Zie het filmpje
Ik heb dat kanaal hier niet neergelegd!

De nieuwste trend qua piercings is een gat in je kin waarbij een lens goed je tanden laat zien.
Etensresten
Dit nieuwe juweel kreeg de naam 'Clear Lens Facial Piercing'. Het is een zogenaamde stretcher waarbij je met een juweel een klein gaatje in je onderlip steeds meer rekt tot de gewenste grootte. Vervolgens steek je er een lens in, zodat iedereen je tanden kan zien.
Het is niet echt een aanrader als accessoire voor een romantisch diner op Valentijn. Het is niet smakelijk als je partner je hele maaltijd langs je kin ziet passeren of geconfronteerd wordt met etensresten tussen je tanden net voor hij je wil kussen.

Mijn koffie, wat DOE je?STF schreef:Tja zo'n piercing is iedereen ondertussen wel op uitgekeken, tijd voor een kijkglaasje: http://www.hln.be/static/FOTO/pe/16/5/1 ... 0208163632

STF schreef:Tja zo'n piercing is iedereen ondertussen wel op uitgekeken, tijd voor een kijkglaasje: http://www.hln.be/static/FOTO/pe/16/5/1 ... 0208163632

Reiziger Ddrs schreef:Geweldig om al die oude plannen te zien, maar je gaat je toch afvragen waarom men ooit eigenlijk van plan is geweest om Almelo - Mariënberg te elektrificeren
Zo'n gepimpt interieur verzinnen kan iedereen wel. Maar wat doe je met het klassieke motorgeluid, met de penetrante diesellucht en de slechtere prestaties?Ik weet het wel hoor

Dat is omdat Rail 21 niet is afgemaakt, zoals zoveel geweldige plannen in de spoorbranche.Vinny schreef:Ik snap niet waarom er überhaupt nog dieseltractie is in Nederland.

Raymond schreef:Die plannen zijn daar door de overheden ondertussen weer uit de ijskast gehaald met de aanbesteding van de Vechtdallijnen. Kosten zijn geschat op een miljoen euro per kilometer.
Als die toko van jou nou ff een paar waslijnen ophangt dan...Vinny schreef:Ik snap niet waarom er überhaupt nog dieseltractie is in Nederland.

Karl schreef:Fles en Geert, bedankt voor jullie fotorecovery tips, ik heb er 499 kunnen redden.
Keer terug naar OV Ontmoetingspunt
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast