Mag ik even kwijt #157

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door marvinkok »

Voor zover ik kan vinden staan alle vervoersbedrijven, voor zover mogelijk, om 16:00 uur een minuut stil i.v.m. de dag van nationale rouw.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door marlies »

Bee schreef:
Hoe je vrolijk kan zijn om doorgestuurd worden naar het ziekenhuis, maargoed :')
Ik kom er net vandaan na een weekje liggen, daar ben ik dan weer vrolijk om, maar succes en/of sterkte!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Ardan »

Ohw? Wat was er dan?
Ik doe ook maar wat
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door marlies »

Ben geopereerd afgelopen donderdag. Was geplanned hoor, niets onverwachts, maar het heeft desalniettemin een behoorlijke tol op m'n lichaam. Gelukkig is het goed gegaan, problem solved, en voel ik me elke dag weer een stukje beter :)
waldo79
Berichten: 7628
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door waldo79 »

Beterschap in elk geval :)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door STF »

Bestel je via een Duitse webshop een access-point, zit er een Amerikaanse adapter bij...
Is weliswaar voor zowel 115V als 230V geschikt maar die platte pennen passen niet in een Europees stopcontact. Een dezer dagen maar eens verloopstekker kopen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Thom91 »

Ik krijg #MH17 anders mee in het buitenland natuurlijk, maar wat ik in het nieuws lees is het best indrukwekkend. Duizenden mensen langs de snelweg en zoveel mensen stil. Het is mooi om te zien dat we weken geleden lallend door de stad gingen voor het Nederlands Elftal, en dat we nu met zijn allen hand in hand stilstaan bij deze gebeurtenis. Heel bijzonder.
Komt wel goed schatje.
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Etienne »

+1
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
waldo79
Berichten: 7628
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door waldo79 »

@Thom91: met zoveel media-aandacht via radio, TV en sociale media kan het je niet ontgaan, ook al wil je er niet te zeer bij stilstaan.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Ardan »

Heel raar om dit te zien. Het is een beetje als het kijken van de Tour, die manier van in beeld brengen, maar dan een stuk minder leuk :(
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Daantje »

Zoiets afschuwelijks mag je eigenlijk ook niet ontgaan vind ik. Ik vind het allemaal heel indrukwekkend. Ik snap ook wel dat mensen gaan kijken en foto's maken want zoiets maak je nooit mee en hoop je ook nooit meer mee te maken.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door webguy »

Het is wel een beetje randje sensationalistisch allemaal... Moet niet veel uitgebreider worden zeg maar - soms is er ook niks te melden, dan moet je geen nieuws proberen te maken.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Daantje »

Maar blijkbaar is er wel behoefte aan.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12816
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Hainje »

Ardan schreef:Heel raar om dit te zien. Het is een beetje als het kijken van de Tour, die manier van in beeld brengen, maar dan een stuk minder leuk :(
Ja dit idee had ik ook. :(
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Aking »

waldo79 schreef:@Thom91: met zoveel media-aandacht via radio, TV en sociale media kan het je niet ontgaan, ook al wil je er niet te zeer bij stilstaan.

Ik krijg er anders verdomd weinig van mee, los van de posts die ik af en toe op Facebook voorbij zie komen... En dan zit ik naast de Oekraïne.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Daniel »

Daantje schreef:Ik vind het allemaal heel indrukwekkend.
Zeg dat wel ja, kippenvel krijg ik ervan gewoon. Nummers op de radio die ineens een heel andere betekenis krijgen na het verhaal waarom iemand ze aanvraagt, natuurlijk de minuut stilte onder werktijd die toch weer heel anders voelt en het massale halfstok vlaggen.
Diverse bedrijven hadden ook hun bedrijfsvlag halfstok hangen zag ik op weg naar huis. En net nog de klokken van de Sint Joriskerk die maar bleven luiden na afloop van de herdenking van de slachtoffers.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

STF schreef:Bestel je via een Duitse webshop een access-point, zit er een Amerikaanse adapter bij...
Is weliswaar voor zowel 115V als 230V geschikt maar die platte pennen passen niet in een Europees stopcontact. Een dezer dagen maar eens verloopstekker kopen.
Ha ha een campingbaas zonder verloopstekker :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Heel raar om dit te zien. Het is een beetje als het kijken van de Tour, die manier van in beeld brengen, maar dan een stuk minder leuk :(
Herkenbaar :oops: ik zag ook steeds in mijn hoofd een tekstbalkje "Arrière de la course" als ze die Rijkswaterstaat en politiewagens in beeld namen etc.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door STF »

Fles schreef: Ha ha een campingbaas zonder verloopstekker :P
Voor de camper en caravanwereld is er al jaren een gestandaardiseerde aansluiting; de knalblauwe CEE stekker.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Thom91 »

waldo79 schreef:@Thom91: met zoveel media-aandacht via radio, TV en sociale media kan het je niet ontgaan, ook al wil je er niet te zeer bij stilstaan.
Nouja, ik ben afhankelijk van werkende wifi hotspots etc, maar heb wel geprobeerd om rond 16:00 een minuut stilte te houden in Prague Castle.
Komt wel goed schatje.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door Stefan »

Ik was voor vieren maar even gestopt bij de Total bij Nieuwegein langs de A2 tijdens m'n ritje op de Qliner.. Heel 't parkeerterrein was afgeladen vol en je hoorde (afgezien van een 'verdwaalde' auto op de snelweg) eigenlijk niks.. En wat Daniël ook zegt, had tijdens het de radio aan, heel veel nummers 'klinken' ineens anders dan anders.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
waldo79
Berichten: 7628
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door waldo79 »

Zolang mensen niet gevaarlijke capriolen gaan uithalen op de rijbaan vind ik alles prima. Wat mij betreft was de aandacht too much.

Overigens zit er vaak een diepere lading in muziek al ontgaat je die vaak omdat het als verstrooiing dient.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door marvinkok »

Was met de 97 mooi op tijd terug op Haaksbergen busstation dus daar de films op zwart, motor uit en met de collega van de 59, nadat de naastgelegen klokken stopten, ons stiltemoment gepakt. Mooi om te zien hoe ook winkelende omstanders bleven staan om stil te zijn. Volgens mij hadden een paar het stiltemoment pas door toen ze ons 2en zagen staan...
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door dylanwild94 »

het meest respectloze bedrijf van dit jaar is het bastion hotel in Vlaardingen die vandaag de Nederlandse vlag in top had staan. :X :X :X :X :X :X -o- -o- -o- -o- -o- -o- -o-
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #157

Bericht door hauptbahnhof »

Ik dacht altijd dat GVB een latertje is met bussen zonder airco vervangen door nieuwe met. Maar gisteren kwam ik erachter dat Veolia in Tilburg met nieuwe bussen zonder airco rijdt...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten