hauptbahnhof schreef:Ik ging bijna juigen. Het selecteren gaat nu wel goed, alleen het plakken komt weer uit op dezelfde manier als in mijn post van 08 dec 2012 21:37.![]()
![]()
Nog iets speciaals gedaan bij het plakken?

Bee schreef:Zo, de jaarlijkse Digitennewerkzaamheden zijn ook weer achter de rug. Elke keer hetzelfde. SMS van KPN: Zap nu naar kanaal 29 voor instructies als u naar SBS6 wil blijven kijken.

Bee schreef:Zo, de jaarlijkse Digitennewerkzaamheden zijn ook weer achter de rug. Elke keer hetzelfde. SMS van KPN: Zap nu naar kanaal 29 voor instructies als u naar SBS6 wil blijven kijken.

Bee schreef:Eens in de zoveel tijd veranderd het zenderpakket of de frequenties. KPN stuurt dan een brief/e-mail/SMS wanneer het gebeurt en dan moet je de zenders opnieuw ophalen. Deze keer heeft KPN alleen wat frequenties aangepast, alhoewel er nu ook allerlei zenders van kanaal zijn verwisseld (ik zag dat 24Kitchen van 21 naar 23 is verhuisd en Comedy Central van 19 naar 12). Volgend jaar gaan ze geloof ik weer wat aanpassingen in het zenderpakket doen.
Bee schreef:Vijftien. En één op veertien.

Geert schreef:Dat kun je hier uitzetten: https://www.spotify.com/nl/account/profile/
Die 112 nummers heb ik overigens niet eens zelf uitgezocht, dat deed Last.fm voor me

Keer terug naar OV Ontmoetingspunt
Gebruikers op dit forum: Milco en 2 gasten