Mag ik even kwijt #159

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Mag ik even kwijt #159

Bericht door Bakpapier »

Thom91 schreef:
Bakpapier schreef:
Thom91 schreef:Ik word moe van het sneltreinen topic.
Dan lees je het toch gewoon niet meer? Zo moeilijk is het neit hoor
Ik doe mijn best, hopen dat meer mensen het voorbeeld volgen.
Hoezo? Als er mensen zijn die dat topic leuk vinden, laat ze...
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Hainje »

Nou leuk vinden, tot op heden heb ik eigenlijk vooral de indruk dat mensen jou proberen duidelijk te maken dat je vast zit in een bepaalde tunnelvisie die gewoon niet realistisch is voor de echte wereld.
🍉
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Bakpapier »

Hainje schreef:Nou leuk vinden, tot op heden heb ik eigenlijk vooral de indruk dat mensen jou proberen duidelijk te maken dat je vast zit in een bepaalde tunnelvisie die gewoon niet realistisch is voor de echte wereld.
Ga je nu de discussie van daar naar hier verplaatsen? :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Suus »

Het wordt zo wel heel abstract mensen, deze semantische discussie over de semantiek van een discussie in een ander topic :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Wubbo »

We kunnen natuurlijk een topic openen over semantische discussies over de semantiek van een discussie in een ander topic, die gevoerd werd in Mag ik even kwijt? ;-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Fles »

We kunnen beter bier gaan drinken :P
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Bakpapier »

^ Goed plan !

Ik schenk nog een beetje wijn in (heb geen bier in huis nu :( )
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Vinny »

Ik heb gisteren heel veel wijn gedronken. Ik hou het vanavond bij een kopje thee...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door ODRAIL »

Hier was het vanavond ook een kopje thee. Maar dat is elke avond zo. Even als een glaasje vruchtensap.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Suus »

Is het andere mensen ook opgevallen dat er tegenwoordig een 030-nummer wordt geadverteerd voor de NS klantenservice en de NS International klantenservice?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door webguy »

Ja :) Ik vraag me alleen af of het toevallig tegelijk was met introductie OVC (en mogelijk tijdelijk?) of dat dat gepland was.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Geert »

Volgens mij is dat vanwege nieuwe regelgeving rondom telefoonnummers voor klantenservice.
waldo79
Berichten: 7592
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door waldo79 »

Laatst inderdaad met 030 gebeld. Overigens brengt UPC een toeslag in rekening naast het normale gebruik van een 0900 nummer ( vanaf een vaste lijn).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Suus »

Een nieuw telefoonnummer is wellicht niet zo handig als je net een paar miljoen OV-Chipkaarten met het oude telefoonnummer onder je klanten hebt verspreid...

Je kan met 0900-nummers ook een andere oplossing kiezen. De klantenservice van de H&M webwinkel bijvoorbeeld heeft een 0900-nummer waarvoor je per gesprek een vast tarief van 7,5 cent betaald, zoiets had mij logischer geleken. Komen natuurlijk nog wel kosten voor de mobiele telefoon bij, maar als je lang bezig bent betaal je je niet direct blauw.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door MdJ »

OVinNL lijkt OHIH nu wel, met de sneltrein/onrealistische ideeén/uitbreidingen... :?

Volgens mij heb ik de ideeen, incl de discussies tussen dezelfde gebruikers inmiddels op beide fora gezien :')
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Geert »

Bee schreef:Een nieuw telefoonnummer is wellicht niet zo handig als je net een paar miljoen OV-Chipkaarten met het oude telefoonnummer onder je klanten hebt verspreid...

Je kan met 0900-nummers ook een andere oplossing kiezen. De klantenservice van de H&M webwinkel bijvoorbeeld heeft een 0900-nummer waarvoor je per gesprek een vast tarief van 7,5 cent betaald, zoiets had mij logischer geleken. Komen natuurlijk nog wel kosten voor de mobiele telefoon bij, maar als je lang bezig bent betaal je je niet direct blauw.
Bij welke provider betaal je je dan blauw aan bellen naar een vast nummer? Ik vind het juist prima dat die 0900-nummers afgeschaft worden, ook al betaal je slechts een lokaal tarief of een laag bedrag per minuut. Het bellen van vaste nummers is meestal juist erg goedkoop of al afgekocht bij je provider.
Zo bel bij Vodafone gratis naar vaste en mobiele nummers en voor een 0900-nummer moet ik wel betalen. Laat het maar lekker zo hoor :)
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Bakpapier »

MdJ schreef:OVinNL lijkt OHIH nu wel, met de sneltrein/onrealistische ideeén/uitbreidingen... :?

Volgens mij heb ik de ideeen, incl de discussies tussen dezelfde gebruikers inmiddels op beide fora gezien :')
Wat is ohih dan?
Globetrotter
Berichten: 1586
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 17:40

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Globetrotter »

Donderdag 29 Augustus om 19,55 komt Rail Away op tv met het traject Amsterdam- Rotterdam.
dylanwild94
Berichten: 6182
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door dylanwild94 »

de HSL of de oude lijn. niet dat ik ze beide spectaculair vind. :roll:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
waldo79
Berichten: 7592
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door waldo79 »

Bakpapier schreef:
MdJ schreef:OVinNL lijkt OHIH nu wel, met de sneltrein/onrealistische ideeén/uitbreidingen... :?

Volgens mij heb ik de ideeen, incl de discussies tussen dezelfde gebruikers inmiddels op beide fora gezien :')
Wat is ohih dan?
De oudere buren van Opeenshadikhet.eu :idea:
Daar hebben we ook een gebruiker als SuperGhost en Erno-BE vandaan.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Fles »

En wel meer.

Feitelijk is OVNL 1 grote spin-off van OHIH.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door Bakpapier »

De forumcultuur is sowieso wel een beetje anders dan een ander forum waar ik op heb gezeten en nog af en toe zit, men is hier wat losser, en als je een grote bek hebt krijg je dat gewoon terug in plaats van dat men gaat zeuren. Dat vind ik toch wel positief ;)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Is het andere mensen ook opgevallen dat er tegenwoordig een 030-nummer wordt geadverteerd voor de NS klantenservice en de NS International klantenservice?
Dit is toch in het verleden ook zo geweest (als ik me niet vergis)?

Bijna drie weken geleden (1 augustus) kreeg ik nog een kaartje met het 0900 nummer erop.
waldo79
Berichten: 7592
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door waldo79 »

Fles schreef:En wel meer.
Feitelijk is OVNL 1 grote spin-off van OHIH.
Ha ha, ik post er ook nog af en toe :wink: Alleen die lay-out is een verschrikking tegenwoordig...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #158

Bericht door ODRAIL »

Daar kom ik af en toe ook nog. Maar ik post er zelden. De laatste keer dat ik er gepost heb is januari 2014 :wink: .

En die lay-out is inderdaad verschrikkelijk :?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten