Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5829
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

:pos: :pos: :pos: Arrivabas. *O* *O* *O*
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39291
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

Gefeliciteerd ArrivaBas :pos:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Kalil Nieuw »

Gefeliciteerd ArrivaBas *bus*
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15399
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

ArrivaBas schreef: di 27 jun 2023, 16:34 Vanmiddag ben ik ook afgestudeerd, maar dan aan de hbo-opleiding Ruimtelijke Ontwikkeling! *O*
Gefeliciteerd :pos: ;) .
waldo79
Berichten: 7689
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Gefeliciteerd ArrivaBas.
VIRM
Berichten: 7711
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

ArrivaBas schreef: di 27 jun 2023, 16:34 Vanmiddag ben ik ook afgestudeerd, maar dan aan de hbo-opleiding Ruimtelijke Ontwikkeling! *O*


Gefeliciteerd!
Beul van de blindegeleidelijn
iamthedutchdude
Berichten: 1081
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door iamthedutchdude »

AppleMoose schreef: ma 26 jun 2023, 17:07 Het heeft even geduurd, maar ik ben eindelijk geslaagd voor m'n deeltijdopleiding docent Nederlands *O* *O*
ArrivaBas schreef: di 27 jun 2023, 16:34 Vanmiddag ben ik ook afgestudeerd, maar dan aan de hbo-opleiding Ruimtelijke Ontwikkeling! *O*
Zowel AppleMoose als ArrivaBas van harte gefeliciteerd!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13065
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Beide gefeliciteerd! Goed gedaan! *O*
Ik doe ook maar wat
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Kalil Nieuw »

Zojuist een NL-alert gekregen vanwege brand en rookwolken die over de stad trekken.

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1688424/ ... e-rookwolk

Ik zit nu in de moskee dus de telefoon van wel een paar honderd man maakt ontzettend veel lawaai... :shock:
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51005
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ja, helaas staat Buurman/Keilewerf 1 in de fik. Ik was net onderweg toen ik een foto van de buurvrouw toegezonden kreeg, ben naar huis gegaan om de ramen dicht te doen. Er ligt ook as in de voortuin :cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
TffpaA
Berichten: 3464
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TffpaA »

Wat is dat toch met megabranden in steden dit jaar? Zou de extreme droogte hier nog een rol in spelen?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6496
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik werd er wakker van maar het rook nog fris buiten dus ik heb het raam nog open.

Edit: toch maar alles dicht gedaan want ik vertrouw het toch niet helemaal.
Michael
Berichten: 11802
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

ArrivaBas schreef: di 27 jun 2023, 16:34 Vanmiddag ben ik ook afgestudeerd, maar dan aan de hbo-opleiding Ruimtelijke Ontwikkeling! *O*
Gefeliciteerd *O* *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51005
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

TffpaA schreef:Wat is dat toch met megabranden in steden dit jaar? Zou de extreme droogte hier nog een rol in spelen?
Ik durf hierover niet te speculeren, maar het had vannacht wel een klein beetje geregend. Echt extreem zonde deze brand, tientallen creatieve ondernemingen zien hun levenswerk verloren gaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
April064
Berichten: 735
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

Arrivabas ook gefeliciteerd *O*.

Zelf heb ik ook een klein overwinninkje, na bijna een maand moeilijkheden over welke vakken ik wel en niet mocht kiezen, waarvan de goedkeuring en afkeuring ook lang duurde, ben ik eindelijk klaar voor mijn inschrijving om volgend semester te studeren in het buitenland. De bestemming is Clermont-Ferrand in Frankrijk.
zij/haar/hen/hun
Dennenboom
Berichten: 1686
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 21:23

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Dennenboom »

April064, AppleMoose en ArrivaBas gefeliciteerd!

En mogen we Suus en Kalil Nieuw ook feliciteren met het mooie beeld in hun woonplaats Amsterdam?
waldo79
Berichten: 7689
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

April064, veel plezier in het Franse.
umbusko
Donateur
Berichten: 5409
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Dennenboom schreef: wo 28 jun 2023, 14:42 En mogen we Suus en Kalil Nieuw ook feliciteren met het mooie beeld in hun woonplaats Amsterdam?
Met ook nog eens een foto van de Praagse metro... wat is dit voor artikel? :')
iamthedutchdude
Berichten: 1081
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door iamthedutchdude »

Statue of Black Woman Becomes Must-See Attraction at Amsterdam Train Station schreef:Titled, Moments Contained, the bronze statue was created by British artist Thomas J Price and is located at the Rotterdam Centraal Station — which is the largest train station in Amsterdam.
Ehhmmm.... _O-
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15399
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

April064 schreef: wo 28 jun 2023, 13:21 Zelf heb ik ook een klein overwinninkje, na bijna een maand moeilijkheden over welke vakken ik wel en niet mocht kiezen, waarvan de goedkeuring en afkeuring ook lang duurde, ben ik eindelijk klaar voor mijn inschrijving om volgend semester te studeren in het buitenland. De bestemming is Clermont-Ferrand in Frankrijk.
Gefeliciteerd en veel succes in Frankrijk :pos: ;) .

Wat ga je studeren?
April064
Berichten: 735
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

Dankjewel. Ga een beetje van alles studeren wat met economie, politiek, en geschiedenis te maken heeft. Ik doe in Nederland European Studies, in het buitenland studeren is hier een verplicht deel hiervan, en ik had relatief vrije keuze in vakken, dus ik ga niet echt 1 richting op.
zij/haar/hen/hun
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6054
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Succes en veel plezier :pos:
Goh.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15399
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

April064 schreef: do 29 jun 2023, 01:02 Dankjewel. Ga een beetje van alles studeren wat met economie, politiek, en geschiedenis te maken heeft. Ik doe in Nederland European Studies, in het buitenland studeren is hier een verplicht deel hiervan, en ik had relatief vrije keuze in vakken, dus ik ga niet echt 1 richting op.
Hoelang ga je voor je studie naar Frankrijk?
April064
Berichten: 735
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door April064 »

1 semester, dus dat is eind augustus t/m eind januari.
zij/haar/hen/hun
anonymous_1
Berichten: 73
Lid geworden op: do 26 dec 2019, 20:16

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door anonymous_1 »

Gedoe met mijn Interrail-reservering voor de Eurostar. Ik heb hem in januari al geboekt (veel te vroeg eigenlijk, er is nu nog ruime keuze op de dag die ik wil) via NMBS Internationaal. Later heb ik nog een keer via de website van Eurostar mijn zitplaats veranderd, kijk ik in mijn dossier van NMBS Internationaal, staan daar opeens 2 zitplaatsen in (en bijbehorend totaalbedrag), alsof ik ze beide geboekt heb (wat niet eens zou moeten kunnen op 1 Interrail). Verder wil ik de datum verzetten omdat ik eerder terug moet reizen i.v.m. een verjaardag, maar dat kan niet online (vermoedelijk door een storing). NMBS gebeld op hun nummer voor internationale boekingen, meer dan 10 minuten in de wacht gestaan zonder doorverbonden te worden. Morgen dan maar opnieuw proberen, of wellicht aan het loket in Brussel/Lille/Parijs als ik komende week toch die kant op ga (als dat kan. Ik weet dat wijzigen 15 euro kost en online mogelijk zou moeten zijn, maar niet of het ook aan het loket kan).
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten