Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door fogeltje »

Op vrijdag 22 augustus organiseert OVNL in samenwerking met Breng (Hermes/Connexxion) een forummeeting. We verzamelen om 10 uur in het Trolleybusmuseum in Arnhem. Centraal staat het gebied waar we zijn: de stadsregio Arnhem-Nijmegen. We worden ontvangen door de concessiemarketeer van Breng en een medewerker van de klantenservice/webcare van Connexxion (welke onder meer de Twitter van Breng beheert). Zij zullen een klein kijkje achter de schermen geven en vragen beantwoorden.

Het verdere programma staat nog niet helemaal vast, maar we gaan ons best doen om zowel de fotografen als de dienstregelingmakers en zowel de critici als de meelezers een leuke dag te bezorgen. Gezien de locatie waar we zijn zal het geen verbazing zijn dat de (trolley)bus wel centraal staat. Connexxion zal dagkaarten beschikbaar stellen en we willen jullie in groepjes de stad/regio insturen met opdrachtjes. De opdrachtjes worden die dag bekend gemaakt. Denk aan iets als een fotowedstrijd. We proberen een klein prijsje er aan te verbinden. Rond 16 uur willen we dan weer verzamelen in het trolleybusmuseum voor de prijsuitreiking.

Wij verzorgen het programma, zorgen jullie voor goed weer, een gezonde dosis energie en jullie eigenwijze blik, dan komt het vast goed! En natuurlijk mag er gefotografeerd worden (wij zijn ook altijd blij met foto's voor de banner).

We willen rond 16 uur afsluiten, maar in Arnhem is natuurlijk voldoende te beleven om ook de rest van de dag een leuk uitje te hebben.

Buiten de de reiskosten van/naar Arnhem zijn er (onder voorbehoud) geen verdere kosten. Eten en drinken is natuurlijk wel voor je eigen rekening. Misschien kan voor mensen uit de regio geregeld worden dat de dagkaarten van te voren worden opgestuurd zodat je met de dagkaarten al naar Arnhem kunt komen. Dat moeten we nog even bespreken. Handig op mee te nemen: een camera (als je die hebt) en pen en papier.

We willen graag weten hoeveel mensen we kunnen verwachten, dus meld je aan in dit topic of mail naar meeting2014@ovinnederland.nl . We hopen velen van jullie te ontmoeten!
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Hainje »

Origineel idee! Ik zal eens kijken of ik dit kan combineren met een andere forummeet die ik op die dag heb. Aan de eindtijd van deze meet zal het niet liggen denk ik. :P
🍉
Yanaike
Berichten: 1852
Lid geworden op: ma 02 dec 2013, 22:14

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Yanaike »

Bijna had ik mijn verlegenheid kunnen overwinnen met deze forummeet :oops: , maar ik heb 22 augustus helaas al andere plannen :(. Veel plezier in ieder geval! :D
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Mr-W »

fogeltje schreef:Op vrijdag 22 augustus organiseert OVNL in samenwerking met Breng (Hermes/Connexxion) een forummeeting. We verzamelen om 10 uur in het Trolleybusmuseum in Arnhem. Centraal staat het gebied waar we zijn: de stadsregio Arnhem-Nijmegen. We worden ontvangen door de concessiemarketeer van Breng en een medewerker van de klantenservice/webcare van Connexxion (welke onder meer de Twitter van Breng beheert). Zij zullen een klein kijkje achter de schermen geven en vragen beantwoorden.

Het verdere programma staat nog niet helemaal vast, maar we gaan ons best doen om zowel de fotografen als de dienstregelingmakers en zowel de critici als de meelezers een leuke dag te bezorgen. Gezien de locatie waar we zijn zal het geen verbazing zijn dat de (trolley)bus wel centraal staat. Connexxion zal dagkaarten beschikbaar stellen en we willen jullie in groepjes de stad/regio insturen met opdrachtjes. De opdrachtjes worden die dag bekend gemaakt. Denk aan iets als een fotowedstrijd. We proberen een klein prijsje er aan te verbinden. Rond 16 uur willen we dan weer verzamelen in het trolleybusmuseum voor de prijsuitreiking.

Wij verzorgen het programma, zorgen jullie voor goed weer, een gezonde dosis energie en jullie eigenwijze blik, dan komt het vast goed! En natuurlijk mag er gefotografeerd worden (wij zijn ook altijd blij met foto's voor de banner).

We willen rond 16 uur afsluiten, maar in Arnhem is natuurlijk voldoende te beleven om ook de rest van de dag een leuk uitje te hebben.
Leuk programma :pos:
fogeltje schreef:Buiten de de reiskosten van/naar Arnhem zijn er (onder voorbehoud) geen verdere kosten. Eten en drinken is natuurlijk wel voor je eigen rekening. Misschien kan voor mensen uit de regio geregeld worden dat de dagkaarten van te voren worden opgestuurd zodat je met de dagkaarten al naar Arnhem kunt komen. Dat moeten we nog even bespreken. Handig op mee te nemen: een camera (als je die hebt) en pen en papier.
Zijn dat landelijke Connexxion dagkaarten? Dan is het voor mij ook wel handig,bespaar dan een relatief dure rit met Bus 23 naar Boxmeer.(gezien de tijd €3,5)
fogeltje schreef:We willen graag weten hoeveel mensen we kunnen verwachten, dus meld je aan in dit topic of mail naar meeting2014@ovinnederland.nl . We hopen velen van jullie te ontmoeten!
Weet helaas pas aan het begin van de week of ik moet werken,Als ik op die vrijdag vrij niet hoef te werken kom ik.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door dylanwild94 »

Ik zorg dat ik er bij ben. Zo niet meld ik dat ook hier.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door marlies »

Doe niet zo tegenstrijdig :P
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door dylanwild94 »

Ik moet ff kijken of het mij wel überhaupt lukt om 10 uur in Arnhem te staan vanaf Rozenburg.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Ardan »

Hmm, wel grappig, jullie hebben zo te zien ook wel moeite in de organisatie gestopt. Top dat CXX meewerkt :pos: Ik weet alleen niet of ik zin heb in een hele dag in de bus zitten, dus ik wacht nog even af op de verdere programmadetails. Maar ik ga iig wel naar Arnhem komen :) Enne.. tegen na het programma een doorzakkertje in een kroeg pakken met zijn allen zeg ik ook geen nee ;)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Hainje »

Mr-W schreef:Zijn dat landelijke Connexxion dagkaarten? Dan is het voor mij ook wel handig,bespaar dan een relatief dure rit met lijn 23 naar Boxmeer.(gezien de tijd €3,5)
Ik neem aan dan dat je de cadeaukaarten bedoeld? De Buzzers zijn immers niet geldig op de 23. :P
Ardan schreef:Hmm, wel grappig, jullie hebben zo te zien ook wel moeite in de organisatie gestopt. Top dat CXX meewerkt :pos: Ik weet alleen niet of ik zin heb in een hele dag in de bus zitten, dus ik wacht nog even af op de verdere programmadetails.
Niet miepen, gewoon komen!! ;@
🍉
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Z2N »

Ik kom wel! :Y
dylanwild94 schreef:Ik moet ff kijken of het mij wel überhaupt lukt om 10 uur in Arnhem te staan vanaf Rozenburg.
Volgens 9292 lukt het morgen (ook een vrijdag) om voor 8 uur in Arnhem aan te komen, 10 uur lukt prima!
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door dylanwild94 »

Aha
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door fogeltje »

Het gaat om CXX geschenkdagkaarten. Details moeten we nog even overleggen met onze contactpersoon.

Wat programma aangaat staat het iedereen sowieso vrij om alleen mee naar de kroeg te gaan of juist alleen ochtendprogramma te doen. Het is geen schoolreisje waar alle onderdelen van verplicht zijn en we geven ook geen huiswerk voor wiki mee ;)
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Ardan »

fogeltje schreef:Het is geen schoolreisje
We hoeven dus ook niet onder de banken te kruipen als we terugkomen bij het museum? :cry:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Hainje »

fogeltje schreef:Het gaat om CXX geschenkdagkaarten. Details moeten we nog even overleggen met onze contactpersoon.

Wat programma aangaat staat het iedereen sowieso vrij om alleen mee naar de kroeg te gaan of juist alleen ochtendprogramma te doen. Het is geen schoolreisje waar alle onderdelen van verplicht zijn en we geven ook geen huiswerk voor wiki mee ;)
Heb er nu al zin in. :D

Lekker de hele dag dit aan jou vragen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0A52Upexkx4[/youtube]

Afbeelding
🍉
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door marlies »

Ardan schreef:
fogeltje schreef:Het is geen schoolreisje
We hoeven dus ook niet onder de banken te kruipen als we terugkomen bij het museum? :cry:
Maar het mág wel!
Etienne
Donateur
Berichten: 7942
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Etienne »

Vooralsnog kom ik ook. :)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Srananbloke
Berichten: 424
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 21:35
Locatie: Arnhem

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Srananbloke »

Nice! :D

Vanwege werk/prive kan ik later (over een week of 2) pas aangeven of ik er de hele dag bij kan zijn. Mocht het niet meer lukken, dan sluit ik me aan bij Ardan en neem ik graag een afzakkertje :)
Last wish: I wish I had two more wishes.
Youtube
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Hainje »

marlies schreef:
Ardan schreef:
fogeltje schreef:Het is geen schoolreisje
We hoeven dus ook niet onder de banken te kruipen als we terugkomen bij het museum? :cry:
Maar het mág wel!
Kom jij ook? Desnoods duw ik je rolstoel wel. :D
🍉
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door dylanwild94 »

misschien voor de gene die elders vandaan komen dan arhem e.o. bij de ah kan je voor €17,00 een dagkaartje kopen. :wink:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Hainje »

Let op! Die actie loopt tot zondag 27-7!
🍉
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1130
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Tochjo »

En als we dan toch aan het opletten zijn: pas geldig na 9:00.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door dylanwild94 »

ohja. -o-
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door VIRM »

Joh, er zijn vast wel mensen die je een lift kunnen geven met meereiskorting ofzo. :)
Beul van de blindegeleidelijn
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door dylanwild94 »

ik heb nog een meereiskaartje die nog maar 1x is gebruikt. *O*
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Z2N »

Die is geldig tot drie augustus, en na negen uur. Sorry. -o-
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 gasten