Mag ik even kwijt #164

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Hainje »

Niet over elke scheet hoeft een topic aangemaakt te worden natuurlijk. :P
🍉
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Thom91 »

Shit, ik wilde net losgaan :(
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door ODRAIL »

Z2N schreef:De laatste V250 is de Randstad uit....
Op de site van Nico Spilt staat inmiddels een filmpje hierover.

En op de site van Rolandrail staat hierover een melding met een linkje naar een foto die gemaakt is op station Ed (zie in het topic van 22 november op het forum van Rolandrail).
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Hainje »

Thom91 schreef:Shit, ik wilde net losgaan :(
Arme jongen. :(
🍉
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Niek »

Afbeelding
Wat vinden jullie van deze foto? Hij is van mijn eerste keer spotten, ik vind het een mooie foto qua belichting. Graag jullie mening erover :D
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Aking »

SLUITSEINEN!!1!!11!!1! Sch4nd3!!!11!!1!!1!1!

Tot zover mijn spottersmening :')
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Z2N »

Mooi plaatje! :Y
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Thom91 »

Leuke foto wel!
Komt wel goed schatje.
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Niek »

Aking schreef:SLUITSEINEN!!1!!11!!1! Sch4nd3!!!11!!1!!1!1!

Tot zover mijn spottersmening :')
De belichting was perfect, de zon brak net door maar de trein was al voorbij. Ik zal ze wel geel shoppen :') :')
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door ODRAIL »

Niet geel shoppen. Zo laten. Er is niets mis met het plaatje.

Voor meer van zulk soort (foute) plaatjes zie hier :wink: :

viewtopic.php?f=16&t=9705
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Niek »

http://suchen.mobile.de/lkw/vdl-berkhof ... rice=false

De ideeën beginnen binnen te druipen...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Thom91 »

Wat is het?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door ODRAIL »

julsteren schreef:En dit is dan post nummertje 1000 van mij *O*
En dit is bericht 5100 van mij :wink: .
Niek
Berichten: 344
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:00

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Niek »

Thom91 schreef:Wat is het?
Er staan allemaal amba's te koop op deze site nog in CXX, Twents of breng kleuren
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Suus »

Ik boek progressie, voor het eerst was het de Jehova aan de deur die het gesprek afbrak in plaats van dat ik het zelf moest doen. Dat ik nu waarschijnlijk als duivelsbezetene wordt aangezien kan mij niet zoveel schelen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Obus »

Bij mij komen de Jehova's niet meer aan de deur nadat ik in woede had geschreeuwd dat ze hun gezellige clubblad in hun r**t konden steken. Daarvoor kwamen ze namelijk bijna iedere week langs...
De mortuis nil nisi bene
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Karl »

Zelf heb ik gewoon een keer "Nee, dankjewel, geen interesse" gezegd en toen kwamen ze ook niet meer. Ergens vind ik het wel mooi, die mensen staan tenminste ergens voor en ze doen er moeite voor. Het houdt ze van de straa... ohnee, dat juist niet.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Daantje »

Ik heb best een aantal interessante discussies met ze gehad en ze verkondigen ook deels wel dingen waar ik achter kan staan. Ze lieten me ook een filmpje zien (ze gaan wel met hun tijd mee :P). Laatste keer heb ik gezegd dat ik mijn eigen dingen heb waar ik in geloof en sindsdien heb ik ze niet meer gezien.
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Bakpapier »

Als je die mensen uit gaat lopen kafferen ben je eigenlijk zieliger dan de Jehova's getuigen zelf....

Ik zeg gewoon 'wij zijn al christelijk mevrouw, heel veel succes ermee', dan gaan ze gewoon weg. Als je niet christelijk bent gewoon zeggen dat je geen interesse hebt.

Toen we nog in Zeeland woonden kwamen ze wel vaker langs, maar alsnog is het ongepast om ze dan uit te gaan lopen kafferen. Discussies met hen hebben ook geen zin, want ze krijgen voortdurend trainingen in discussies met allerlei soorten mensen (bijvoorbeeld met normale christenen, met ongelovigen, etc.). Zo'n discussie kun je nooit winnen, en je gaat hen ook niet overtuigen, en waarschijnlijk word je zelf ook niet overtuigd, dus niet aan beginnen.

In feite zijn Jehova's Getuigen ook geen echte christenen omdat ze bepaalde fundamenteel andere 'dogma's ' hebben, ik sta er zeker niet achter.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Daantje »

Ze hebben natuurlijk wel veel overeenkomsten met het Christendom.

Een klasgenoot van me woonde op een boerderij en toen ze daar langs kwamen met de openingszin 'wij zijn herders' was zijn antwoord 'daar staan schapen' *deur dicht* :lol:
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Bakpapier »

haha !

Het is natuurlijk gebaseerd op het christendom, maar ze hebben bepaalde zaken dusdanig veranderd dat je het nauwelijks meer christendom kunt noemen.
Ik heb wel een keer om die boekjes gevraagd, want ik vind die altijd erg leuk, staan van die mooie plaatjes in. Maar verder moet ik er niks mee hoor.
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Obus »

Kssssss.... :twisted:

Praat me niet over Jehova's (of welke andere religieuze sekte). Hun enige geloof is zieltjes winnen om daarmee hun invloed uit te breiden. Uitkafferen is de beste optie :lol: .

(Overigens dacht ik daar een tiental jaren terug heel anders over. Een Jehova kwam aan de deur, het stortregende en bliksemde, en de 'herder' was helemaal natgeregend. Uit medelijden heb ik de getuige koffie aangeboden. En toen kwamen ze er met hordes op af, iedere week...)

En de enige ware religie is het staatsatheïsme.
De mortuis nil nisi bene
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door AppleMoose »

Uitkafferen is nooit de beste optie. Gewoon vriendelijk blijven en zeggen dat je geen interesse hebt. Beetje fatsoen kan geen kwaad, zelfs niet voor een atheïst. :pos:

Wij hebben een sticker *Geen verkoop aan de deur* op de deur geplakt. Laatst wilde een stel Jehova's bij ons aanbellen, maar toen ze de sticker zagen, overlegde ze even met elkaar en liepen toen weg (gezien door het keukenraam). Blijkbaar wil zo'n sticker ook helpen dus ;)
Ik moet sowieso zeggen dat je hier zelden Jehova's ziet. Komt misschien ook omdat in onze buurt relatief al veel Christenen wonen (Christelijke basisschool in de buurt).
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Hainje »

Obus schreef:(Overigens dacht ik daar een tiental jaren terug heel anders over. Een Jehova kwam aan de deur, het stortregende en bliksemde, en de 'herder' was helemaal natgeregend. Uit medelijden heb ik de getuige koffie aangeboden. En toen kwamen ze er met hordes op af, iedere week...)
In een dergelijk geval had ik gezegd: "Dat ik er eentje binnen laat om even te schuilen voor het noodweer, wil niet zeggen dat ik verder interesse heb. Vriendelijk verzoek uw verdere pogingen te staken. Goededag!" *glimlacht vriendelijk naar herders en sluit de deur met beleid*
🍉
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #164

Bericht door Obus »

Ik kaffer mensen altijd op een zeer vriendelijke manier uit, hoor! (A)

Tegen Jehova getuigen ben ik meestal wel vriendelijk; maar ik schiet wel uit mijn slof als ze doen alsof ze doof zijn en niet weg gaan. Maar het komt zelden zo ver. (Gelukkig!) Colporteurs (en telefonische verkopers) zijn een stuk eenvoudiger: die sta ik in het Frans te woord :P
De mortuis nil nisi bene
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten