Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1483
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door JordiBrabant »

JordiBrabant schreef:Dan zal ik zusterlief eens met gevaar voor eigen leven op queeste richting Rotterdam sturen voor de gember die ze zelf gebruikt.
De queeste was succesvol; vandaag was er weer verse (Chinese) gember bij de Jumbo in het Brabantse land. Ze is niet door Zuid-Hollandse grenssoldaten van de Moerdijkbrug geschoten.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

Waardeloos, die Zuid-Hollanders -o-
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Nee, werkt juist uitstekend. Familieleden van JordiBrabant vinden de Moerdijkbrug oversteken nu dusdanig eng dat ze het niet eens meer doen :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Wubbo »

Utrechtse supermarkt-update: ik ging dit keer maar naar een andere winkel omdat ik hoopte daar wat meer gevulde schappen te vinden, maar dat viel tegen. Pasta, toiletpapier, eieren, broodvervangers, afbakbrood: het was nog steeds (zo goed als) op. Vers en diepvries waren wel weer redelijk gevuld.

Morgen maar weer eens een andere supermarkt proberen en kijken of ik de boodschappen voor een heel weekend kan doen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik heb in Rotterdam ontdekt dat de Albert Heijn op de Lijnbaan in het centrum er veel beter aan toe is dan de Albert Heijn aan de rand van mijn wijk.

Bij de Ap aan de Lijnbaan moeten auto's betaald parkeren in een parkeergarage en in het centrum wonen bovendien relatief weinig mensen en het aantal "funshoppers" in het centrum is naar een minimum gedaald. Mijn plaatselijke Ap biedt gratis parkeren en ligt aan een (normaal) drukke doorgaande route en in mijn wijk wonen ook nog eens veel meer mensen dan in het centrum.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1483
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door JordiBrabant »

Suus schreef:Nee, werkt juist uitstekend. Familieleden van JordiBrabant vinden de Moerdijkbrug oversteken nu dusdanig eng dat ze het niet eens meer doen :Y
Zolang de supermarkten hier goed genoeg bevoorraad worden, hoeven we nog niet met bootjes het water over te steken. :Y
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Wubbo schreef:Utrechtse supermarkt-update: ik ging dit keer maar naar een andere winkel omdat ik hoopte daar wat meer gevulde schappen te vinden, maar dat viel tegen. Pasta, toiletpapier, eieren, broodvervangers, afbakbrood: het was nog steeds (zo goed als) op. Vers en diepvries waren wel weer redelijk gevuld.

Morgen maar weer eens een andere supermarkt proberen en kijken of ik de boodschappen voor een heel weekend kan doen.
Kom naar me ghetto! Hier was de diepvriesgroente nog akelig leeg, en m'n Vitamine water was weer/nog steeds op, maar verder kon ik alles krijgen wat mijn hartje begeerde :Y (althans, qua dingen die onze vriend Albert in z'n assortiment heeft zitten)
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

Suus schreef:Nee, werkt juist uitstekend. Familieleden van JordiBrabant vinden de Moerdijkbrug oversteken nu dusdanig eng dat ze het niet eens meer doen :Y
:N

Tijd voor Dikke Bertha.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13115
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Maar de Duitsers verloren die oorlog. :X
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Wij hebben hier bij aldi vrijwel alle producten weer op voorraad. Behalve allesreiniger en koffie... Maar daarvan is naar een paar filialen een hele pallet verzonden, waardoor ze nu op het HK manco's hebben :')
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

Z2N schreef:Maar de Duitsers verloren die oorlog. :X
Maar niet tegen de Brabanders, toch?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3435
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Boodschappen doen bij AH blijft toch een beetje als deelnemen aan de Staatsloterij. Vanochtend nauwelijks pasta en rijst, had zelf het laatste pak zilvervliesrijst. Toiletpapier en keukenrol was niet geleverd, zeep ook niet voorradig. Qua vers het meeste dan weer wel aanwezig.

Ik kan in ieder geval weer even vooruit. Volgende keer toch maar naar de Aldi.
Alargule

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Alargule »

Gisterochtend naar de plaatselijke Lidl geweest, waar alles op voorraad was, zelfs de Paasartikelen. Alleen in het groente- en fruitdeel wat lege vakken, maar dat kwam vooral omdat men nog met aanvullen bezig was.

Even als tegenvoorbeeld tegen alle sovjetachtige toestanden die hier gemeld worden...;)
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1483
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door JordiBrabant »

Dan onderschrijf ik je bericht Alargule, bij de Lidl hier heb ik gisteren gewoon het hele boodschappenlijstje af kunnen werken. Zelfs de mensen in de winkel leken aan de 1,5m regel te denken, dat de regel consequent werd nageleefd is het tweede.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

De bami mix was bij ds lisl hier op gister, net als gourmetschotel :?

De rest van de 60 euro was er wel *O*
Gebruikersnaam
Berichten: 627
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Gebruikersnaam »

Vandaag bij de Hoogvliet alles kunnen halen wat ik hebben wilde. Wel lopen de vakkenvullers in *kuch kuch* beeldige hesjes rond waarop staat dat we afstand van ze moeten houden. En de verse broodjes waren voorverpakt :pos:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Albert Heijn is bij mij behalve bij de gedroogde pasta en diepvries-aardappelproducten weer volledig genormaliseerd. Ik kom er eigenlijk alleen nog voor dingen die de slager niet verkoopt (hij verkoopt groente en vlees). De mededelingen over de bijzondere tijden die in plaats van Bonus-aanbiedingen worden afgespeeld zijn wel erg irritant en deels overbodig, vooral omdat mijn lokale winkel geen zelfscan heeft.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Cas
Berichten: 877
Lid geworden op: zo 01 apr 2018, 04:38
Locatie: Leuven/Utrecht

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Cas »

Bij mijn Ap viel het me vooral op dat de bloem nog steeds (of alweer) op is, voor de rest is het nu allemaal goed aangevuld, in tegenstelling tot eerder. Afstand houden was echter praktisch niet te doen en leken de vakkenvullers zelf ook niet echt om te geven. Op wat tape op de vloer na waren daar ook geen maatregelen over, nog niks over verplichte karretjes of een limiet aan mensen in de winkel.
請勿靠近車門
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

In de Ap hier stonden drie personeelsleden bij de zelfscan in plaats van normaliter één, ik weet niet of dat nou persé bevorderlijk is qua afstand houden :X

En hier liepen ze inderdaad ook in mooie hesjes *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik loop nu tijdens mijn middagwandeling langs de Jumbo, daar staat nu een flinke rij voor de deur...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3435
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Cas schreef:Bij mijn Ap viel het me vooral op dat de bloem nog steeds (of alweer) op is, voor de rest is het nu allemaal goed aangevuld, in tegenstelling tot eerder. Afstand houden was echter praktisch niet te doen en leken de vakkenvullers zelf ook niet echt om te geven. Op wat tape op de vloer na waren daar ook geen maatregelen over, nog niks over verplichte karretjes of een limiet aan mensen in de winkel.
Volgens mij zijn er een hoop mensen aan het bakken geslagen nu ze thuis zitten, mij viel het ook op.

Heb zelf ook een cakevorm en cakemix gekocht, een mens moet iets he.
Alargule

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Alargule »

Suus schreef:Ik loop nu tijdens mijn middagwandeling langs de Jumbo, daar staat nu een flinke rij voor de deur...
Wel anderhalve meter uit elkander?
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Suus schreef:Ik loop nu tijdens mijn middagwandeling langs de Jumbo, daar staat nu een flinke rij voor de deur...
Yep.. ik ben een boodschappen -hamster- lijstje aan het maken.. want boodschappen doen wordt er niet aangenamer op met de nieuwe regels.
Ik hoop dus een langere periode tot 'geen boodschappen hoeven te doen' te regelen.

Ik zag er vanmiddag nog niet veel van, in Geldermalsen dan.. (winkelwagentjes nog gewoon buiten voor het grijpen bij de Aldi / Lidl). Maar goed, de maatregelen waren ook maar nét bekend.

Tip: groenten zoals paprika en courgette inpakken in alufolie.. dat verlengt de versheid in de koelkast. :pos:
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Bij de lidl begint deurbeleid morgen pas.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Wubbo »

Bij mijn AH was het vandaag, maar winkelwagentjes pakken en terugzetten en daarbij anderhalve meter afstand houden van anderen die hetzelfde doen is een onmogelijke opgave. Gelukkig kon ik wel gelijk de winkel in. Maar ik ga inderdaad ook voor meerdere dagen halen, ik ga niet dagelijks dat circus doen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten