Mag ik even kwijt #166

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Hainje »

Dus eigenlijk is die € 12,50 een soort van statiegeld. Nice! Hier ga ik zeker gebruik van maken! Al hoop ik dat ze de verkoop van die dingen ook uit gaan breiden naar Kiosk.
🍉
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Fles »

Nja als ze daar achter komen zal wel blijken dat het om een introductie-aanbod gaat of zo :') Maar hey wat geeft het *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Suus »

Zijn er nog puzzelliefhebbers hier? De moeilijkste puzzel van het jaar staat weer online: https://www.aivd.nl/onderwerpen/infobev ... uzzel-2014 *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Daantje »

Ik houd wel van legpuzzels!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Vinny »

En nu heb ik last van cookies van de AIVD op mijn computer :evil: :lol: :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Obus »

Maar Fles, hoe heb je nou dit foto van je smartphone gemaakt??
De mortuis nil nisi bene
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Thom91 »

Tablet?
Komt wel goed schatje.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Ronald »

En je hebt tegenwoordig ook speciale apparaten waar je foto's mee kan maken. Hoe heten die ook weer... kom nou... oh ja, fototoestel.
Obus
Berichten: 1111
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 13:14

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Obus »

Haha, grapkeutels, de meeste mensen reizen tegenwoordig met smartphone, waarmee ze alles doen. Wie reist er nou met camera en smartphone??
De mortuis nil nisi bene
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Gekko123 »

Mwa, ik ken anders genoeg mensen die op pad gaan met smartphone en camera. Vaak is dat omdat ze dan juist betere foto's kunnen maken. De cameramodules van smartphones zijn minder goed dan die van een echte camera.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Fles »

ik heb altijd een camera bij me. AL sinds dat mobieltjes nog helemaal geen camera hadden.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Aking »

Niet eens sinds dat er überhaupt nog geen mobieltjes waren? :|
huibe
Berichten: 1250
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 15:54

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door huibe »

Ik vraag me af hoeveel binnen dit forum dat bewust hebben meegemaakt. Of nog beter een ptt draaischijf toestel!
I never understood decimals. I can't see the point.
Ik kan je naam niet meer herinneren, maar aub help me niet.
"The trouble with quotes on the internet is that you never know if they are real" - Abraham Lincoln
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door waldo79 »

De draaischijf ken ik ook nog 8-)
baladid
Berichten: 1518
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door baladid »

Een draaischijf staat bij mijn Oma. Helaas sinds 2008 niet meer in functie om te kiezen (die kiest nog met tikjes, niet met toontjes), maar zo een machtige hoorn in den hand te hebben is baas.
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Bakpapier »

baladid schreef:Een draaischijf staat bij mijn Oma. Helaas sinds 2008 niet meer in functie om te kiezen (die kiest nog met tikjes, niet met toontjes), maar zo een machtige hoorn in den hand te hebben is baas.
Je Nederlands wordt wel steeds Duitser zo te zien... ;)
baladid
Berichten: 1518
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door baladid »

vanwege »in den hand«? Als we over draaischijven spreken mag ik toch ouderwetsch Nederlandsch schrijven? (Was een tikfout)
Of is er nog iets fout?
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Bakpapier
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 15:46

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Bakpapier »

baladid schreef:vanwege »in den hand«? Als we over draaischijven spreken mag ik toch ouderwetsch Nederlandsch schrijven? (Was een tikfout)
Of is er nog iets fout?
'Niet in functie om te kiezen' klinkt voor mij raar, maar misschien is dat niet Duits-achtig maar ik zou het in ieder geval niet zo zeggen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Thom91 »

baladid schreef:Een draaischijf staat bij mijn Oma. Helaas sinds 2008 niet meer in functie om te kiezen (die kiest nog met tikjes, niet met toontjes), maar zo een machtige hoorn in den hand te hebben is baas.
http://www.erconline.nl/retro-telefoonh ... 61d46401a4

Iets voor jou?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door ODRAIL »

Vinny schreef:En nu heb ik last van cookies van de AIVD op mijn computer :evil: :lol: :mrgreen:
Die kun je weigeren hoor. Of later verwijderen :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Suus »

Een ieder heeft rare taaltrekjes. Zo is er ook een klein percentage forumgebruikers die denken dat er een spatie hoort tussen een zin en een uitroepteken terwijl dat niet het geval is. Anderen hebben weer moeite met samenstellingen.

De draaischijftelefoon ken ik wel, maar nooit mee te maken gehad. Mijn ouders hadden de iets modernere versie van het klassiek-bakelieten toestel met drukknoppen. Later verhuisde die telefoon naar boven en hadden we beneden hetzelfde telefoontoestel als Samson en Gert in de klassieke afleveringen 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door ODRAIL »

huibe schreef:Ik vraag me af hoeveel binnen dit forum dat bewust hebben meegemaakt. Of nog beter een ptt draaischijf toestel!
waldo79 schreef:De draaischijf ken ik ook nog 8-)
Ja hier nog een. Het eerste telefoongesprek wat ik ooit gevoerd heb was op zo'n toestel.
baladid
Berichten: 1518
Lid geworden op: ma 30 dec 2013, 13:00
Locatie: Sankt Augustin

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door baladid »

Ah, bedankt. Nee, dat is ook geen goed Duits. Geen flauw idee waarom ik zo een rare constructie gebruikt heb.

@thom91: Nah, ik wil een echte draaischijf. Als ik ooit eens 70 Euro over heb wordt het dit:
Afbeelding
«Het station van Emden hoeft zich niet te verschuilen achter de stations van Stuttgart en Leipzig. Het zou mooi zijn als het dat desondanks deed.» ‍‍— Max Goldt
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door Fles »

Bee schreef:Een ieder heeft rare taaltrekjes. Zo is er ook een klein percentage forumgebruikers die denken dat er een spatie hoort tussen een zin en een uitroepteken terwijl dat niet het geval is. Anderen hebben weer moeite met samenstellingen.
EN dan heb je mensen die als een school meester iedereen lopen te corrigeren omdat ze het zelf oh zo best weten !
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #165

Bericht door ODRAIL »

Die zijn ook te koop bij de Vodafone en Primafoon winkels hoor :wink: .
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 41 gasten