Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Want?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

MdJ schreef:Beter dan dat geneuzel van de Jumbo en de plus, daar heb je niks aan...
Als er voldoende zelfscankassa's open zijn (en meestal is dat wel zo) gaat het snel zat anders, het gemak van zelfscannen zit 'm natuurlijk voor een aanzienlijk deel ook in dat je je tas al kunt inpakken terwijl je boodschappen doet. Daar win je allicht nog meer tijd mee dan met minder wachten bij de kassa.
En je kunt tenminste gewoon zonder een klantenkaart te hebben zelfscannen en korting krijgen. (En ziet al op de scanner hoeveel korting je krijgt bij aanbiedingen).
cassie127 schreef:Ik vind contant geld eigenlijk maar onhandig... Als ik het heb wil ik er altijd zo snel mogelijk vanaf. Ik pin liever altijd.
Dat heb ik inderdaad ook, maar zo heel af en toe kom je dan nog weleens een plek tegen waar je alleen contant kunt betalen en dan is 't zo af en toe wel even zoeken :P Had ik afgelopen zondag nog, kon nog net 25 cent aan contanten in m'n portemonnee vinden om een pontje te betalen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8579
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Milco »

Pontje? Je kan toch zwemmen? (A)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 16-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Zwemmen met de fiets? En nee, 't was geen waterfiets... Maar nooit in de gaten gehad dat er geen brug tussen Landsmeer en 't Schouw ligt, en dat pontje is dus niet gratis zoals die over 't IJ.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Daniel schreef:het gemak van zelfscannen zit 'm natuurlijk voor een aanzienlijk deel ook in dat je je tas al kunt inpakken terwijl je boodschappen doet. Daar win je allicht nog meer tijd mee dan met minder wachten bij de kassa.
Naja, dat geldt niet als je zoals ik je rugzak meeneemt naar de winkel. Toen mijn vaste Jumbo zelfscannen kreeg pakte ik tijdens het winkelen mijn rugzak in, maar werd na een paar dagen wel aangesproken dat dat toch niet helemaal de bedoeling was :X
Ik doe ook maar wat
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ferdinand »

Dat kan ik me eigenlijk ook wel een beetje voorstellen als ik eerlijk ben. Is het trouwens niet verplicht om een mandje of wagen te gebruiken? Volgens mij staat dat altijd vooraan in de supermarkt.
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Hier bij de ah mag je als je scant met een handscanner of je mobiel het gelijk in je tas stoppen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Ik snapte het toen ook wel want het kan er op lijken dat je aan het jatten bent maar dan moeten ze niet tachtig brallende borden in die winkel neerpoten dat je nu zo toch oh zo makkelijk alvast je tas kunt gaan inpakken :D
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik vond de kassacontrole achteraf altijd een ontzettend gedoe. Maar ik woon niet in Hilliebillie dus geen zelfscan voor mij ;-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Ardan schreef:Naja, dat geldt niet als je zoals ik je rugzak meeneemt naar de winkel. Toen mijn vaste Jumbo zelfscannen kreeg pakte ik tijdens het winkelen mijn rugzak in, maar werd na een paar dagen wel aangesproken dat dat toch niet helemaal de bedoeling was :X
Ow, dat heb ik hier toch al wel vaker gedaan hoor zonder er iets over gehoord te hebben (en zie het wel meer klanten doen). Tegenwoordig doe ik m'n boodschappen gelijk vanuit 't werk (stap toch naast de supermarkt uit de bus), dus dan heb ik ook m'n rugzak bij. Maar als ik een herscan steekproef krijg dan nemen ze die alleen maar uit de artikelen in m'n boodschappentas.
En als je dan geluk hebt alleen de dingen die bovenop liggen in plaats van dat ze weer een vakkundig ingepakte tas overhoop gooien :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Bij de Ap moet de medewerker bij de controle de producten zoeken die op het display van de medewerker verschijnen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Wubbo »

Dus ze zoeken alleen boodschappen die je gescand hebt? Dat klinkt niet logisch.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Anders moeten ze weer moeilijk gaan doen dat je boodschappen niet hebt afgerekend enzo, dit bespaart tijd :Y *O*
Mdk
Berichten: 1237
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mdk »

Zal wel zijn om te voorkomen dat he stiekem producten afrekent, maar niet meeneemt.
Overigens pin en zelfscan ik alles, hoe minder contact metbwinkelmedewerkers hoe beter. Een paar dagen geleden heb ik voor het eerst in naanden maar weer eens flappen getapt, omsat ik mijn (erg oude) fietsenmaker koest betalen, waar je natuurlijk niet kan pinnen. Ik zit nogsteeds met het wisselgeld in mn portomonnee.
Ferdinand schreef:Vervolgens komt er een vierde wachtende in de rij, maar deze persoon let niet goed op en dan komt de extra cassière er aan en kan hij niet meer claimen.
Wat wordt er dan van de klant verwacht? Dat ze aansluiten en meteen door de hele winkel roepen dat zij de vierde klant zijn? Zodra je er staat lijkt het me toch dat je er recht op hebt, en dat ze dat niet opeens kunnen cancellen.
Bij twijfel altijd klagen
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Ik heb daar wel eens gestaan en die medewerker toen zo... "Ja had je het maar naar voren moeten roepen" (zodat de halve winkel kan horen dat jantje te laat was met het openen van een extra kassa)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Ferdinand schreef:Dat kan ik me eigenlijk ook wel een beetje voorstellen als ik eerlijk ben. Is het trouwens niet verplicht om een mandje of wagen te gebruiken? Volgens mij staat dat altijd vooraan in de supermarkt.
Is niet verplicht bij ons
Maar wij hebben geen zelfscanners maar je mag best je boodschappen in je tas doen en bij de kassa weer uitpakken.

Cassie: meestal hebben we het zelf niet door als er 4 staan dus vandaar dat we het liefst hebben dat je het zegt.
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Nee, snap ik... Zit zelf ook vaak achter de kassa dus snap hoe snel dat kan gaan. Even een betaling afronden na het scannen en er is zo weer 3 man bij in de rij
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

Tijdens betaling kan ik vaak wel even snel opkijken maar vooral bij bijvoorbeeld het tellen van koopzegels maar ook kan het gebeuren dat een klant in de rij niet opvalt oid waardoor ik er 1 meer in de rij heb dan dat ik dacht.
Durashift
Berichten: 5627
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Mdk schreef: (..) Ik zit nogsteeds met het wisselgeld in mn portomonnee.

(..)
Stop het in je spaarpot. :?:
Mdk
Berichten: 1237
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Mdk »

Spaarpot? Wasda? Ik heb alleen nog een spaarrekening
Bij twijfel altijd klagen
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Dan mag jij, bij wijze van uitzondering, contant geld voortaan aan mij geven :Y
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door jelmerrr »

In Wierden kun je overal nog contant betalen. Wel zijn bijna alle pinautomaten zijn weg, alleen tegenover de jumbo zit nog een automaat maar die is regelmatig leeg dus dan weet je wel waar ze geld komen bij pinnen... (pf geld opnemen)

Bij de appie kan je ook geld hier bijpinnen trouwens.
Durashift
Berichten: 5627
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

zojuist gespot bij mijn lokale AH: een hagelslag 'tap'(dispenser) installatie.. :shock: :shock: :shock:

Waarom??

Op een dag dat in het nieuws is dat plastic roerstaafjes etc.. binnen de EU verboden moeten worden.. om de plastic soep tegen te gaan..
wijst een supermarkt gewoon kartonnen hagelslag verpakking de deur en haalt plastic buizen en bakjes naar binnen... :evil: :evil: :evil:

Hoezo 'duurzaam' / denken aan milieu..??

Zal er nou serieus een klantwens / klantenpanel onderzoek zijn geweest waaruit naar voren kwam dat een hagelslag dispenser een nuttige aanvulling op het assortiment zou zijn??

Wordt vast een rommeltje.. met morsen van die zooi... :6
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Lijkt me sterk dat de kartonnen verpakkingen de deur uit gaan.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Mijn Ap heeft al maanden een hagelslagtap. Bij de Ap in de Markthal kwam ik ook een vriezer tegen waarbij je je eigen zeevruchtenmelange kan samenstellen. Eerder is er ook al de mogelijkheid geweest een eigen melange aan paaseitjes samen te stellen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 27 gasten