Het Grote Complimententopic!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door trolly »

Een complimentje aan Suus vind ik ook wel op z'n plek: we hebben een heel jaar van haar kerstboom mogen genieten.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door Alargule »

Mijn complementen!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door trolly »

Deze samenvatting van het topic "Mag ik even kwijt" is ook een complimentje waard:
Chrysa schreef:Waar gaat het over?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door VIRM »

Ik heb afgelopen zaterdag een compliment gestuurd naar het busbedrijf van het treinvervangend vervoer tussen Zaandam en Sloterdijk: de compliment ging over de zeer gasr gastvrije en enthousiaste chauffeuse.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door ODRAIL »

Mijn complimenten gaan naar de NS: Slechts twintig minuten vertraging gehad in 2016 ondanks alle werkzaamheden :pos: .
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door Ardan »

Compliment voor de HC van de 1759: in Deventer werd het achterste deel afgekoppeld en zou verder rijden als 7059. Dat werd na Apeldoorn twee keer omgeroepen en ze liep ook nog even dat treinstel door om te vragen of iedereen dat gehoord had. Nee dus, ondanks dat de omroep helder en duidelijk was :P
Ik doe ook maar wat
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door Wubbo »

Speciaal voor Mikos ( ;-) ) ook nog een positief bericht over een conducteur: afgelopen maandag leek de treindienst natuurlijk nergens op, maar de HC van mijn [serie=Sprinter|2018|Den Haag Centraal - Utrecht Centraal7800[/serie] maakte er het beste van: deed 4 servicerondjes tussen Den Haag en Utrecht en riep bij elk station waar overgestapt kon worden of waar we langer stilstonden nog wat extra informatie om. Hij maakte er echt het beste van :pos:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door Daantje »

Ik moet zeggen dat ik maandag voor het eerst sinds lang weer eens met de trein naar mijn werk ging ipv met de auto en dat dat op mijn traject (Rotterdam centraal - Delft vv) heel prima ging!
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door dylanwild94 »

Met al het gedoe van JWM, Aking en Mikos. Vind het best gek dat dit topic nog open is.
Spoiler: show
Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. (A)
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door Chrysa »

Geen topic is veilig voor dat drama he? :shock:
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door dylanwild94 »

Als forumbeheer moet je mijn inziens 1 lijn trekken als ingrijpt. Dat wordt duidelijk niet gedaan door dit topic in leven te houden.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door Wubbo »

Ik begrijp je niet waarom het niet 1 lijn zou zijn, kun je die toelichten? Dit topic wordt vooral gebruikt voor complimenten naar niet-forummers, dat is volgens mij het grote verschil met de topics waarin nu ingegrepen is.
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door dylanwild94 »

Ook in dit topic worden dus complimenten gegeven aan forummers. Wat dus tegen regels van het forum is afgaande wat er met de andere topics is gebeurt.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door ArrivaBas »

Complimenten zijn toch net wat anders dan topics die een Forummer van het Jaar verkiezen. Met het geven van een compliment wordt in principe niemand aangevallen op zijn persoon. Als iemand niet wordt genomineerd in zo'n uiterst zinloze verkiezing kan dat wel zo zijn.
Hierbij geef ik wel een compliment aan het beheer voor hun alertheid en hun handelen bij die situatie. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door dylanwild94 »

Dat dat topic gesloten is daar val ik niet over. Daar zeg je inderdaad dat het terecht een zinloos topic is. De manier waarop is ingegrepen stoot mij een beetje op de borst. Want er wordt letterlijk gezegd dat volgens bepaalde forumregels geen leden in het zonnetje gezet mogen worden. En dat is nou net iets wat hier wel gebeurt. Daarmee wordt er geen 1 lijn getrokken m.b.t de geldende forumregels.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door ArrivaBas »

Mijns inziens is de ingreep van het team in zekere mate wel terecht, want zo'n topic is een uitgelezen kans voor vriendjespolitiek, wat weer kan leiden tot een soort van 'discriminatie' van andere forumleden. Zoals wel bekend is heeft een groot aantal leden autisme (waaronder ook ik, zij dat ik het toch best onder controle heb). Zo kan ik bijvoorbeeld weer anders (lees: aparter) reageren op het feit dat ik niet genoemd zou worden, dan dat bijvoorbeeld een Hainje reageert op het feit dat hij niet genomineerd wordt.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door dylanwild94 »

Wat ik al zei. zeer terecht dat zo'n topic is gesloten. of zelfs helemaal is verwijderd. Maar de manier waarop het beheer heeft gereageerd daarop vind ik te sterk en was mijn inziens helemaal niet zo nodig. En door dit topic in leven te houden spreken ze zichzelf tegen wat betref de reden dat forummer van het jaar is verwijderd.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door AppleMoose »

ArrivaBas schreef: Zo kan ik bijvoorbeeld weer anders (lees: aparter) reageren op het feit dat ik niet genoemd zou worden, dan dat bijvoorbeeld een Hainje reageert op het feit dat hij niet genomineerd wordt.
Hier kan ik maar een ding op zeggen: Wen er maar aan.
Het klinkt misschien een beetje bot, maar de wereld houdt gewoon geen rekening met al je gevoelens. Dat is ook mijns inziens hetgeen waar de schoen wringt in de grotere discussies zoals het zwarte pieten-debat etc. Iedereen verwacht dat iedereen met de gevoelens/handicaps/etc. rekening houdt, maar dat is gewoonweg onmogelijk. Dat moeten we ook gewoon eens een keer inzien. Uiteraard kun je voor jezelf wat grenzen stellen wat je in (persoonlijk) contact aanvaardt, ja of te nee, (ik kan mij voorstellen dat met ziektes schelden daar een van is) maar er valt niet aan te ontkomen dat je soms een vervelend gevoel krijgt door wat iemand zegt of doet. (er zullen altijd lijstjes worden gemaakt, en als je daar een keer niet tussen staat, so be it.) Niet iedereen kan een vriend zijn van jou en jij hoeft niet bevriend te zijn met iedereen. That's life. Je zult een soort schild moeten ontwikkelen waarbij je het een en ander van je af kunt laten glijden. Als je tegen alles wil 'vechten' wat je eventueel niet leuk vindt, heb je geen leven. Ik snap dat dat soms moeilijk is (en dat het tijd kost), al dan niet wegens een 'stoornis', maar je zult het toch moeten proberen.

Maar goed, dit is het complimententopic, dus laten we maar weer on topic gaan.
Mocht je er nog op willen reageren, pb mij gerust.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door Wubbo »

dylanwild94 schreef:Ook in dit topic worden dus complimenten gegeven aan forummers. Wat dus tegen regels van het forum is afgaande wat er met de andere topics is gebeurt.
Het verschil tussen dat topic en deze (naast dat het hier ook om niet-forummers gaat) is dat dat andere topic een wedstrijd was. Kenmerk van een wedstrijd is dat de uiteindelijke uitkomst is dat de een beter is dan de ander (er komt immers een winnaar uit de bus). Dat voelt heel anders aan dan dit topic, waarin af en toe iemand genoemd wordt.

Ik heb ook even terug zitten lezen in dit topic, en als ik de mensen die zichzelf een compliment geven niet meetel kom ik tot net iets meer dan een handvol complimenten aan forumgebruikers. Het merendeel gaat naar niet-forummers (of is discussie/reactie op een compliment).
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door dylanwild94 »

Ik wil jullie eigenlijk gewoon wijzen op jullie eigen woorden die gebruikt zijn bij dat topic. Wat een scheef gezicht trekt voor dit topic.

Maar volgens mij hebben we hierover genoeg gezegd. en kunnen we weer gewoon on topic gaan. :Y
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door Suus »

Ik geef regelmatig mensen een compliment, maar dat houdt niet in dat ik dan meteen een competitie hou wie mijn meest favoriete persoon is.

Maargoed, ik waardeer het dat je deze discussie terzijde wil leggen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door VIRM »

Ik wil TffpaA een compliment geven voor het linken naar dit topic vanuit een ander topic.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3039
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door TffpaA »

Ik wil VIRM een compliment geven voor het heropenen van het Complimententopic *O*
🗣
delijn821
Berichten: 20
Lid geworden op: di 31 aug 2021, 11:40

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door delijn821 »

Ik wil iedereen die meewerkt aan de Wiki een compliment geven, omdat deze wiki al heel erg groot is, en er (bijna) dagelijks aan gewerkt wordt.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Complimententopic!

Bericht door Jef400 »

Een compliment aan Ardan dat hij als horecaman zo veel stappen met sporten en alcohol minderen maakt.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten