Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Meltrain »

Ja, met de 101. :D
Zou dat mogelijk zijn? (Staat de (5)180 eigenlijk nog in Arnhem en zo ja, is die rijvaardig?)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Srananbloke
Berichten: 424
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 21:35
Locatie: Arnhem

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Srananbloke »

De Volvo's zijn volgens mij niet meer in Arnhem. Een ritje met de 101 klinkt wel erg leuk 8-)

Mijn eerdere voorstel mbt afspreken na de dagactiviteiten geldt nog steeds trouwens...
Last wish: I wish I had two more wishes.
Youtube
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Mr-W »

fogeltje schreef:
Wij verzorgen het programma, zorgen jullie voor goed weer, een gezonde dosis energie en jullie eigenwijze blik, dan komt het vast goed! En natuurlijk mag er gefotografeerd worden (wij zijn ook altijd blij met foto's voor de banner).

We willen rond 16 uur afsluiten, maar in Arnhem is natuurlijk voldoende te beleven om ook de rest van de dag een leuk uitje te hebben.

Buiten de de reiskosten van/naar Arnhem zijn er (onder voorbehoud) geen verdere kosten. Eten en drinken is natuurlijk wel voor je eigen rekening. Misschien kan voor mensen uit de regio geregeld worden dat de dagkaarten van te voren worden opgestuurd zodat je met de dagkaarten al naar Arnhem kunt komen.
Zijn er al meer programma details bekend ?
Verder hoe zit het met het mogelijk opsturen van Dagkaartjes ? Voor een aantal forummers zou het goed uitkomen, al is het maar om gratis naar het Station te reizen.
koekje
Berichten: 481
Lid geworden op: za 28 mei 2011, 22:33

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door koekje »

101 is momenteel niet rijvaardig, dus helaas :P
Ardan schreef:Dan kom je maar terug, heb je toch wel voor ons over? :6
Misschien dat het kan. Ben niet 'op vakantie', maar bezig met een verhuizing. Huis gekocht e.d. 8-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Suus »

Welja, ik heb nog nooit in een trolleybus in Arnhem gereden en het ziet er niet naar uit dat ik die vrijdag al een baan heb, dus ik denk dat ik ook kom.

Ik weet echter niet of ik tien uur ga halen, want dat is precies de tijd dat de eerste goedkope trein uit Amsterdam aankomt in Arnhem en ik vind jullie allemaal heel lief, maar die 6,10 gebruik ik liever voor een lekker Arnhems meisje bij de koffie ofzo :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Hainje »

Bee schreef:Welja, ik heb nog nooit in een trolleybus in Arnhem gereden en het ziet er niet naar uit dat ik die vrijdag al een baan heb, dus ik denk dat ik ook kom.

Ik weet echter niet of ik tien uur ga halen, want dat is precies de tijd dat de eerste goedkope trein uit Amsterdam aankomt in Arnhem en ik vind jullie allemaal heel lief, maar die 6,10 gebruik ik liever voor een lekker Arnhems meisje bij de koffie ofzo :P
Dit is echt zo fout interpreteerbaar. :X :P
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Suus »

Dat is toch echt je eigen perverse probleem. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Joshua »

Naar mijn weer te lange afwezigheid van ik blijkbaar meteen met me neus in de boter. Ik ga er zeker over denken om mee te gaan.
Srananbloke
Berichten: 424
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 21:35
Locatie: Arnhem

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Srananbloke »

Door een verandering van plannen kan ik er toch bij zijn. Dus ik meld me graag aan bij deze!

Ik heb thuis nog een Breng geschenkdagkaart liggen die ik heb gekregen na de dienstregelingscontrole van eind vorig jaar. Is deze nog steeds geldig?
Last wish: I wish I had two more wishes.
Youtube
CXX
Berichten: 38
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 09:51

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door CXX »

Srananbloke schreef:Door een verandering van plannen kan ik er toch bij zijn. Dus ik meld me graag aan bij deze!

Ik heb thuis nog een Breng geschenkdagkaart liggen die ik heb gekregen na de dienstregelingscontrole van eind vorig jaar. Is deze nog steeds geldig?
De geschenkdagkaarten van vorig jaar zijn tot 31 december 2014 geldig. Voor de zekerheid kun je even kijken op de achterkant van het kaartje.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door fogeltje »

Wat CXX zegt, ik heb dit jaar enkele kaartjes gebruikt die ik vorig jaar al gekregen heb. Hou er dus wel rekening mee dat wanneer je meerdere kaarten hebt je ze voor het einde van dit kalenderjaar opmaakt. Ik heb wat dat ook een luxeprobleem, dus binnenkort wordt het weer eens in het weekend een leuk Connexxiongebied opzoeken en ik heb ook nog een Brabantse dagkaart liggen waarvoor hetzelfde geldt. First world problem.

Voor een ieder die zich al heeft aangemeld, zouden jullie mij een PM willen sturen hoe jullie naar Arnhem gedenken te komen? Als mensen namelijk met Connexxionvervoersmiddelen naar Arnhem komen (Breng-bussen of treinen bijvoorbeeld of vanuit de regio Eindhoven met Hermes naar Uden en daar verder met Breng) dan gaan we kijken of we de kaartjes van te voren bij jullie bezorgd krijgen. Voor allen die per NS-trein (/bus, je weet maar nooit) arriveren gaan we regelen dat iemand van het beheer met kaartjes jullie op CS zal opvangen.
"Een touringcar is geen bus"
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door dylanwild94 »

ik meld forumlid Casper_rzb ook aan.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Srananbloke
Berichten: 424
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 21:35
Locatie: Arnhem

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Srananbloke »

Thanks @fogeltje en CXX. De geschenkdagkaart is inderdaad tot december geldig. Ik leg hem klaar voor volgende week :pos:
Last wish: I wish I had two more wishes.
Youtube
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Joshua »

Is er nog een bepaalde datum waarvoor alle aanmeldingen binnen moeten zijn?
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door fogeltje »

We moeten nog kijken wanneer de inschrijving "sluit" maar volgens mij is het geen probleem als je een dag van te voren nog iets laat weten (toch, CXX?), alleen kunnen we dan eventueel geen dagkaartje op CS regelen en zul je op saldo naar Breng moeten alwaar je dan nog wel een dagkaartje kunt krijgen.

Ik maak net een lijstje en het lijkt erop dat minimaal 15 man/vrouw komen en een paar onzeker.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Meltrain »

Ik kom misschien, maar dan alleen in de ochtend en het begin van de middag, aangezien ik 's avonds moet werken.
Ik heb een SOV, dus voor mij hoeft geen dagkaartje "bewaard" te worden. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door dylanwild94 »

voor mij ook hetzelfde laken en pak betreffende het dagkaartje. ik heb tegenwoordig ook een SOV. *O*
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door fogeltje »

Ik heb nu de volgende namen op mijn lijstje. Klopt dit? Heb ik mensen onterecht erop staan en/of ben ik mensen vergeten?

*Fogeltje
*Daniel
*Ardan
*find_your_spot
*Etienne
*Bee
*dylanwild94
*Casper_rzb
*Mr-W
*Srananbloke
*Ezra
*webguy
*Z2N
*Hainje
*JeffreyMeijer
*BrengMe (niet hele dag)
*Meltrain
*Plan V-44

Misschien:
*Zone5324bericht (was me niet helemaal duidelijk of het nu misschien of nyet was)


EDIT: Meltrain toegevoegd.
"Een touringcar is geen bus"
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door huibf »

Ik ben dr niet bij. Ik heb al diverse vrijdagen vrij.
Leuk initiatief !
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door fogeltje »

Jammer Huib. Had me leuk geleken je een keer te ontmoeten.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Hainje »

Hoe laat moet ik uiterlijk op Arnhem station staan om met jou mee te reizen Fogeltje? Als het goed is ben ik volgens mij huidige planning om 9:08u op Ah (met de 3600).

Of ik na de meet nog mee ga om te borrelen weet ik nog niet. Kan best dat ik daarna alweer afzak naar vrienden in Zelzate.
🍉
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door ODRAIL »

fogeltje schreef:*KM46 (redt 10:00 uur niet maar daar verzinnen we wel iets op)
Komt helemaal niet. Heb helaas andere verplichtingen.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door fogeltje »

Bee heeft te kennen gegeven pas 9:59 in Arnheim op CS te kunnen zijn. Ik stel voor dat we op Bee wachten en dan allemaal de eerste bus richting het trolleymuseum pakken. Ik had al een keer opgezocht welke dat allemaal zijn maar dat ben ik natuurlijk weer vergeten :') Maar dat vogelen we nog wel uit. Dus als iedereen zorgt dat ze uiterlijk 9:59 arriveren, dan moet het goed komen.

Ik probeer al wat eerder te zijn en zal bij de Julia's koffie gaan leuten. Mijn roze rugzak zal ik niet bij hebben, maar als je iemand bij de Julia's zit zitten met een zwarte schoudertas die kijkt alsof hij het liefst de hele wereld afmaakt, dan heb je groot kans dat ik dat ben :') Voor de mensen die wat later komen, zoek naar een kleine meute mensen die bij elkaar hangt.
"Een touringcar is geen bus"
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door BrengMe »

Welke lijn nemen we dan naar het museum? Als het lijn 5 of 6 is hoef ik niet over te stappen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Vrijdag 22 augustus: OVNL Forummeeting!

Bericht door Hainje »

Lijn 5 of 6 lijkt mij wel veruit het handigste inderdaad.
🍉
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 83 gasten