Mag ik even kwijt #157

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Mag ik even kwijt #157

Bericht door STF »

Ardan schreef:Hoezo je houdt er altijd twee bezet?
Jij hebt slechts twee stopcontacten en daarom heen gewoon de muur, dan heb je nooit een probleem met haakse stekkers of wat voor soort adapter dan ook. Dat hebben wij in principe ook bijna overal in het gebouw zo, behalve in het kantoortje; zes stopcontacten onder elkaar en twee naast elkaar, in totaal dus twaalf.
Daarom heb ik een aantal jaar geleden andere stopcontacten geplaatst, dat haakse stekkers en adapters opzij (naar links of rechts) uitstaken. Nu echter de adapters van de laatste jaren een kwartslag zijn gedraaid steken ze alsnog weer naar boven of beneden uit, dus veelal over een ander stopcontact heen. Snap je?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Ardan »

Ohw zo :P Je had het over 'zeven dubbele', dus ik dacht dat je zeven stopcontacten zoals op mijn pica bedoelde :P
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door STF »

Ja klopt, dat was misschien wat verwarrend omschreven, zijn weliswaar zeven dubbele maar zes van de zeven zijn tegen elkaar aan gemonteerd.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Fles »

gewoon paint gebruiken he ;)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Michael »

Mensen vergeten veel dingen op mijn werk. Maar gisteren vond ik toch wel iets heel opmerkelijks: Iemand was zijn emmer met aangemaakte behanglijm vergeten. Nu snap ik sowieso niet waarom je zoiets meeneemt naar de mac.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Milco »

Hamburger in elkaar lijmen voor als ie uit elkaar pleurt denk ik :P


Edit: lijmen in plaats van lijnen... Lijnen met een hamburger heeft weinig nut :p
Laatst gewijzigd door Milco op do 03 jul 2014, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Michael »

:lol:
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door marlies »

Daar maken jullie de broodjes mee toch?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Hainje »

Nee Marlies, lijm gebruikt MacDonalds alleen voor promotionele doeleinden.
Heb je je nooit afgevraagd waarom die hamburgers er op billboards er altijd zo perfect uitzien (zeker in vergelijking met wat je krijgt)? Nou it's glue. :P
🍉
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door marlies »

Ik heb wel eens een voedselfotograaf gesproken op een verjaardag inderdaad, wat je op foto's ziet is niet bepaald eetbaar over het algemeen :P
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Thom91 »

Zijn toch ook hele filmpjes van op internet hoe die perfecte foto's gemaakt worden?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Suus »

Een Big Mac ligt voor een foto "schuin", dus elk laagje ligt iets verder naar achter dan het laagje eronder. Op die manier zie je alle ingrediënten mooi zitten. In het echt wijkt het natuurlijk af, zo is de kroon van de Big Mac vaak een beetje ingedeukt door de druk van de deksel van de toptoaster en sowieso is de volgorde van de ingrediënten bij de Big Mac anders dan op de foto.

De volgorde van boven naar beneden is kroon, patty, augurk, sla, ui, saus, schouder, patty, kaas, sla, ui, saus, hiel, maar op de foto's doen ze het andersom, want daar zie je de saus op de sla en uitjes bovenop het vlees liggen bijvoorbeeld.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Justin »

BEE!!! Je maakt me hongerig

*op dieet zijn sucks*
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door marlies »

Ik geloof dat het veelvuldig wetenschappelijk bewezen is dat dieten waarbij je met regelmaat honger hebt of baalt van je dieet op de lange termijn volledig ineffectief zijn. Dus tenzij je om medische redenen op een specifiek dieet zit zou ik lekker die burger gaan halen vanavond en een beter plan bedenken :P
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Hainje »

Inderdaad, het gaat bij afvallen om een verandering van eetgewoonten. Het een keer in de zoveel tijd een dieet volgen en dan weer verder gaan in oude patroon is eerder contraproductief. Een hamburger eens in de maand kan echt geen kwaad.
🍉
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Justin »

marlies schreef:Ik geloof dat het veelvuldig wetenschappelijk bewezen is dat dieten waarbij je met regelmaat honger hebt of baalt van je dieet op de lange termijn volledig ineffectief zijn. Dus tenzij je om medische redenen op een specifiek dieet zit zou ik lekker die burger gaan halen vanavond en een beter plan bedenken :P
Ik zit op lange termijn dieet ;), plus 2x p.w. hardlopen, 2x p.w. fitness en 1-2x p.w. rugby :p. Veel kip, tonijn en groenten :'). Sowieso heb ik een dag in de week een cheatdagje ;).

Ach, ik heb 13 jaar lang meegegeten met het dieet van mn zussen, toen ze nog in de nationale ploeg van gym zaten. Elke dag feest :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door marlies »

Hainje schreef:Inderdaad, het gaat bij afvallen om een verandering van eetgewoonten. Het een keer in de zoveel tijd een dieet volgen en dan weer verder gaan in oude patroon is eerder contraproductief. Een hamburger eens in de maand kan echt geen kwaad.
Dat ja, criterium bij een dieet moet zijn dat je het de rest van je leven moet kunnen volhouden zonder je er (geestelijk en lichamelijk) kut bij te voelen.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Daantje »

Ik geloof meer in meer sporten en bewegen dan in minder eten maar dat is voor Justin geen optie meer :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Suus »

Ik eet minder, beweeg meer en ben sinds dit begin dit jaar 5 kilo kwijtgeraakt. Ik wil er nog meer kwijtraken en dat gaat wel lukken, alleen verdwijnt het vet op allerlei plekken behalve rondom mijn buik. Gelukkig zijn broeken met een lekker hoge waist weer helemaal in dus geen muffintop voor mij.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door marlies »

Ik ben een paar jaar geleden 30 kilo afgevallen, dat was erg bevorderlijk voor de kwaliteit van mijn leven :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Suus »

Het klinkt wel een beetje alsof je een vrouwelijke Snorlax was, Marlies :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door marlies »

Ik ben nogal lang, dan is 30 kilo iets minder heftig dan bij iemand die 1.55 is. Nog steeds was het te veel hoor, daar niet van, maar ik viel gelukkig niet in de categorie morbide obesitas ofzo :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Ardan »

Ik wil juist een kilootje of 5 erbij want ik zit nét op het randje van ondergewicht met mijn 59 kg en 1.76 lengte. Aan de andere kant heb ik niks te klagen over mijn lichaam, integendeel :) Dat zou dan wel zo moeten blijven. Maar ik kan vreten wat ik wil... en toch schommel ik al jaaaaren tussen de 58 en 60.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door Suus »

Dat soort dingen zijn onzin, is al heel vaak bewezen. Mensen die dun zijn en zeggen dat ze een "snelle spijsvertering" hebben eten gewoon minder dan mensen die zeggen dat ze een "langzame spijsvertering" hebben. Zo simpel is het.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #156

Bericht door webguy »

Wacht maar tot je 8-5 werkt :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten