Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Daarvoor kun je dus tegenwoordig je zooi thuis laten bezorgen, dan Hebbie daar geen last van *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ronaldussen schreef:Ik heb liever dat ik gewoon normaal boodschappen kan doen in de Ap in plaats van dat ik tussen magazijnkarren, pallets en hordes vakkenvullers moet slalommen.
Bij mijn Ap worden de schappen 's nachts gevuld. Overdag nooit last van vakkenvullers, alleen bij worpen *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

[TT888] Periodiek moment waarop bij Albert Heijn oude producten uit de schappen verdwijnen en nieuwe worden geplaatst [/TT888]
🍉
cassie127
Berichten: 6569
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Volgens mij doen ze dat hier bij de ap ook, maar dan alleen rond de feestdagen. En dan beginnen ze in de ochtend al om 04:30 uur :shock:
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door julsteren »

In mijn tijd bij de supermarkt kreeg de bedrijfsleider, die ook de personeelsplanning deed, het voor elkaar dat tijdens alle openingstijden, behalve de dinsdagochtend en zondagmiddag, minstens 4 en maximaal 30 van die vakkenvullers had rondhupsen, tot zo'n punt dat je het overal op de social media terugleest. Zo veel hinder ondervonden de klanten er door _O-
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Hier valt het mee qua vakkenvullers bij de Jumbo, is bij Albert Heijn erger kwam ik laatst achter.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

AH is daar kampioen in inderdaad.
Afgelopen week stond ik al direct na de grenspoortjes vast. Kon letterlijk geen kant meer op. Toen ik aan een van die vakkenvullers vroeg of wij, klanten, überhaupt nog wel binnen mochten komen en iets kopen, werd ik behoorlijk glazig aangekeken...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ArrivaBas »

Staat je Appie Heijn half in Duitsland? (A)
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

In de zomer is de voertaal inderdaad Duits in de stad (A)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Mdk
Berichten: 1245
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mdk »

Bij mijn ex-appie mochten we in verband met geluidsoverlast voor de bovenliggende woningen een gedeelte van de winkel niet gevuld worden na 8 uur, dus alle zuivel, vlees(waren), kaas e.d. moest daarvoor geregeld zijn, dat werkte voor geen meter dus hebben ze later maar een andere oplossing gezocht.
Bij twijfel altijd klagen
Post
Berichten: 814
Lid geworden op: do 28 mei 2015, 20:33
Locatie: Uden

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Post »

Nu maak je het wel spannend, niet meer vullen?
Mdk
Berichten: 1245
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mdk »

Volgensmij was het iets met rubberen wiltjes onder de dolly's en een strict verbod op kratjes op de grond zetten of zo, maar toen het zo ver was had ik al lang en breed ander werk.
Bij twijfel altijd klagen
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Vandaag was de jumbo (waar ik werk dus werk) de enige of iig 1 van de weinige winkels waar nog champions te krijgen was :mrgreen:

Maar goed de drie drukke dagen (volle.parkeerplaats, volle winkel etc) gehad, woensdag en donderdag al het schade maar weer herstellen :lol:
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ArrivaBas »

Het was ook weer een gekkenhuis bij Jumbo Sterrenburg. Toch waren niet alle krachten van de bakkerij bij het brood nodig waardoor we maar wat krachten lieten helpen bij de vleeswaren of eerder wegstuurden. :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Hier was overdag echt alles nodig alleen vanavond zijn mensen dje dat wouden eerder weg gegaan van de kassa dat prima vonden (gelukkig maar, ik vind altijd vervelend om te moeten zeggen dat ze eerder weg kunnen/moeten)
cassie127
Berichten: 6569
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Bijzonder genoeg heb ik dit jaar gewoon een week vrij rondom de kerst zonder dat ik vrij heb gevraagd *O*

Want anders had ik ook wel de afgelopen dagen moeten werken
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Ik werk deze week 27 of 30 uur :mrgreen:

Ik ben alleen vandaag en vrijdag vrij :P
cassie127
Berichten: 6569
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Afgelopen week 24,5 uur en deze week 24 uur... Naja 34 uur als ik mijn doorbetaling mag meetellen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Zo, nu maar eens naar de supermarkt. Hopelijk is niemand op hetzelfde idee gekomen (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Hier was het net niet extreem druk bij de Plus, maar wel drukker dan bijvoorbeeld op zondagmorgen.
Ideaal om wat kleine dingetjes te halen om samen met de restanten van 1e Kerstdag een complete maaltijd te vormen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Het was normaal qua drukte vanmiddag. Het was wel heel druk bij de McDonald’s waar ik onderweg langsloop.

In de supermarkt was er wel een heel boze mevrouw die tegen een man (vriend, echtgenoot?) “Het is met kerst eten of vergeten worden” schreeuwde. Prachtige uitdrukking, maar geen idee waar het op slaat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Hier was het eigenlijk heel rustig, iets drukker dan een zondag. Op zich prima: kon ik mooi de bloemen en planten bijvullen etc. (ook aantal bloemen afgeprijst, normaal 3 euro vanmiddag 1) en de sigaretten bijvullen. :mrgreen:
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

Suus schreef:Het was normaal qua drukte vanmiddag. Het was wel heel druk bij de McDonald’s waar ik onderweg langsloop.
Niet verrassend, gisteren was het ook bomvol in de McDonalds in Breda. Ook opvallend veel gezinnen.

Wat me wel opviel was dat vorig jaar de McDonalds in het centrum van Breda op eerste kerstdag extra tot half 4 's nachts open was, en gisteren helemaal dicht was.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Toen ik vroeger bij de McDonald’s werkte was Eerste Kerstdag de enige dag van het jaar dat we dicht waren en op Tweede Kerstdag was het enige moment dat het druk was wanneer de gevangenis zijn bestelling voor alle gedetineerden doorbelde.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daantje »

Wij kwamen vanmorgen terug van vakantie en zijn vanmiddag boodschappen gaan doen, de supermarkt was niet uitgesproken druk of rustig.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten