Jo171 e.v.a.

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Obus

Jo171 e.v.a.

Berichtdoor Obus » Zo 04 Mei 2014, 07:22

Op 18 april jl. heeft jo171 een ban gekregen. Ik zie hem echter constant op het forum opduiken. Kenmerken zijn slordig taalgebruik, een verwijzing naar zijn hometown (Strijp), homeland (Brabant), zijn naam (Wil), stijl van zijn berichten, etc.

Ik heb een aantal vragen over deze zaak.

Ten eerste, hoe wordt een forumgebruiker geacht hier mee om te gaan? Wat moet hij/zij wel of niet doen? Is het bijvoorbeeld de bedoeling om te reageren op zijn berichten, of juist niet?

Ten tweede, hoe wordt er hier door het forum in zijn algemeenheid mee om gegaan? Wordt zijn bestaan nu gedoogd, of heeft het beheer geen weet van zijn activiteiten? Moeten gebruikers nieuwe accounts melden of niet?

Tot slot ben ik benieuwd hoe het kan dat een gebruiker in zo'n korte tijd zo veel accounts kan aanmaken.

Alvast bedankt voor jullie/uw medewerking.
De mortuis nil nisi bene

Thom91

Re: Jo171 e.v.a.

Berichtdoor Thom91 » Zo 04 Mei 2014, 09:06

Op de mooie meldknop duwen met een tekst erbij is het snelst, eventueel gevolgd door een pb aan het beheer.
Komt wel goed schatje.

Wubbo
OVNL-beheerder

Re: Jo171 e.v.a.

Berichtdoor Wubbo » Zo 04 Mei 2014, 10:42

Berichten melden en/of een PB of mail aan het beheer is inderdaad de manier. Een topic maken in ieder geval niet, dus dit topic gaat dicht.

Terug naar “OV Ontmoetingspunt”