Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Meltrain

Re: Het Grote Blundertopic

Berichtdoor Meltrain » za 04 jul 2020, 18:20

Ik heb zojuist letterlijk water bij de wijn gedaan. :X
Ik wilde water toevoegen aan de vlierbessensiroop, maar ik pakte het verkeerde glas. _O-
Elke werkdag van Rlb naar Asa de slaapkamer naar de woonkamer en terug.

traibergen

Berichtdoor traibergen » ma 06 jul 2020, 01:09

Dat ik vandaag en mijn nachtbeugel in Alkmaar heb laten liggen terwijl ik die morgenvroeg moet meenemen voor een afspraak bij de ortho, en mijn telefoon is stukgegaan en ik terwijl ik een weekend weg was het deurluik open heb gelaten. Oftewel #kutleven

PHS

Berichtdoor PHS » di 28 jul 2020, 21:01

Stel, je neemt een meisje dat je net hebt leren kennen mee naar een concert.
Maar: het is coronatijd. Dus als je de concertkaartjes koopt, moet je voor iedere persoon persoonsgegevens opgeven, zodat je bij een uitbraak getraceerd kan worden.
Niets vreemds - maar waarom, oh grote concertzaal, wil je ook de geboortedatum, dag, maand én jaar, weten van mijn date. Het is nou niet bepaald de vraag die je graag stelt; en gokken is geen optie, dan kan nog pijnlijker worden _O- _O-

Gelukkig nam ze het goed op :')

Suus

Berichtdoor Suus » di 28 jul 2020, 21:09

Nou, dat is simpel. De combinatie naam + geboortedatum is, tweelingen uitgezonderd, vrij uniek. Dat is erg prettig als er vanuit de BCO contact moet worden opgenomen.
Rame à l'approche

Durashift

Berichtdoor Durashift » zo 02 aug 2020, 18:25

Koop ik vorige week een zwembroek, in de uitverkoop, met in het achterhoofd dat ik dat nog eens moet doen zodat ik die oude kan inleveren bij de kledinginzamelaar.

Wil ik die zwembroek opbergen.. valt mijn oog op een blauwe, nieuwe, zwembroek. :?: :lol:
Kennelijk had ik deze actie al eens eerder uitgevoerd.. maar zat die oude zwembroek nog in mijn hoofd ofzo..

Suus

Berichtdoor Suus » do 06 aug 2020, 07:45

Ik had twee weken geleden een vrij dure fles zonnebrand gekocht en was deze nu al twee weken kwijt. Maar vanochtend heb ik hem gevonden, nadat ik er overheen struikelde :oops:
Rame à l'approche

Terug naar “OV Ontmoetingspunt”