Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

In de kelder (waar ooit heeeeeel lang geleden al een supermarkt zat)
En dat ding zou er al komen toen Hudson's Bay er kwam, dus snel zou ik het niet willen noemen :')
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

ow.. nee, da's niet rap dan.. :D
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13177
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Het concept is ook wel veranderd in de tussentijd. In eerste instantie zou er een Jumbo Foodmarkt komen, dat heeft toen jaren in de lucht gehangen, en pas begin dit jaar werd de openingsdatum definitief. Wat dat betreft ging het bij de Ap een stuk sneller, dat pand is pas net af.

Overigens: Die Ap in het Postkantoor zit deur tot deur op minder dan 300 meter van de Ap op de Voorstraat. Is dat de korste afstand tussen twee 'gewone' Albert Heijn-filialen in Nederland?
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

K gok dat er tussen het stationsplein en Hoog Catharijne ook zoiets zit :Y
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13177
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Morgen maar even een kijkje gaan nemen, meten is weten natuurlijk. :P
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

In Breda Centrum zitten er anders ook twee erg dicht op elkaar.

*meetlat pakt*

Edit: Oude Vest 5 en Nieuwstraat 45 is toch nog 550 meter! :o
🍉
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Wubbo »

Tussen de 2 AH's op de Theresiastraat in Den Haag zit ook zo'n 300 meter.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13177
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Z2N schreef:Morgen maar even een kijkje gaan nemen, meten is weten natuurlijk. :P
200 meter hooguit, helemaal idioot. _O-
Overigens ben ik meer tevreden over de Jumbo. Veel personeel, ruim aanbod tegen de normale prijzen, én de mogelijkheid tot een verse pizza voor vier euro. Prima winkel naar mijn mening. :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

_O- _O- _O-

Was dan op zijn minst ff heen en weer gelopen, dan gebeurt er tenminste nog iets in dat filmpje :')
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

Dat vraag je net aan de verkeerde op het moment volgens mij. :')
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Als ie kan traplopen kan ie ook wel de Ap-tot-Ap-Hinkel doen hoor :Y
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13177
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Ik trek de handicapkaart. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Hèndikeppieeeeeee! *O*
GroeneRuiter
Berichten: 82
Lid geworden op: do 01 jun 2017, 16:46

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door GroeneRuiter »

Komt iemand van jullie wel eens bij Poiesz Supermarkten? :lol: Ik wel, maar ik vind het altijd wel een beetje een tsja bijzondere winkel. Ik heb er al het nodige meegemaakt. -o- Vandaag was misschien wel het dieptepunt wat betreft Poiesz ervaringen.
Ik ging namelijk voor een paar aanbiedingen de deur uit naar filiaal 1, maar daar hadden ze al die aanbiedingen niet. De schappen werden namelijk nog volop gevuld, ten minste de winkel stond vol met karren. Het was al 10:00 's ochtends.
Vervolgens naar filiaal 2, waar ze wel alles hadden. *O*
Enfin, bij het betalen viel me al op dat over de 1200 ml blikken soep geen korting werd gegeven, terwijl in de folder staat dat ik wel korting zou moeten hebben. Kreeg mooi €0,95 terug. :Y
Thuis aangekomen zat me die bon nog steeds niet lekker, ik had nog steeds het idee te veel betaald te hebben, wat uiteindelijk ook klopte. Poiesz heeft namelijk een vaag systeem dat sommige kortingen al voor het subtotaal meeberekend en andere kortingen na het subtotaal, wat ik van bijv. AH gewend ben. Het duurde daardoor even voordat ik ontdekte dat nog een euro te veel betaald heb. :N Ik had namelijk slagroomsoesjes gehaald, in de folder van €3,00 voor €2,00 met 15 extra sponsormunten voor een sportvereniging. De 'korting' was echter voor het subtotaal verkeerd in de kassa gezet. De €3,00 (normale prijs) werd namelijk als kortingsprijs gezien, met €2,00 korting, dus alsof het normaal €5,00 zou kosten i.p.v. €2,00 inclusief aanbieding...... :N
Ik had snel mijn euro terug, maar een onoplettende koper had zo toch €1,95 te veel betaald. :6
Is er nog iets positiefs te melden? For some reason moest ik 32 sponsormunten krijgen i.p.v. 17 zoals eigenlijk de bedoeling was, alleen wel weer typisch dat ik maar 31 muntjes telde. :')
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Ik had vorige week gevulde koeken bij de AH (4 voor € 1,60 in de bonus) en dat stond ook zo op het etiket en dus op de kassabon.
Naar mijn idee hoort op dat etiket toch de adviesprijs te staan, dat was laatst bij de roomboterkoeken wel het geval.

Bonnetjes op korting/prijs controleren blijft bij elke supermarkt wel noodzaak, vind ik.
GroeneRuiter
Berichten: 82
Lid geworden op: do 01 jun 2017, 16:46

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door GroeneRuiter »

Ja, inderdaad. Het is bizar hoe slordig het soms gaat. Ik controleer eveneens al mijn bonnetjes, maar dat ze een aanbieding er zo in gezet hadden dat er staat dat je korting kreeg, maar dat niet daadwerkelijk kreeg was voor mij voor het eerst. :N
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Ik vindt het zelfscannen voor dat soort dingen ook wel ideaal: zie je gelijk bij het schap of een artikel met korting gerekend wordt of niet. Maar toch check ik altijd nog wel even het bonnetje.
(En spaar ik bewust bij spaaracties niet via de app, want met de fysieke zegels wil ik er nog wel eens wat meer krijgen dan eigenlijk de bedoeling zou zijn)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Durashift schreef:Ik had vorige week gevulde koeken bij de AH (4 voor € 1,60 in de bonus) en dat stond ook zo op het etiket en dus op de kassabon.
Naar mijn idee hoort op dat etiket toch de adviesprijs te staan, dat was laatst bij de roomboterkoeken wel het geval.

Bonnetjes op korting/prijs controleren blijft bij elke supermarkt wel noodzaak, vind ik.
Bij de lidl worden kortingen op 1 product (dus niet 2e gratis of 3 voor xxx bijvoorbeeld) ook als standaardprijs in de kassa aangepast en zie je niet dat er koeting vanaf gaat want je ziet allee de nieuwe prijs.
cassie127
Berichten: 6584
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Bij Aldi past men bij iedere actie de normale prijs per stuk aan. Dus ook bij 2 voor €1,- zal je vrijwel altijd €0,50 per stuk betalen.

Alleen is het bij aldi altijd goed opletten wanneer er een gele of oranje prijssticker op het product zit. In dat geval moet de prijs vaak handmatig worden ingevoerd bij de kassa, aangezien de prijs bij het scannen 'normaal' is.

Bijvoorbeeld bij een zak spinazie van €1,19 die vandaag aan datum is en een sticker heeft van €0,60. De kassa zal die zak gewoon voor €1,19 scannen en de kassamedewerker moet dan handmatig €0,60 aanslaan ipv het product scannen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

De Jumbo in de wijk heeft tegenwoordig een koeling met allerlei afgeprijsde producten. Daar plakt men een sticker over de originele barcode zodat de medewerker niet de fout maakt de volledige prijs aan te slaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Hendrik
Berichten: 2546
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hendrik »

Als er een sticker over de barcode zit (en dus de barcode niet meer gescand kan worden), wordt niet in de computer geregistreerd dat het product is verkocht. En dus klopt de voorraad niet... Dat is de reden dat de kortingsstickers doorgaans niet over de barcode worden geplakt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik heb het ook niet bedacht, maar dit is hoe de Jumbo het doet :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
cassie127
Berichten: 6584
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Dan is het product al afgeschreven. Als wij hier een product stickeren met een lagere prijs dan schrijven wij het product af nasr dat bedrag. Bij de kassa moet er dan niet meer gescand worden, maar handmatig het bedrag als BTW artikel 9% of 21% worden ingegeven
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
GroeneRuiter
Berichten: 82
Lid geworden op: do 01 jun 2017, 16:46

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door GroeneRuiter »

Ik zie bij mijn plaatselijke Jumbo eigenlijk nooit zuivel met korting. :( Toen ik een keer een pak vla voor €0,50 vond, werd het wel gewoon voor €0,50 gescand bij de kassa. Waarschijnlijk ging dat product uit het assortiment o.i.d. Zou daar dus een onderscheid kunnen zijn per franchisenemer en/of product?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

De regel bij Jumbo is ook iets aangepast. Vroeger kreeg je alle zuivel e.d. gratis mee als je het op de THT-datum kocht. Tegenwoordig alleen nog als het niet in het verspillingsmeubel ligt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten