Het eerste album van Clean Bandit, New Eyes, is net op Spotify beschikbaar gekomen. En aangezien ik die band al sinds 2012 volg, deed het luisteren naar het album mij herinneren aan de Live-sessie van de band voor BBC Radio 1, en het nummer Birch. Zo mooi, van wat toen nog een onbekende band was..
Parenthetical Girls - Curtains, afkomstig van hun EP Privilege, Pt. V: Portrait of a Reputation. Later nog verschenen op hun volwaardige album Privilege*.
Vandaag was ik op een korenfestival in Leeuwarden. Er trad een koor op dat onderstaand nummer in het Fries zong. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K9S5EZgIJck[/youtube]
"Dames en heren. Op dit moment zijn er geen bijzonderheden. Onze excuses voor het ongemak"
pfffff heel de dag wezen whats appen om iets goed te maken... maar nu eindelijk eens tijd om om mn boxen uit te proberen dus slam fm aan en lekker relaxen.
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115 Op al mijn foto`s zit copyright.
dylanwild94 schreef:Ik heb geen whatsapp berichten ontvangen?
Jij denkt alles draait om jou
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115 Op al mijn foto`s zit copyright.