Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door JWM »

Dat wordt nog wat, een buschauffeur die de verkeersregels niet eens kan opvolgen :')
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door cassie127 »

dylanwild94 schreef:Ik kreeg vandaag post van het CJIB. :X van 1 boete kijk ik online zie ik nog een 2e boete staan. :|
Enorm zonde van het geld weer. :N
Hier is er ook een op de mat gevallen maar niet voor mij :lol:
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Chrysa
Berichten: 7982
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Chrysa »

JWM schreef:Dat wordt nog wat, een buschauffeur die de verkeersregels niet eens kan opvolgen :')
Dat is normaal hoor. :')


Ben zelf in België geflitst, maar heb nog niets gehoord in 4 maanden tijd dus ik betwijfel of dat ooit nog komt...
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door cassie127 »

Heb je vast mazzel of de Belgen zijn erg traag
cassie127 schreef:
dylanwild94 schreef:Ik kreeg vandaag post van het CJIB. :X van 1 boete kijk ik online zie ik nog een 2e boete staan. :|
Enorm zonde van het geld weer. :N
Hier is er ook een op de mat gevallen maar niet voor mij :lol:
Het scheelde 5 minuten zie ik nu, anders was die echt door mij veroorzaakt :')

Paar maanden geleden had mijn oma er nog een vanuit Duitsland ontvangen... Alleen was de postzegel op de boete nog duurder dan het te betalen bedrag _O-
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
dylanwild94
Berichten: 6182
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door dylanwild94 »

JWM schreef:Dat wordt nog wat, een buschauffeur die de verkeersregels niet eens kan opvolgen :')
bij ons in het dorp hangt zo'n bord die je snelheid aangeeft langs de route van de bus. Die geeft altijd rode cijfers als er bus langs komt. :')
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

Gisteren tijdens een geschiedenistoets wilde ik een raam sluiten, omdat het inregende, maar ik had niet gerekend op een windvlaag, waardoor het raam dus verder openging en het nog harder inregende... _O_
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
cassie127
Berichten: 6561
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door cassie127 »

Daarna nog een gevalletje... Da's weg toets weg? _O-
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door ArrivaBas »

Nee, maar zo vonden we wel een verloren naamkaartje, welke blijkbaar onder die van mij zat. :') :X
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Chrysa
Berichten: 7982
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Chrysa »

Naamkaartjes? :X
Michael
Berichten: 11743
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: RE: Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Michael »

dylanwild94 schreef:
JWM schreef:Dat wordt nog wat, een buschauffeur die de verkeersregels niet eens kan opvolgen :')
bij ons in het dorp hangt zo'n bord die je snelheid aangeeft langs de route van de bus. Die geeft altijd rode cijfers als er bus langs komt. :')
Die borden werken soms ook niet eens goed. Laatst reed ik met 40 km/u langs zo'n bord gaf ie aan dat ik 70 reed
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Was op m'n werk deze week bezig met wat voorbereidingen voor een rapportje dat ik moet gaan schrijven, dus wat data aanvullen en wat aanpassinkjes maken aan de bijbehorende grafiekjes enzo. Vanmorgen opende ik die spreadsheet om nog een laatste statistische berekening op de data los te laten, maar na wat heen en weer klikken miste ik toch een tabblad ergens... Bleek ik twee spreadsheets te hebben: eentje met de eerste experimenten erin en nog een andere met het totaalplaatje inclusief een vervolgonderzoekje. En had dus precies de verkeerde bij zitten werken :mrgreen:
Nouja, de aangevulde data kon ik vrij eenvoudig knippen en plakken maar in zo'n 35 grafiekjes kon ik weer opnieuw de datareeksen en assen aanpassen :P

Vanmiddag was er dan een probleempje met de printer waardoor opdrachten wel aankwamen maar niet uitgevoerd werden door de printer. Had al even een andere printer geprobeerd en opeens kreeg ik een half uur later een melding dat 'ie toch geprint was. Dus ik naar een andere verdieping om het printje op te halen, zie ik een behoorlijk pak papier op de printer liggen. M'n printje zat er inderdaad tussen, maar ook tig keer hetzelfde document van een collega die blijkbaar was blijven proberen te printen en het nu in 30-voud ofzo op papier had.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Gaat verdorie om tien over zes het brandalarm in het hele hotel af, omdat iemand de croissantjes te lang in de oven heeft laten liggen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 7982
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Chrysa »

Ach joh, bij mij ging eergisteren het brandalarm af omdat ik te warm en lang gedoucht had. :')
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Wubbo »

Gisteren heb ik tijdens de lunchpauze kerstcadeautjes gekocht en die in mijn werktas gedaan. Later heb ik ook nog boodschappen gedaan en die ook in mijn tas gedaan, en vanochtend heb ik mijn broodtrommel er ook bij gedaan. Pas toen ik op mijn werk kwam, kwam ik tot de conclusie dat de kerstcadeautjes nog in de tas zaten...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Niet ook de boodschappen weer mee terug genomen hoop ik?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Wubbo »

Nee, die zijn gisteren gewoon keurig de koelkast ingegaan. De rest heb ik gewoon niet gezien...
dylanwild94
Berichten: 6182
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door dylanwild94 »

gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Suus »

Collega leest net een mailtje voor, ontvangen nadat ze een koelkast had besteld bij een webwinkel:

Uw bestelling is verzonden per brievenbuspost.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
katvis
Berichten: 788
Lid geworden op: do 14 dec 2017, 15:06
Locatie: Roffa

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door katvis »

Ikea koelkast die per onderdeel wordt opgestuurd?
PSA: Links gaan, rechts staan
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door MdJ »

Blunder van het jaar, hopelijk wordt het niet erger...

De voordeur achter je dicht op slot trekken rond 18:00;
met jezelf buiten;
erachter komen dat dat harde in je rechter jaszak niet je sleutels zijn, maar je oordopjes;
je telefoons binnen aan de laders hebt liggen, want ze waren leeg;
Je vriend pas om op zijn vroegst om 21:30 thuis is;
Je je lang verwachte TV eindelijk die avond bezorgd wordt
En de bel van je bevriende buurvouw stuk is/zijn.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daantje »

Ik heb laatst mijn buurvrouw haar huis weer in geholpen met een kleerhanger toen ze zichzelf had buiten gesloten.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door Daniel »

Alleen een TV die bezorgt wordt op zo'n moment valt nog mee trouwens. Toen ik m'n appartementje gekocht had was ik op 'n zeker moment samen met m'n vader onderweg naar Amersfoort, toen ik in Rotterdam even rechtsomkeert moest maken wegens een vergeten sleutel.
Gelukkig trof m'n vader toen iemand bij de voordeur die 'm de hal in liet. En toen ik een tijdje later aankwam stond 'ie daar te wachten met een koelkast, wasmachine, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, TV en printer in de hal. Want ja, in dat soort gevallen zal je natuurlijk altijd zien dat de bezorgdienst vroeg in het tijdvak komt :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
SLToilet
Berichten: 1409
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 12:40

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door SLToilet »

- Onlangs nog een motivatiemail de deur uitgestuurd zonder de gevraagde CV :') . Ik heb het opgelost met een extra mail direct erachteraan en dat werd blijkbaar toch nog goed in ontvangst genomen.

- Maar goed, ik heb wel ergere blunders gehad de laatste tijd, zoals het vergeten van mijn telefoon in een donkere attractie in Universal Orlando. Gelukkig zijn Amerikanen stiekem best behulpzaam.
- En een OV-gerelateerde blunder: Amtrak, jongens, wees altijd, nee echt ALTIJD ruim op tijd met het bestellen van die krengen, of bedenk je anders of je nog met een Greyhound oid mee kan!
Desalniettemin raad ik het aan gewoon op tijd te zijn want als dat kan, kun je zes uur lang voor $37 je benen languit strekken in een verder mega-comfortabele trein. Ja, ook in de Coach Class. Op die afstanden ga je je kont toch geen virm aandoen?

- Een bierglas volgegoten met wodka en een klein beetje Fanta. Het was keilekker die avond met oud-collega's maar, eh, wat gebeurde er ook alweer tussen 22:00 en 0:00? Ik kwam veilig thuis aangestrompeld maar vervolgens was ik twee dagen lang de grootste kater thuis.
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic

Bericht door AppleMoose »

Vandaag een uitnodiging gekregen van de gemeente voor een inloopavond die gisteren plaatsvond :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten