Mag ik even kwijt #158

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Ardan »

Fles schreef:[lijst met meuk]
Inmiddels aangevuld met een soort Leatherman, een Spork (mes, lepel en vork in 1) en een hand vol neon knikstaafjes. Wie doet me wat :)
Leathermans zijn bazendingen :D Ik heb er ook één, van mijn vader gekregen zelfs. Nu vier jaar verder nog altijd vlijmscherp, kan er zonder moeite een blik mee doorsnijden :D Zit ook bij mijn standaardmeukdingen-in-rugzak en komt vaak genoeg wel ergens voor van pas.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Suus »

Zucht. Vanmiddag een persoon voor mij bij de broodzaak op het station die een "broodje ham-kaas zonder kaas" vroeg aan de medewerkster. :cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Bakpapier »

Bee schreef:Zucht. Vanmiddag een persoon voor mij bij de broodzaak op het station die een "broodje ham-kaas zonder kaas" vroeg aan de medewerkster. :cry:
Van sommige mensen krijg je spontaan wurgneigingen :')
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Ardan »

Heeeee verhip :P Gaat over ons :P
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Hainje »

Fles schreef:Oh ik hoef ook niemand te identificeren. Ik ben ook weer niet ZO direct betrokken. Gelukkig. Ik heb "alleen maar" een klasgenootje, haar moeder, haar man en 2 kindjes verloren. Hoef je geen grappen over te maken, maar het is ook niet zo dat mijn wereld nu instort. Gewoon, rouw. Mensen gaan dood en dat is kut. Maar morgen gaat de zon ook weer op.
Nee het ging er om dat IK net voordat ik jouw post las een gesprek had over de MH17. Dus dan zit je brein nog tussen het een en het andere onderwerp. Bij de omschakeling krijg ik wel eens eigenaardige gedachten. Overigens ga ik er gewoon vanuit dat je vriendin moe van de reis is en daarom op kunt vegen.
🍉
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Aking »

Dat ik ook weer even een dag of 6 in het land ben :lol:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Thom91 »

Afbeelding

Wat een geluk! Bedankt OVNL! _O_
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Hainje »

Bee schreef:Zucht. Vanmiddag een persoon voor mij bij de broodzaak op het station die een "broodje ham-kaas zonder kaas" vroeg aan de medewerkster. :cry:
Een broodje ham dus :p
🍉
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Ronald »

Thom91 schreef:Afbeelding

Wat een geluk! Bedankt OVNL! _O_
Zo, een appel gewonnen! Eet smakelijk.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Ardan »

Toch wel geraspt he?
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Fles »

Hainje schreef:Nee het ging er om dat IK net voordat ik jouw post las een gesprek had over de MH17. Dus dan zit je brein nog tussen het een en het andere onderwerp. Bij de omschakeling krijg ik wel eens eigenaardige gedachten. Overigens ga ik er gewoon vanuit dat je vriendin moe van de reis is en daarom op kunt vegen.
Oh zo ja, van die omgeleide denktreintjes :P hilarisch is dat soms. Maar verder ging het prima hoor vandaag :)

Het was eigenlijk heel gezellig :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3266
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door marvinkok »

Leuk zo'n dienstwijziging, in plaats van 15:00 beginnen morgen, wordt het 05:25 :X
Zo maar eens richting bed dus...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Meltrain »

Bee schreef:Zucht. Vanmiddag een persoon voor mij bij de broodzaak op het station die een "broodje ham-kaas zonder kaas" vroeg aan de medewerkster. :cry:
Tja, als ze geen broodjes ham hebben of als die net op zijn, dan is dit wel een manier om toch een broodje ham te krijgen. :P
Ardan schreef:Heeeee verhip :P Gaat over ons :P
Leuk. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Wubbo »

Wat Google ondertussen van mij denkt is me totaal onduidelijk. Ik krijg reclame voor welness in Amstelveen, vrouwen met een maatje meer, tuinschermen (terwijl ik geen tuin heb) en dating voor senioren... :(
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door ODRAIL »

Eens in de zoveel tijd je cookies verwijderen doet wonderen :idea: :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Suus »

Niet echt als je bij Google bent ingelogd...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Hainje »

Adblock is ur friend too.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Suus »

Ik vind Adblock geen zinnige toevoeging aan het internet. Content op het internet is niet gratis, de mensen die het maken moeten niet zelden een gezin van onderhouden en dat lukt door advertenties. Het is nogal asociaal om advertenties dan te onderdrukken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Hainje »

Ja blaat. Ik koop toch niets uit advertenties op internet. Aan mij zal zo'n adverteerder dus niets verdienen.
En als je die redenatie door zou moeten trekken naar het echte leven, dan zou ik ook geen NEE/NEE-sticker op mijn brievenbus mogen hebben. Want ja, door die reclamefoldertjes kunnen toch weer veel gezinnen eten.
🍉
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Jef400 »

Ik vind het er vanaf hangen wat voor soort website het betreft. Ik vind het bij websites als de NOS juist asociaal als zij reclames tonen, puur en alleen omdat deze vanuit de publieke omroep komen. Maar bij private websites kan ik er wel inkomen dat het niet helemaal koosjer is. Maar als ik sites als Youtube bezoek ben ik juist blij dat ik niet om het filmpje een maandverbandsreclame hoef te bekijken.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Geert »

Nou ja, rijdendetreinen is voor mij niet bepaald een vetpot, maar ben toch wel blij dat ik de hostingkosten iig kan dekken door die paar banners. Gelukkig hoef ik er geen gezin van te onderhouden, maar ben het wel eens met de kritiek op Adblocker. De deal is tenslotte dat je gratis een interessante site bekijkt en in ruil daarvoor wat advertenties ziet.

Wil je overigens geen advertenties meer die gebaseerd zijn op je 'interesses' op andere sites => http://www.youronlinechoices.com/nl/uw- ... voorkeuren Wel opnieuw doen als je cookies verwijderd hebt.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Daantje »

Ik vind advertenties soms best leuk en handig. Haal er wel eens goede aanbiedingen vandaan.
waldo79
Berichten: 7634
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door waldo79 »

Zo ben ik aan een gratis proefabonnement op de Volkskrant gekomen ;)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door AppleMoose »

JeffreyMeijer schreef:Ik vind het er vanaf hangen wat voor soort website het betreft. Ik vind het bij websites als de NOS juist asociaal als zij reclames tonen, puur en alleen omdat deze vanuit de publieke omroep komen.
Onzin. De Publieke Omroep is steeds meer afhankelijk van reclamegelden, omdat de politiek de budgetten steeds meer inkrimpt. Wil je toch nog kwaliteit behouden (lijkt mij bij de NOS zeker gewenst), zul je toch echt iets met reclame moeten doen. Liever dat dit dan openlijk gebeurt doormiddel van advertenties op de website, dan dat er achter de schermen "donaties" plaatsvinden in ruil voor "aandacht" in de journaals.

Opzich vind ik reclames op het net nog niet zo irritant, wel als ik video's op bijv. youtube wil bekijken en dan steeds gestoord wordt door reclames. Helemaal als je die niet na 5 sec. kunt wegklikken...
En het irritantste is gewoon als je een keer naar een product kijkt op het internet, je vervolgens op iedere site achtervolgd wordt door reclames van dergelijke producten. Gelukkig kun je dat meestal wel uitschakelen, maar als je je cookies een keer leegt, kun je weer opnieuw beginnen. :N
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Obus »

Ik gebruik wel een adblocker en heb een totaal andere kijk op advertenties. Ik vind advertenties storend en irritant; in plaats van dat bedrijven mijn kooplust opwekken, breken ze die juist totaal af. Ik doe zelden wat naar aanleiding van een advertentie, behalve cynische opmerkingen maken natuurlijk : D (wasmachines leven korter met Calgon etc.)

Natuurlijk is there no such thing as a free lunch. En daarom ben ik ook meer geneigd donaties te geven aan goede websites of te betalen voor een online krant dan mijn adblocker uit te zetten. Uiteindelijk maakt het voor de websitehouder niets uit; hij wil geld zien, of het nou linksom of rechtsom komt. Hetzelfde gaat wat mij betreft voor de televisie op. Ik betaal liever weer kijkgeld voor kwaliteit zónder reclames (zoals bij de BRT) dan dat ik continu gestoord word door pulp met advertenties.
De mortuis nil nisi bene
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 187 gasten