/78 die Nederland in mogen, 2 Class 66's, 2x V60 en 2x G1206
Crossrail heeft 17 Class 66's
Dit zijn al 158 diesellocomotieven, en zo zijn er nog wel een aantal andere vervoerders met diesellocomotieven, plus nog een aantal locaties waar gebruik gemaakt wordt van kleine rangeerlocomotiefjes (zoals bij de DSM en een aantal plekken in de Rotterdamse havens)