Dagkaart over, wie wilt? (CXX/GVU/Hermes/Breng)

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
jamy015
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 29 aug 2010, 19:16
Locatie: Dt

Dagkaart over, wie wilt? (CXX/GVU/Hermes/Breng)

Bericht door jamy015 »

Ik zag vandaag toevallig dat ik van de forummeet nog een dagkaart over heb (geen van de chauffeurs had hem afgestempeld :lol:) Aangezien hij nog tot het einde van dit jaar geldig is en ik er toch niets mee ga doen, vroeg ik me af of ik er misschien vlak voor de jaarwisseling nog iemand blij mee kan maken.

De kaart is geldig bij Connexxion, GVU, Hermes en Breng. Er staat verder niet een bepaald gebied op waar hij geldig is, dus als het goed is moet hij overal bij deze vervoerders geldig zijn.

Als je interesse hebt, stuur me dan een PM met je adres en dan doe ik hem op de post!

Edit: Hij is vergeven!
Laatst gewijzigd door jamy015 op zo 21 dec 2014, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dagkaart over, wie wilt? (CXX/GVU/Hermes/Breng)

Bericht door Mr-W »

jamy015 schreef:Ik zag vandaag toevallig dat ik van de forummeet nog een dagkaart over heb (geen van de chauffeurs had hem afgestempeld :lol:)
Ik had tijdens de forummeeting een syntus kidskaart gevonden en maar 1 chauffeur zag dat ik een fout kaartje had :') Helaas heb ik mijn kaartje in lijn 23 al laten stempelen,anders had ik hem wss later nog kunnen gebruiken. Ben eerlijk gezegd nog steeds niewsgierig of ze het kaartje van Hainje hebben gestempeld onderweg naar Zelzate ? Of kon je met t zelfde kaartje weer terug :lol:
jamy015 schreef:Aangezien hij nog tot het einde van dit jaar geldig is en ik er toch niets mee ga doen, vroeg ik me af of ik er misschien vlak voor de jaarwisseling nog iemand blij mee kan maken.

De kaart is geldig bij Connexxion, GVU, Hermes en Breng. Er staat verder niet een bepaald gebied op waar hij geldig is, dus als het goed is moet hij overal bij deze vervoerders geldig zijn.

Als je interesse hebt, stuur me dan een PM met je adres en dan doe ik hem op de post!
Zelf heb ik niet direct interesse,zou het kunnen gebruiken voor een ritje naar Veldhoven volgende week,maar denk dat een medeforumer hem beter kan gebruiken voor een kerstreis door CXX gebied.

@Meltrain jouw kaartje heb ik gebruikt voor een dagje Nijmegen,het heeft me op lijn 23 al €5 bespaard :pos: :)
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Dagkaart over, wie wilt? (CXX/GVU/Hermes/Breng)

Bericht door Hainje »

Mr-W schreef:Ben eerlijk gezegd nog steeds niewsgierig of ze het kaartje van Hainje hebben gestempeld onderweg naar Zelzate ? Of kon je met t zelfde kaartje weer terug :lol:
Een Zeeuwse chauffeuse op lijn 20 richting Terneuzen gooide roet in het eten. :(
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 72 gasten