Mag ik even kwijt #170

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #170

Bericht door Hainje »

webguy schreef:Maar um, waarom heeft Prorail wel zoiets (OCCR dat niet in de buurt ligt van station/kantoren/etc en ook nog eens volledig dubbel is uitgevoerd en ook nog eens een fallback), maar NOS niet? Is de trein zoveel belangrijker dan het spoor? Ik betwijfel het, helemaal omdat je bij luchtalarm radio/tv moet aanzetten...

Anno 2015 moet het primaire proces van elke organizatie dubbel uitgevoerd zijn of een fallback hebben, helemaal qua IT
Waarom zouden ze alles dubbel doen als ze terug kunnen vallen op RTL? Er zal vast wel ergens een bunker zijn op de Veluwe (waarom daar, ja geen idee) waar de faciliteiten op minimale schaal aanwezig zijn om in geval van de absolute pleuris (Hiroshima-bommetje ofzo) nog een heel basic programma uit te zenden. In 1811 redde mensen het ook wel bij noodsituaties, dus waarom nu niet? Het enige essentiële verschil is dat we ontzettend informatieverslaafd zijn en dus alles á la minute willen weten. Kan handig zijn, maar ik heb liever dat ik snel medische verzorging krijg bij een noodsituatie dan dat ik van minuut tot minuut op de hoogte gehouden word van wat er gebeurt bij "De Deur van het CDA."
🍉
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten