Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6055
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Goed, de afgelopen dagen is er het een en ander gebeurd en gezegd waarin ik ook een rol heb gespeeld.
Het is niet mijn bedoeling om de hele discussie weer van voren af aan te gaan beginnen, noch bepaalde mensen in een bepaalde hoek te drukken. Ik schrijf dit bericht ook niet als een openbare boetedoening (Is mij ook niet opgedragen dat te doen), maar om mijn perspectief te tonen op het geheel.
Geheel vrijwillig overigens.

Mijn reacties kwamen voort uit onbegrip over het besluit het topic 'Forummer van het Jaar' te sluiten, en met name de manier waarop.
Natuurlijk kon ik besluiten dit per pb kenbaar te maken. Maar ik besloot dat in de openbaarheid te doen, omdat ik er niet van hou enkel alles achter gesloten deuren te doen. Het ontaardde in een klein relletje, even stoom afblazen. Zo zie ik het althans. Laten we het vooral niet groter maken dan het is. In tegenstelling tot wat Wubbo beweert, had het helemaal niets te maken met het feit dat er op dat moment minder beheerders/moderators online waren en het was zeker niet mijn bedoeling het forum of bepaalde mensen schade toe te brengen of uit te testen/uit te dagen. Ik vind het dan ook jammer dat hij dit wel zo ziet of in ieder geval zo benoemd. Het ligt iets genuanceerder dan dat en dat weet hij ook.

Goed, na het stoomafblazen besloot ik, ondanks dat mijn voorkeur uitgaat naar in het openbaar bespreken van dit soort zaken, uiteindelijk toch het contact te zoeken via pb met een van de moderatoren. Niet om mijn eigen hachje te redden, maar om op een rustige manier toch een inhoudelijke discussie te kunnen voeren over het besluit het betreffende topic te sluiten. Ik had het idee dat, na onze reacties, dat even niet mogelijk was in het openbaar. (Wat ik ook wel snap (A) ) Hoewel het gesprek nog loopt, heb ik wel, gezien de antwoorden die zijn gegeven (via pb), al wat meer begrip voor het uiteindelijke besluit.

Goed, ik denk dat er nu wel in het openbaar genoeg gezegd is over het hele gebeuren en dat we nu weer verder moeten. PB mij gerust, mocht je nog vragen of opmerkingen hebben :pos:
Goh.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12905
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Je praat een hoop maar zegt eigenlijk helemaal niets in dit bericht...
🍉
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6055
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Dan moet je wat aan je leeskwaliteiten doen.
Goh.
Mdk
Berichten: 1255
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

cassie127 schreef:Even een middagje in Apeldoorn geweest. En ik kwam thuis met een tas vol merchendise ter waarde van €31,- dat allemaal naar een goed doel gaat... En ik ben nu online nog meer van dat spul aan het bestellen :')
En nieteens even hoi zeggen tegen regenmaker of mij? Manmanman, je had zelfs nog een biertje van me gekregen :wink:.
Maargoed, ik ben er net uit de kroeg nog maar even langs geweest, wat is dat' s nachts een trieste bedoeling zeg, het hele marktplein vol platgetrapte plastic bekers, en ongeveer 15 (dronken) mensen rond het huis. Nog wel even jan kooiman, die in de kooi was man, gezien, voor wat dat waard is.
Bij twijfel altijd klagen
Mdk
Berichten: 1255
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

Suus schreef:
Mdk schreef:En aan jezelf hoeft er niks vervangen te worden? Of zat je toen niet op de fiets?
Ik zat wel op de fiets maar ik ben in orde zover ik kan zien. Enige wat ik kon krijgen was een dikke middelvinger.
Gelukkig zit de jouwe nog aan je hand vast, en is er verder niks ernstig mis :D
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13253
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Om tien uur precies klaar zitten helpt, want ik heb zojuist twee tickets voor Selah Sue in TivoliVredenburg kunnen bemachtigen. De verkoop begon om 10:00 precies, en nu (10:10) is het al feitelijk uitverkocht. _O-
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
cassie127
Berichten: 6628
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Mdk schreef:
cassie127 schreef:Even een middagje in Apeldoorn geweest. En ik kwam thuis met een tas vol merchendise ter waarde van €31,- dat allemaal naar een goed doel gaat... En ik ben nu online nog meer van dat spul aan het bestellen :')
En nieteens even hoi zeggen tegen regenmaker of mij? Manmanman, je had zelfs nog een biertje van me gekregen :wink:.
Maargoed, ik ben er net uit de kroeg nog maar even langs geweest, wat is dat' s nachts een trieste bedoeling zeg, het hele marktplein vol platgetrapte plastic bekers, en ongeveer 15 (dronken) mensen rond het huis. Nog wel even jan kooiman, die in de kooi was man, gezien, voor wat dat waard is.
Ik was er met een vriend in de middag van 14:00 tot 17:00 uur. In de avond had ik andere dingen te doen. Zondag ga ik er eind van de middag nog weer even heen voor de finale. Want ja zo vaak is het glazenhiis niet zo dicht bij (40 tot 50 minuten met zowel openbaar vervoer als met auto)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8929
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Mijn school heeft gezamenlijk bijna €4000 opgehaald voor Serious Request! Een aantal mensen gaat dat vanmiddag even afleveren. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51006
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

De ING-app heeft nu besneeuwde dennenbomen en sneeuwvlokjes op het inlogscherm :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15400
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

De VLC Mediaplayer heeft al een paar dagen een kerstmuts op zijn pylon staan :wink: .
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12905
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

ArrivaBas schreef:Mijn school heeft gezamenlijk bijna €4000 opgehaald voor Serious Request! Een aantal mensen gaat dat vanmiddag even afleveren. *O*
Netjes! :pos:
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51006
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

KM46 schreef:De VLC Mediaplayer heeft al een paar dagen een kerstmuts op zijn pylon staan :wink: .
Ik had al zo'n vermoeden dat die kerstmuts er niet door de afdeling communicatie in was geshopt bij de kerstborrel :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5829
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

KM46 schreef:De VLC Mediaplayer heeft al een paar dagen een kerstmuts op zijn pylon staan :wink: .
Dat is elk jaar zo, toch?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13560
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Suus, ik zie berichten van je rond kwart voor 5 's ochtends. Gaat het wel goed met je?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 51006
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Dank voor je oplettendheid Wubbo. :) Niets aan de hand, de blaas speelde nogal op vannacht.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15400
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

isadora schreef:
KM46 schreef:De VLC Mediaplayer heeft al een paar dagen een kerstmuts op zijn pylon staan :wink: .
Dat is elk jaar zo, toch?
Dat weet ik niet, want ik gebruik de VLC Mediaplayer nog maar een maand :wink: .
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5829
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Ah, op die manier.
Volgend jaar is de muts er vast weer. :D
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15400
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Daarvoor gebruikte ik de mediaplayer die standaard in Windows zit / zat. Maar aangezien deze niet meer ondersteund wordt ben ik op een ander programma overgestapt. Hetzelfde geldt trouwen ook voor mijn mailprogramma en mij internetbrowser.

En ik gebruik ook een andere pdf reader. Maar deze keuze heeft meer met inname van ruimte op de harde schijf te maken.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5829
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Als je toch zo bezig bent, kan ik je van harte aanbevelen, eens iets over Linux te gaan lezen.
https://www.techlila.com/introduction-l ... ng-system/
https://www.pcworld.com/article/2918397 ... guide.html
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Mdk
Berichten: 1255
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

Dr zit wel een kleeeeine kloof tussen een andere mediaspeler gaan gebruiken en overstappen op Linux, vind je niet? :wink:
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5829
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Nee hoor. :D
Wat zijn je eigen ervaringen dan?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Mdk
Berichten: 1255
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

Ik zou toch wel willen zeggen dat ik een redelijke power user Ben, maar aan Linux heb ik me nooit gewaagd, met name omdat ik de aanpasbaarheid van windhoos (eventueel met externe tools) voldoende vind, en ik windhoos gewoon met studentenkorting koop, of gewoon even een crack download.
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5829
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Het gaat zeker niet alleen over geld.
Het gaat ook over zaken zelf in de hand hebben en houden.
En een installatie is niet eens nodig, je kunt zo een Live-version gebruiken, om zonder installatie eens te grasduinen.
Ik denk, dat veel mensen een verkeerde voorstelling maken van Linux anno 2017.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

Hahahaha. Sorry. Als je denkt dat Windows aanpasbaar is, heb je linux niet gezien... Overigens maakt dat het er natuurlijk niet altijd simpeler op.
Mdk
Berichten: 1255
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

Ik weet dag Linux extreem aanpasbaar is, en windhoos jiet echt, maar zoals ik zei, ik vind het voldoende aanpasbaar, eventueel met een externe tool als rainmeter.
Maar buiten dat, wat heeft Linux nou eigenlijk voor grote voordelen tov windhoos, afgezien van aanpasbaarheid en prijs?
Bij twijfel altijd klagen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten