Het warm water doet het niet, en aangezien ik inclusief woon en geen eigen CV heb dus maar de wachtdienst van de woonstichting gebeld.
Na het gesprek waarbij ik mijn huurgegevens heb opgegeven en ze deze in de computer heeft ingevoerd krijgt de medewerker normaal te zien dat ze Schouten moeten bellen. Maar nu opeens niet en het volgende gesprek volgde:
Wachtdienst: Dus u heeft geen warm water en geen eigen CV?
Ik: Ja, dat heeft u goed gehoord.
Wachtdienst: Dan ga ik u doorverbinden met Nuon, want dan heeft u stadsverwarming.
Ik: Nee, ik heb geen stadsverwarming en ik heb niets met Nuon te maken.
Wachtdienst: Ogenblikje hoor, ik ga het nog even opzoeken
*wachtmuziekje*
Wachtdienst: Nee hoor, u moet bij Nuon zijn. Ik ga u nu doorverbindingen
*wordt doorgeschakeld naar Nuon*
Nuon: Hallo met Nuon
Ik: Ik hoor u niet aan de lijn te hebben maar de woonstichting beweert dat ik bij u moet zijn omdat ik geen warm water heb
Nuon: Wat zijn u gegevens? En wat voor installatie heeft u?
*geeft gegevens door en vertelt over verwarmingsblok in de badkamer*
Nuon: Nee, inderdaad, u bent geen klant van ons. Fijne dag nog.
*Hoorn op de haak*
Dus ik opnieuw naar de wachtdienst bellen waar ik opnieuw het keuzemenu door moet en mijn gegevens moet doorgeven...
Medewerker: Duidelijk, ik zie dat dat van Schouten Techniek is en ik ga ze meteen bellen. Maar hoe was u nu bij Nuon terecht gekomen?
Ik: Uw collega heeft mij daar naar doorgestuurd omdat ik volgens de computer stadsverwarming had.
Medewerker: Ik ga het even aan haar vragen hoor.
Medewerker 2 op de achtergrond: Nee, je moet even in de computer kijken, het is niet mijn schuld dat het fout ging, die beller was onduidelijk!
Medewerker: Oh, ik zie dat de melding al sinds gisteren open staat en bij ons bekend is. Fijne dag nog hoor.
* Hoorn op de haak*