Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Durashift schreef:^^^Ja, verrassend. :wink:
Zal het prijsniveau ook wel iets doen stijgen.. denk?

Ik zie dat de winkel waar ik weleens kom, eind april aan de beurt is.
Ben benieuwd.
Prijzen in de nieuwe filialen zijn gelijk aan die in de oude filialen. Dus als ze wat verhogen, doen ze dat voor alle winkels in Nederland.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Durashift schreef: Vind het wel een geinige benaming op de kassabon: Slagerij NS :)

Toch eens vragen waar NS bij de Jumbo slagerij voor staat..
Non-scan
Dan kan:
1: barcode missen
2: kortong er niet vanaf gaat of nieuwe prijs niet pakt

Er is dus gewoon ingegeven dat er iets uit de slagerij verkocht is voor x euro
Durashift
Berichten: 5627
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

^^^ Aha, duidelijk. Bedankt. :pos:
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Geen probleem

Wij moeten die bonnen nog bewaren en opschrijven wat voor product het is (welke producten eruit gaan)
Meestal leg ik ook uit waar de NS voor staat. Zeker als er DKW NS staan dat mensen denken wtf is dat :mrgreen:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Droge kruidenierswaren?
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ArrivaBas »

DKW is een veelgebruikt jargon voor inderdaad Droge KruideniersWaren binnen supermarkten. Vaak wordt de afdeling van de vulploeg hiermee aangeduid. Tegenwoordig valt het vullen van dranken en zuivel (behalve kaas) ook onder de vulploeg.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Dat hangt wel af van de supermarkt hoor: in mijn Hoogvliet-tijden werkte ik bij de KW (gewoon Kruidenierswaren dus), maar hadden wij een aparte medewerker voor Zuivel. In het weekend was Zuivel wel het terrein voor de gewone vulploeg, net als de zuivelaanbiedingen op de dinsdagavond.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Hier behoort zuivel inderdaad ook tot de DKW
Mdk
Berichten: 1237
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mdk »

Verschilt inderdaad heel erg per supermarkt. Zelfs door de tijd heen in dezelfde supermarkt. Zo viel bij de deka waar ik werkte zuivel eerst niet onder KW, maar later wel. En bij mijn oude alvert heijn viel voorverpakte groenten e.d. eerst onder groenten en fruit, daarna onder vers (dus vvp'te groenten, fruit, vlees, kaas zuivel e.d.)
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik probeer al twee weken de hand te leggen op een pot Gers Bakkie Roffa, bij meerdere Ap's, een Dirk en een Jumbo. Ik heb tot nu toe één pot gezien bij een Ap, en die verdween in het mandje van een andere klant. :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ferdinand »

Ik zoek een Autodrop XXL-doos van 750 gram. Ik heb hem een tijdje geleden gekocht bij de Prijsmepper, maar heb hem toen cadeau gedaan aan iemand :( . Nou hebben ze die dozen niet meer bij de Prijsmepper en ik wil per se die van 750 gram. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Nooit gezien

Ps ik had gister wel weer zo'n zeurende klant :?
En een vrouw blij gemaakt met gratis boodschappen *O*
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ferdinand »

Werk je bij de Jumbo?

Bij mijn Jumbo is dat zo grappig om te zien. Dan worden ze helemaal gestrest en roepen ze in dat oortje "help help, nieuwe kassa NU NU!" Vervolgens komt er een vierde wachtende in de rij, maar deze persoon let niet goed op en dan komt de extra cassière er aan en kan hij niet meer claimen.

Wordt je salaris ingehouden als je het te lang laat worden ofzo? -o-
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Ferdinand schreef:Ik zoek een Autodrop XXL-doos van 750 gram. Ik heb hem een tijdje geleden gekocht bij de Prijsmepper, maar heb hem toen cadeau gedaan aan iemand :( . Nou hebben ze die dozen niet meer bij de Prijsmepper en ik wil per se die van 750 gram. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Neem eens contact op met Autodrop? *O*
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Ferdinand schreef:Werk je bij de Jumbo?

Bij mijn Jumbo is dat zo grappig om te zien. Dan worden ze helemaal gestrest en roepen ze in dat oortje "help help, nieuwe kassa NU NU!" Vervolgens komt er een vierde wachtende in de rij, maar deze persoon let niet goed op en dan komt de extra cassière er aan en kan hij niet meer claimen.

Wordt je salaris ingehouden als je het te lang laat worden ofzo? -o-
Ja ik werk bij de jumbo en nee salaris wordt niet ingehouden anders had ik mevrouw niet verrast. (Man zei terecht dat hij 4e wachtende was en die vrouw stond erachter maar wist niet dat ze ook boodschappen gratis kreeg)
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door MdJ »

Sinds de benedenburen vanuit Zaandam weer zelfscanners hebben, ben ik enorm fan! Beter dan dat geneuzel van de Jumbo en de plus, daar heb je niks aan...

Nooit meer hoeven wachten, hooguit die drie keer dat ze een keer 2 producten moet scannen... :pos:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Ik ben wel fan van die zelfscankassa's van de Ap. Je sjeest er zó doorheen :pos:
Ik doe ook maar wat
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ferdinand »

Alleen jammer dat Albert Heijn To Go enkele vestigingen heeft waar je niet contant kan betalen. Daar kan je alleen zelf-scannen en dan verplicht met plastic. Dat vind ik niet echt klantgericht...
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Ferdinand schreef:Ik zoek een Autodrop XXL-doos van 750 gram. Ik heb hem een tijdje geleden gekocht bij de Prijsmepper, maar heb hem toen cadeau gedaan aan iemand :( . Nou hebben ze die dozen niet meer bij de Prijsmepper en ik wil per se die van 750 gram. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Bij mij op werk (aldi, ja wij hebben de echte autodrop)is de grootste verpakking 350 gram
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ODRAIL »

Ferdinand schreef:Alleen jammer dat Albert Heijn To Go enkele vestigingen heeft waar je niet contant kan betalen. Daar kan je alleen zelf-scannen en dan verplicht met plastic. Dat vind ik niet echt klantgericht...
Er zijn tegenwoordig wel meer winkels buiten Albert Heijn To Go om waar je niet meer contant kunt betalen. En nee ik bedoel niet de ov-bedrijven.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Jullie weten dat ze van het contante geld afwillen? Want het beste geld is geen geld enzo, en dan kunnen ze die vermaledijde burgers tenminste met alles volgen enzo :Y
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9128
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door regenmaker »

Sommige mensen zijn ook in digitale wereld creatief met geld. :Y
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ferdinand »

Ja maar papieren geld is zo mooi :b
Vooral dat oude geld vond ik zo mooi. Daarom heb ik ook van alle oude briefjes eentje achtergehouden. Ik ben toch niet de enige die dat gedaan heeft?
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8579
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Milco »

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat je steeds vaker niet meer contant kan betalen. Pinnen doe ik vrij zelden omdat dat wegens mijn visuele beperking vaak langzamer gaat, hoewel je tegenwoordig steeds vaker contactloos kunt pinnen. *O*
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 16-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Ik vind contant geld eigenlijk maar onhandig... Als ik het heb wil ik er altijd zo snel mogelijk vanaf. Ik pin liever altijd.

Maar als je dan een keer de grens met onze oosterburen over gaat snap je weer waarom een gemiddelde Duitser zo'n €108,- in zijn portemonnee heeft zitten
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten