Bee schreef: de jongen huilend aan het bureau staat omdat het het enige exemplaar van zijn meesterwerk was.
Je hebt hem toch wel op het hart gedrukt om ALTIJD kopietjes te maken he
Bee schreef: de jongen huilend aan het bureau staat omdat het het enige exemplaar van zijn meesterwerk was.

Bee schreef:Dat is ouderwetsch kopiëren. De meeste hebben bovenop die klep ook een invoerlade waar je al je papier in kan leggen. De automaat voert ze dan door en maakt dan zoveel kopieën als je wil, allemaal netjes gesorteerd. Alleen mogen daar absoluut geen beschadigde papieren in, omdat ze dan blijven hangen in het transportmechanisme.
Geert schreef:Wat een crappy kopieerapparaat trouwens. Ik heb vaak zat een blaadje gescand dat gevouwen was en dat ging tot nu toe altijd goed.

Bee schreef:Een of andere loser geloofde ondanks mijn waarschuwing niet dat als een papier gevouwen is dit een beschadigd papier is, en vond dus dat de waarschuwing "Geen beschadige papieren invoeren" op het kopieerapparaat niet van toepassing was.
Gevolg is nu dat er een papier in honderdduizend stukjes inzit en de jongen huilend aan het bureau staat omdat het het enige exemplaar van zijn meesterwerk was.

Geert schreef:Wat een crappy kopieerapparaat trouwens. Ik heb vaak zat een blaadje gescand dat gevouwen was en dat ging tot nu toe altijd goed.

fogeltje schreef:Ik mag hopen dat het niet zijn diploma of iets dergelijks was

Bee schreef:Ja. Dat was een van mijn grootste frustraties met Android: steeds meer apps werden betaalde apps, maar ik had geen mogelijkheid om die te betalen.

webguy schreef:Overigens schijnen KPN en Vodafone er mee bezig te zijn dat gekochte apps op je telefoonrekening komen ipv Credit cards, maar duurt waarschijnlijk nog eventjes.

Keer terug naar OV Ontmoetingspunt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast