Mag ik even kwijt #164

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13115
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Z2N »

In het kader van de zinvolle middaginvulling heb ik vammiddag Chocolate Chipcookies zitten bakken! :D
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Suus »

Je achternaam is toch niet toevallig Swift he? :P Taylor Swift is beroemd vanwege haar Chocolate Chip Cookies :P

Aangezien ik nog steeds geen vaste baan heb kunnen regelen (wel een aantal gesprekken op stapel staan) was ik vanmiddag op verzoek van het uitzendbureau weer op bezoek bij een bedrijf voor een tijdelijke klus. Dit bedrijf koos echter voor de andere kandidaat, maar nu belde het uitzendbureau nogmaals, want de vorige opdrachtgever was blijkbaar zo tevreden over mijn collega en ik dat ik op 1 december weer terug mag komen om nog een stuk van de administratie op te schonen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13115
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Z2N »

Nah joh, anders had ik wel kunnen zingen! :lol:

Ik had gewoon wat tijd over vanmiddag (best zeldzaam voor mij), ik wist bij god niet wat te doen. Dan maar iets lekkers maken. :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Ardan »

Chocolate Chip *O* *O* Inleveren! *O*
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Je achternaam is toch niet toevallig Swift he? :P Taylor Swift is beroemd vanwege haar Chocolate Chip Cookies :P

Aangezien ik nog steeds geen vaste baan heb kunnen regelen (wel een aantal gesprekken op stapel staan) was ik vanmiddag op verzoek van het uitzendbureau weer op bezoek bij een bedrijf voor een tijdelijke klus. Dit bedrijf koos echter voor de andere kandidaat, maar nu belde het uitzendbureau nogmaals, want de vorige opdrachtgever was blijkbaar zo tevreden over mijn collega en ik dat ik op 1 december weer terug mag komen om nog een stuk van de administratie op te schonen :P
Bedrijf met al die lunches is weer over?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Suus »

Vanaf 1 december dus weer :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39119
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Daniel »

Hehe, eindelijk erachter wat dat anonieme nummer is wat me heel de tijd belt thuis op een moment dat ik niet thuis ben (wel een keer of 20 volgens mij)... blijkt dus de NS te zijn die dit keer zowaar een keer een berichtje had ingesproken :P

Blijkbaar zitten ze de jaartrajectkaarthouders aardig achter de vodden als ze moeten overstappen op iets anders, want de gesproken versie die ik nu ontving had ik ook al per brief ontvangen. En heb notabene nog tot 7 december volgens die brief, dus nog ruim de tijd...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6459
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Daantje »

Ik werd idd ook gebeld, iets van drie weken voordat m'n abonnement afliep (na twee of drie brieven). Je moet het uiterlijk twee weken voor het afloopt aanvragen en op zich konden ze mijn vragen wel beantwoorden en werd ik netjes geholpen.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6459
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Daantje »

Ik gebruik hem weinig op het moment en vind het jammer van de middagspits maar op zich bevalt Traject Vrij me echt prima.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39119
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Daniel »

In dat geval zijn ze bij mij wel heel snel, 'tis nu ruim een maand voor m'n abonnement afloopt en heb net enkele weken geleden ofzo een brief van ze ontvangen.
Maargoed, ben sowieso een makkelijke overstapper waarschijnlijk... kende het product toch al uit de proef waar ik zelf aan deelgenomen heb. En qua reisgedrag buiten het traject is het reizen op rekening ook wel ideaal voor mij.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Niek »

Mijn oordopjes hebben het vandaag het loodje gelegd (rip in peace). Nu ben ik op zoek naar nieuwe van rond de €15, zou ik voor de sennheisers gaan of die van JBL/Harman?
Edit; ter verduidelijking; Sennheiser CX-150 of JBL 100A
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13115
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Z2N »

Ik heb zelf in-ear oortjes van Sony voor onderweg, daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee. Thuis heb ik een versleten Pioneer-koptelefoon, de vervanging daarvoor heb ik toevallig twee uur geleden besteld.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Niek »

Als een scholier die veel naar muziek luistert vreet ik door oordopjes heen, dus kwaliteit is een pré :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Suus »

Wel, dan zou ik een keertje wat meer investeren zodat je een setje kan kopen wat langer meegaat, kost in eerste instantie meer maar de besparing is enorm. Kan je weer een iTunes-bon voor kopen ofzo :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Niek »

Muziek kopen? pfffff :D :D :D :D
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door julsteren »

Niek, we houden niet zo van illegale praktijkjes hier hé. :wink:
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Jef400 »

Youtube is niet illegaal om het te bekijken, staat ook uren aan muziekmateriaal op ;)
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Niek »

Torrents zijn ook niet illegaal voor de eindgebruiker :)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Aking »

julsteren schreef:Niek, we houden niet zo van illegale praktijkjes hier hé. :wink:
Kun je dan uit voorzorg jezelf even opruimen? want het lijkt me sterk dat jij nooit enige wet- of regelgeving overtreedt.... :roll:
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Niek »

*epilepsie-waarschuwing*
Spoiler: show
Afbeelding
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13115
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Z2N »

Zit ik net RTL Late Night te kijken, zie ik in de internetrubriek van Luuk Ikkink een wel heel bekende sketch langskomen: een parodie op het Magazine de la Santé in Le Dezapping du Before van Canal+! *O* Voor zij die geen angst hebben van robotarmen, de scène zit op 2:13.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Thom91 »

Z2N schreef:Luuk Ikkink
De Dumpert Jattert
Komt wel goed schatje.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Thom91 »

De eerste kerst playlist staat al op de speakers hoor *O*
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Michael »

Nou de afspraak voor de keuring is gemaakt. 20 December wordt ik gekeurd. Dat geintje gaat me 206 euro kosten.

Ennuh: Mijn werk is 20 minuten geleden weer open gegaan na een grondige verbouwing. Is echt heel mooi geworden:

http://www.bredavandaag.nl/nieuws/adver ... ds-centrum

In het artikel staat dat we morgen weer open zouden gaan. Dat was in eerste instantie ook de bedoeling. Maar de verbouwing was eerder klaar.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Aking »

Maak je wel even pecunia's over naar het beheer, want linken naar een advertorial is natuurlijk gewoon reclame (A) :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten