Eten op het station

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Eten op het station

Bericht door Thom91 »

Heb je al een idee Wubbo?
Komt wel goed schatje.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Eten op het station

Bericht door Wubbo »

Ik heb allerlei ideeën, maar aangezien een en ander een verrassing moet blijven post ik hier niet te veel :).
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Eten op het station

Bericht door dylanwild94 »

aha dan weet ik genoeg. :mrgreen:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Eten op het station

Bericht door Ronald »

JeffreyMeijer schreef:
Bee schreef:Nope, de frituur heeft een nieuwe eigenaar en de friet is nu niet meer weg te krijgen :')
Als je daar per se friet wil moet je naar de frituur no. 1 op de Grote markt. Is alleen wel 5 minuten van het station met de tram.
Of frietkot Max op de Groenplaats. Met frietmuseum. Zo ongeveer het enige museum waar je met puntzak naar binnen mag :-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Eten op het station

Bericht door Suus »

Op station Buitenpost zit ook een restaurant in het stationsgebouw, het heet Stationsrestauratie De Oriënt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Eten op het station

Bericht door Bakpapier »

Ach, ik ben al tevreden met een klef patatje puntzak met vieze pindasaus van de smullers '-)
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Eten op het station

Bericht door TheKnitter »

Ronald schreef:Nou komen de meeste eetgelegenheden op Brussel-Zuid sowieso niet op mij over als culinair hoogstaande etablissementen :')
Zijn het ook niet. Panos is wel goed, maar verder??? :?
Meestal ga ik naar Brasserie Europa. Die zit aan de Eurostar-terminal zijde recht tegenover het station. Heerlijk eten, maar ook de prijzen zijn goed.
Die pizzaboer, die "Wok-To-Go", de Quick of elk ander stuk schorriemorrie daar laat ik maar achterwege :?
Bij Brussel Centraal zit ook een goede snackbar, op zo'n 2 minuten loopafstand. Die heeft al een paar keer prijzen gewonnen met de beste snackbar van Brussel te zijn.
Ronald schreef:
JeffreyMeijer schreef:
Bee schreef:Nope, de frituur heeft een nieuwe eigenaar en de friet is nu niet meer weg te krijgen :')
Als je daar per se friet wil moet je naar de frituur no. 1 op de Grote markt. Is alleen wel 5 minuten van het station met de tram.
Of frietkot Max op de Groenplaats. Met frietmuseum. Zo ongeveer het enige museum waar je met puntzak naar binnen mag :-)
Ik loop meestal naar Frituur de Keyser ofzoiets. Station uit, de Keyserlei op. Meter of 20 voorbij de McDonalds aan de rechterzijde. Prima eten, en het is er altijd wel goed schoon.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Eten op het station

Bericht door julsteren »

De Nordsee voldoet voor mij wel op de meeste grote stations in Duitsland.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten