[Verzameling] Lolligheid in een draadje

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1503
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: [Verzameling] Lolligheid in een draadje

Bericht door JordiBrabant »

Je kan er altijd nog tot in den treure over doorfantaseren zoals even geleden gebeurde:
DDietzen schreef: do 02 nov 2023, 22:51 Met de nieuwe dienstregeling 2024 wordt de vlotte overstap in Berlijn tussen de richtingen Amsterdam (IC) en Warschau (EC) vernaggeld. (...) Zo'n belabberde aansluiting zette mij aan het denken: wat nu als je die treinen op elkaar zou doorkoppelen? (...)
Dus, topidee of flopidee? U mag nu gaan schieten *O*
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
April064
Berichten: 699
Lid geworden op: za 25 jun 2022, 16:59
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Re: [Verzameling] Lolligheid in een draadje

Bericht door April064 »

Dat is waar. Dat doe ik ook wel vaker *O*
zij/haar/hen/hun
DDietzen
Berichten: 1321
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 12:58

Re: [Verzameling] Lolligheid in een draadje

Bericht door DDietzen »

JordiBrabant schreef: vr 01 mar 2024, 22:13 Je kan er altijd nog tot in den treure over doorfantaseren zoals even geleden gebeurde:
DDietzen schreef: do 02 nov 2023, 22:51 Met de nieuwe dienstregeling 2024 wordt de vlotte overstap in Berlijn tussen de richtingen Amsterdam (IC) en Warschau (EC) vernaggeld. (...) Zo'n belabberde aansluiting zette mij aan het denken: wat nu als je die treinen op elkaar zou doorkoppelen? (...)
Dus, topidee of flopidee? U mag nu gaan schieten *O*
Mám! Kom snel kijken! Ik ben genoemd in het lolligheidsverzameldraadje! Ik ben officieel lollig!!!!1!eenenelftig! *O* *O* *O*
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3232
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: [Verzameling] Lolligheid in een draadje

Bericht door TffpaA »

Onze Oosterburen hebben een ambitieus digitaliseringsprogramma opgezet met als doel begin 22e eeuw op email en Windows 95 te zijn overgestapt. Ook moet er dan in winkels met de pinpas betaald kunnen worden:

https://www.ad.nl/buitenland/waarom-e-m ... ~a1242ee2/

Wifi staat gepland voor uitrol begin 23e eeuw.
🗣
JothamvW
Berichten: 1228
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: [Verzameling] Lolligheid in een draadje

Bericht door JothamvW »

Eind 23e eeuw moet het zeker mogelijk zijn dat enkele supermarkten op zondag in grote steden tussen 3 en half 5 's middags open kunnen?
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: [Verzameling] Lolligheid in een draadje

Bericht door trolly »

Waarom die haast?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [Verzameling] Lolligheid in een draadje

Bericht door waldo79 »

De winkels op de grotere stations zijn geopend en dat zijn soms best grote supermarkten.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 188 gasten