Mag ik even kwijt #172

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Fles »

Mja, ik ben er afgelopen donderdag voor het laatst langs gekomen. Wel een beetje emo momentje idd. Maar ik heb heel veel zin in het nieuwe station, daar ga ik tzt wel even een half uurtje eerder voor weg van werk :)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Daantje »

Ik moest aan jou denken, Fles toen ik dinsdag die gekke fietstaxi's zag bij Delft zuid. Gebruik je die nog?
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Mr-W »

huibe schreef:
Michael schreef:Zit er 1 in een Facebook groep met een waas voor zijn ogen dat er gisteren alleen maar Volvo's op de BrabantLiners reden. Iets wat absoluut niet mogelijk is want Arriva rijdt met Mercedessen op de BrabantLiner. En ik krijg het hem maar niet wijsgemaakt dat hij dus niet in een Volvo kan hebben gezeten. :X
Als hij VDL's bedoeld is het goed mogelijk. Want er is een groep chauffeurs die een hekel heeft aan de Mercedessen (slecht zicht, slechte zithouding) en die nemen een VDL mee op dienst.
Laat het de provincie maar niet horen. Een Citea op de Brabantliner is een ramp voor de reiziger op die afstand.Dan nog liever een Volans Volvo.
JeffreyMeijer schreef:Het was wel een van de eerste dingen die me opvielen sinds dat ik toegelaten ben tot die groep.
@Dylan, is het de bedoeling dat ik ook platen moet gaan schieten?
Volgens mij is het niet verplicht, maar wel leuk om meer variatie in de groep te krijgen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Ik moest aan jou denken, Fles toen ik dinsdag die gekke fietstaxi's zag bij Delft zuid. Gebruik je die nog?
Ja hoor, als ze er staan pak ik ze! :) Zijn overigens geen fietstaxi's he, gewoon elektro. Rijden 45 km/h :pos:
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door dylanwild94 »

Mr-W schreef:
JeffreyMeijer schreef:Het was wel een van de eerste dingen die me opvielen sinds dat ik toegelaten ben tot die groep.
@Dylan, is het de bedoeling dat ik ook platen moet gaan schieten?
Volgens mij is het niet verplicht, maar wel leuk om meer variatie in de groep te krijgen.
het is inderdaad niet verplicht er zitten genoeg mensen in de groep die alleen maar kijken en/of reageren cq liken. :wink:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Meltrain »

Bij de groep OV Vrienden heb ik soms ook het idee dat het meer "Bus Vrienden" is. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Dafdriver »

Meltrain schreef:Bij de groep OV Vrienden heb ik soms ook het idee dat het meer "Bus Vrienden" is. :?
Tjah de één heeft meer met treinen, de volgende pakt alles wat op rails en wielen rijd en de ander houd het bij de busjes net als ik. Even terugkomend op de Openbaarvervoer Bussen in de Benelux groep. Het gros wat gepost is dat zijn ook de Nederlandse lijnbussen en de Belgen en Luxemburgse bussen blijven helaas ook een beetje achter om het zo te noemen. Maar wat doe je er aan? Niet iedereen post foto's en dat is ook een ieder zijn of haar beslissing, anderen reageren graag ergen op dat kan ook en zo kan je ook weer een stukkie "wijzer" worden en de volgende kijkt gewoon graag plaatjes afijn die worden dan ook "voorzien" moeten we maar denken.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door deadlock »

Meltrain schreef:Bij de groep OV Vrienden heb ik soms ook het idee dat het meer "Bus Vrienden" is. :?
Busvrienden. Gewoon op zijn Nederlands. Bus Vrienden mag alleen als het een groep debielen betreft.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Z2N »

Een groene golf op de fiets van station tot huis, ik ben nog nooit zo snel thuis geweest! *O*
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Thom91 »

Ik ben Thunderbirds are go aan het downloaden! *O*
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door deadlock »

Aan het 'kopen' bedoel je *O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Z2N »

Grrr... Voor komende woensdag had ik met potlood een reis naar Noord-Frankrijk in de planning staan. De route zou eerst via Moeskroen gaan (de kortste route), maar gedurende anderhalve maand ligt het verkeer tussen de spitsen plat vanwege werkzaamheden tussen Moeskroen en Lille. Als alternatief zou ik dan via Doornik kunnen gaan, maar daar is tot en met woensdag het treinverkeer ernstig beperkt door een probleem met de bovenleiding. Gevolg is nu dat ik de keuze heb tussen een treinvervangende bus nemen (waardoor de verdere planning onhaalbaar zou worden), of de hele reis uitstellen. -o-
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Freek »

Ik ben opzoek naar een foto van een infoplusscherm waarop staat dat de trein naar Den Haag een andere route rijdt. Heeft iemand die toevallig?
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Meltrain »

Waar vandaan? Rotterdam, Utrecht, Amsterdam?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Freek »

Maakt me zoveel uit. Het mooiste zou vanuit Rotterdam zijn, maar lijkt me sterk dat er treinen vanuit Rotterdam ia Gouda naar Den Haag gereden hebben. T gaat me vooral om de tekst rijdt een andere route icm Den Haag.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Meltrain »

Maar een foto van het scherm voor de s5000 / s5100 (die normaal naar Den Haag Centraal rijden) in combinatie met de opmerking "Rijdt niet verder dan Schiedam C." niet?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Freek »

Nee dat helpt mij niet. Ik ben echt opzoek naar de tekst 'rijdt via een andere route'. Die het liefst in combinatie met Den Haag.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Suus »

Ik zal zo wel even naar Asd gaan om te zien of daar de s2600 iets leuks toont. Stay tuned.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door JWM »

Afgelopen zondag stond daar gewoon Den Haag Centraal bij, zonder verdere mededeling.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Suus »

Ik geloof JWM meteen. Wel raar eigenlijk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Hendrik »

De treinen die maar tot Den Haag HS rijden, worden wel weergegeven met hun oorspronkelijke eindbestemming...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Geert »

Dat is een ingekorte route, dat is in InfoPlus iets anders dan een aangepaste route (zoals nu bij s2600 noord gebeurt). Ik kan je helaas zo snel niet aan een foto helpen, maar als het goed is staat er in een tekstbalk onderaan in ieder geval 'Let op, rijdt naar Den Haag C.' (dat komt iig uit InfoPlus door, zie http://vertrektijden.rijdendetreinen.nl ... nummers=on)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Suus »

Nope, die balk is niet aanwezig. Alleen een mededeling "Stopt ook in Lelylaan".
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Geert »

Dat is lekker suf dan, die informatie zit er namelijk wel in...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #172

Bericht door Geert »

Ik ga eens kijken op Laan hoe de s2600 er bij staat. Nu ben ik benieuwd.. :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten