Het Grote Blundertopic

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13174
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Z2N »

Eerder vandaag met mijn voet tegen de trap aan gestoten. Het leek niet zo ernstig (deed een beetje pijn, maar was niet al te wereldschokkend), maar bij thuiskomst blijkt de boel aardig gebloed te hebben. Nu snel betadine erop, anders ontsteekt het nog.. :N
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Daantje »

Ik ging vanavond het vriesvak van mijn koelkast ontdooien met de föhn maar die was blijkbaar zo heet dat het deurtje van het viesvak nu voor een deel vervormt gesmolten is. Oeps :oops:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Ardan »

Krijg je hem nog wel dicht nou? En trouwens:
Daantje schreef:viesvak
is al een blundertje op zich :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Daantje »

Ja, hij gaat gelukkig wel nog dicht :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Daniel »

Gelukkig heeft geen van m'n collega's 't vanmiddag gezien... ik zat op een stoel om wat bij een analytische balans af te wegen. Moest echter even opstaan om bij een pot hars die ik nodig had te kunnen en had dus niet in de gaten dat in de tussentijd de stoel naar achteren wegreed...
Was een mooie buiteling achterover op de vloer die volgde, gelukkig kon ik de pot met hars nog net tegenhouden. Scheelde een boel plakkerige rotzooi :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
dylanwild94
Berichten: 6184
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door dylanwild94 »

ik stond vandaag met mijn goede gedrag in kruidvat om een ov-dagkaart te kopen blijkt dat ze pas morgen verkocht worden. :')
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Stéphane »

Ik zat de hele avond te denken dat OVNL down was, blijkbaar probeerde ik de hele tijd naar ovinnederland.fr te surfen...
Mijn examen Frans van morgen zal daar wel voor iets tussenzitten zeker.
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door STF »

Ow dat heb ik weleens in de winter als ik (te)veel met Duitse buschauffeurs ben meegereden; kom je thuis en begint websites te openen met .de of in Google Duitse zoekwoorden in te typen.

Een website openen met .lu of in het Luxemburgs iets bij Google intypen zal niet snel gebeuren omdat ik maar een persoon ken die consequent Luxemburgs tegen me blijft spreken, de rest schakelt gelijk over op Duits of Nederlands.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Suus »

De wasboy van de kapsalon waar ik kom is er duidelijk nog niet zo bedreven in als mijn vaste kapster, want hij moest maar liefst drie keer opnieuw de folie rondom mijn hoofd spannen. De kapster kom het de vorige keer ik een keer...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8661
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Milco »

Ik heb op m'n bureau een stapel kleine kaartjes liggen waar ik wat dingetjes op heb geschreven. (Voor kleine dingetjes vind ik het onnodig om een heel A4-tje te pakken.) Ik moet uit de stapel drie kaartjes hebben, dus die drie die ik nodig heb, pak ik uit de stapel vandaan en leg ze voor m'n neus op m'n bureau. Ik kijk ondertussen even in mijn bureaula, ik kijk daarna weer op mijn bureau, liggen er maar twee kaartjes naast de stapel terwijl ik er drie had gepakt...

Dus ik kijk op de grond of één van de drie kaartjes niet toevallig op de grond is gevallen, maar nee hoor... Ik zoeken, en waar vind ik het derde kaartje dat ik moest hebben? Juist, middenin de stapel... En dat terwijl ik voor mijn gevoel alle drie de kaartjes gepakt had...

:X :@ :')
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Geert »

Ik was vanavond na 20 minuten wachten eindelijk bij de gemeente aan de beurt om een nieuwe ID-kaart aan te vragen. Ik had al braaf mijn pasfoto's gegeven, een handtekening gezet en toen bleek dat ik een ID-kaart die in 2010 al verlopen was mee had moeten nemen en anders kon de aanvraag niet afgemaakt worden. Argh! Helemaal voor niets dus een afspraak gemaakt en een tijd op het stadhuis zitten wachten, hadden ze niet even in de brief kunnen zetten dat ik nog een verlopen kaart had die ik mee moest nemen? En waarom moet een kaart die al vier jaar verlopen is nog ingenomen worden, er staat toch zeker niet voor niets een vervaldatum op?! Zucht, bureaucratie weer... over twee weken poging twee.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Daniel »

Da's weer het andere uiterste... ik moest toen ik m'n ID-kaart aanvroeg de baliemedewerkster er zelfs nog aan herinneren dat ze m'n oude verlopen reisdocument moest innemen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Ardan »

Bee schreef:De wasboy van de kapsalon waar ik kom is er duidelijk nog niet zo bedreven in als mijn vaste kapster, want hij moest maar liefst drie keer opnieuw de folie rondom mijn hoofd spannen. De kapster kom het de vorige keer ik een keer...
Ja maar jouw haar ook.... vind je dit gek? :wink:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Suus »

Wat is er mis met mijn haar :twisted:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Michael »

Een collega liet gisteren een groot flesje water in de frituurpan vallen. gevolg: een hevig borrelende frituurpan en olie die niet meer bruikbaar was.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door marlies »

Dan heeft hij behoorlijke mazzel gehad want dat had aanzienlijk vervelender kunnen uitpakken
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Michael »

Nogal ja.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Hainje »

Geert schreef:En waarom moet een kaart die al vier jaar verlopen is nog ingenomen worden, er staat toch zeker niet voor niets een vervaldatum op?! Zucht, bureaucratie weer... over twee weken poging twee.
Identiteitsfraude eerder.
🍉
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door marvinkok »

Vandaag is men begonnen met een 8 weken durend herstratingsproject. Mocht je niet voor de deur kunnen parkeren krijg je "ruim van tevoren" een brief van de aannemer. Deze buurtbewoner heeft die brief duidelijk gemist :')

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Ardan »

Lol :lol:
Zoiets overkwam iemand bij mij in de wijk ook toen er maand of drie geleden een straat openging.. zijn auto stond toen twee weken gevangen tussen hekken en bouwmateriaal.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Daantje »

Vorig jaar gingen ze bij ons in vakantietijd de gasleiding vervangen. Toen was het elke dag opnieuw een verrassing waar je wel en niet mochten parkeren maar vanwege mijn parkeervergunning kon ik hem ook niet zomaar ergens een paar straten verderop zetten. Ik heb toen de aannemer maar gebeld waar ik mijn auto moest laten toen ik op vakantie ging.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door ODRAIL »

En hoe dat dan afgelopen?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Daantje »

Die aannemer wist me te vertellen dat de auto wel een paar weken kon blijven staan in de straat haaks op de onze.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door marvinkok »

Ik heb het niet gezien, maar de auto was ineens wel verdwenen. de kruising is al deels herstraat, maar net dat stukje parkeerplaats ligt er nog steeds :p
Nu maar hopen dat de grijze container wel gewoon geleegd wordt morgen, geen bericht dat ie ergens anders neergezet moet worden...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #14

Bericht door Thom91 »

Vanochtend beetje laat geworden, en dan roep je rond twee uur tegen iedereen goedemorgen, en die mensen kijken je dan een beetje vreemd aan. Oeps :P
Komt wel goed schatje.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten