Geert schreef:Wat is de blunder daar dan van?
Los van dat, het is vooral de bedoeling dat je je eigen blunders hier meldt..

Ardan schreef:Ik vertel hier wel eens over het COC, maar dat is vrijwilligerswerk. Ik heb ook betaald werk in een restaurant (het Engelse Werk, genoemd naar het voormalige vestingwerk). Vorige week zondag was mijn baas in de agenda aan het krabbelen tijdens het naborrelen, en vroeg me of ik vandaag en vrijdag 1 juni kon werken, tijden erbij, ik zei dat ik wel kon. Ik had even geen papiertje bij de hand, maar toen ik even later wegging pakte ik een papiertje bij de bar en schreef dat op. Vandaag om 16 uur beginnen en vrijdag om 13 uur. Dus ik kom vandaag even voor 16 uur op het werk, sta nog even een sigaretje te roken buiten bij de keuken, en mijn baas komt naar buiten. 'Hoe laat is het nu?' 'Vijf voor vier.' 'Hoe laat moet je vrijdag beginnen?' 'Eén uur.' 'Okee, dan weet ik al wat er aan de hand is..' Hoezo? Ik bleek de tijden omgewisseld te hebben, ik moest vandáág om 13 uur beginnen in plaats van vrijdag... Gelukkig is mijn baas een relaxte man, hij deed het af met 'foutje kan gebeuren'. Alleen wel dertig euro aan loonuren door de neus geboord

Keer terug naar OV Ontmoetingspunt
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten