Mag ik even kwijt #176

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Hainje schreef:Laat ik wel stellen dat ik niet weet wat zij nog meer bij hem geflikt heeft en het is ook heel erg afhankelijk van hoe lang km46 haar al kent om er een enigszins reële inschatting/oordeel over te kunnen geven.
Lang genoeg in ieder geval :wink: .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door ODRAIL »

Iets ander:

Aanstaande zondag weer formule 1 met Max :wink: .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Ardan schreef:
Fles schreef:Ik snap het idee best hoor. "Liefde overkomt je en als het zover is moet alles ervoor wijken". Ik snap best dat dat een mechanisme is dat voor veel mensen kan werken. EN misschien werkt het voor mij ooit ook wel, zeg nooit nooit. Maar dan wel binnen mijn grenzen :) Maar goed, dat moet iedereen ook zelf weten natuurlijk.
In de liefde geldt 'zoekt en gij zult vinden' niet. 'Zoekt en gij zult niet vinden, zoekt niet en gij vindt.' Zoiets eerder.
Ook niet.
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hendrik »

Ontneem me de moed nou niet! :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Besteed je tijd liever aan doekoes harken. Doe je het tenminste voor jezelf ;)
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Hendrik »

Ja, daar word je gelukkig van zeg! :')
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Ardan »

Ben mijn huidige Foekie ook gewoon toevallig tegengekomen :P Op internet zitten toch alleen maar fakers :P (of is dat een homodingetje?)
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Hendrik schreef:Ja, daar word je gelukkig van zeg! :')
Tsja, moet ieder voor zich weten he :) Maar als de keuze is tussen "honderd jaar wachten op iets dat toch niet komt" of "get over it en maak er van wat je kunt" Dan weet ik het wel :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door deadlock »

Hainje schreef:Laat ik wel stellen dat ik niet weet wat zij nog meer bij hem geflikt heeft en het is ook heel erg afhankelijk van hoe lang km46 haar al kent om er een enigszins reële inschatting/oordeel over te kunnen geven.
Neuh.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door deadlock »

KM46 schreef:Iets ander:

Aanstaande zondag weer formule 1 met Max :wink: .
Max is net zijn vader, een FAN-TAS-TI-SCHE coureur als er niets kapotgaat. Maar er gaat eigenlijk nooit iets niet kapot.
Laatst gewijzigd door deadlock op vr 17 apr 2015, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:Ben mijn huidige Foekie ook gewoon toevallig tegengekomen :P Op internet zitten toch alleen maar fakers :P (of is dat een homodingetje?)
Ik heb drie langdurige relaties gehad met chicks die ik via fora ken. En dat is nog exclusief de lui waarmee het gewoon spaß machen was.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Suus »

Langs het voetpad van de stations naar huis worden een aantal kantoorpanden gesloopt om plaats te maken voor woningbouw. Toen ik daar vijf minuten geleden langs kwam, fietste er een man op het afgesloten terrein rond, die iets later door een gat in het hek naast mij kwam fietsen en allerlei vage taal begon uit te slaan. Er hing ook nog een sterke alcohollucht om hem heen. Daarop heb ik maar de politie gebeld en een signalement doorgegeven. Na een gesprek van vier minuten kwam de politie binnen drie minuten opdagen, maar deze vage meneer had de politieauto in de verte al de hoek om zien komen en ging er plotseling tijdens de woordenwisseling toch maar vandoor. Nog even de politieagente die kwam gezegd wat er aan de hand was maar omdat ze wegens bezuinigingen alleen was kon ze verder niets doen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
Hainje schreef:Laat ik wel stellen dat ik niet weet wat zij nog meer bij hem geflikt heeft en het is ook heel erg afhankelijk van hoe lang km46 haar al kent om er een enigszins reële inschatting/oordeel over te kunnen geven.
Neuh.
Nee idd. je kunt gewoon te ver gaan, en dat is eerder met EEN insane actie dan dat het een oeuvreprijs wordt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Bee schreef:Langs het voetpad van de stations naar huis worden een aantal kantoorpanden gesloopt om plaats te maken voor woningbouw. Toen ik daar vijf minuten geleden langs kwam, fietste er een man op het afgesloten terrein rond, die iets later door een gat in het hek naast mij kwam fietsen en allerlei vage taal begon uit te slaan. Er hing ook nog een sterke alcohollucht om hem heen. Daarop heb ik maar de politie gebeld en een signalement doorgegeven. Na een gesprek van vier minuten kwam de politie binnen drie minuten opdagen, maar deze vage meneer had de politieauto in de verte al de hoek om zien komen en ging er plotseling tijdens de woordenwisseling toch maar vandoor. Nog even de politieagente die kwam gezegd wat er aan de hand was maar omdat ze wegens bezuinigingen alleen was kon ze verder niets doen.
Jee, een fietser met een half traytje Sjoeltenbrau aangegeven. Brave borst _O_
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Langs het voetpad van de stations naar huis worden een aantal kantoorpanden gesloopt om plaats te maken voor woningbouw. Toen ik daar vijf minuten geleden langs kwam, fietste er een man op het afgesloten terrein rond, die iets later door een gat in het hek naast mij kwam fietsen en allerlei vage taal begon uit te slaan. Er hing ook nog een sterke alcohollucht om hem heen. Daarop heb ik maar de politie gebeld en een signalement doorgegeven. Na een gesprek van vier minuten kwam de politie binnen drie minuten opdagen, maar deze vage meneer had de politieauto in de verte al de hoek om zien komen en ging er plotseling tijdens de woordenwisseling toch maar vandoor. Nog even de politieagente die kwam gezegd wat er aan de hand was maar omdat ze wegens bezuinigingen alleen was kon ze verder niets doen.
Waarom zou je daar de politie voor bellen?

Edit: Fles was me voor maar dat dus.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Suus »

Omdat hij op afgesloten terrein was en dus mogelijk ook een metaaldief kan zijn? Er staan containers met dat spul op het terrein.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Omdat hij op afgesloten terrein was en dus mogelijk ook een metaaldief kan zijn? Er staan containers met dat spul op het terrein.
Sorry WAT? :D Ga je eens heel diep schamen :neg:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Suus »

Nee. Want ik ben zojuist door de politie gebeld om mij te bedanken voor de melding, ze hebben de fietser gevonden en het blijkt dat hij voor diverse delicten gesignaleerd was.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Bee schreef:Omdat hij op afgesloten terrein was en dus mogelijk ook een metaaldief kan zijn? Er staan containers met dat spul op het terrein.
Lekker boeiend man, Ga Greenpeace stemmen of zo.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Bee schreef:Nee. Want ik ben zojuist door de politie gebeld om mij te bedanken voor de melding, ze hebben de fietser gevonden en het blijkt dat hij voor diverse delicten gesignaleerd was.
Ik ga ook maar eens de politie bellen dat ik op een internetforum een overijverige NSB-er tegengekomen ben. Ja kunnen jullie om lachen, maar morgen zal blijken dat deze figuur verscheidene medeburgers verlinkt blijkt te hebben :o :o :o :o
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Nee. Want ik ben zojuist door de politie gebeld om mij te bedanken voor de melding, ze hebben de fietser gevonden en het blijkt dat hij voor diverse delicten gesignaleerd was.
Nou en, je weet ten eerste niet voor wat voor delicten, ten tweede REED HIJ GEWOON RONDJES OP EEN BOUWPLAATS. Daar mag je niet komen, alsof jij nooit iets doet wat niet mag.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door deadlock »

Mogelijke metaaldief, maak het ff zeg.

De volgende keer dat ik jou zie lopen bel ik Mocro's dat er iemand loopt die mogelijkerwijs de Sharia overtreed. Hou toch op.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Fles »

Who framed Roger Bee? Het zullen deadlock en ik wel geweest zijn :P *O*
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door deadlock »

*O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #176

Bericht door Suus »

Kan mij niet schelen. Ik heb ook geen zin in een verdere discussie met jullie twee want we gaan er toch niet uitkomen, de politie heeft laten weten dat ze de melding waardeerden en erg nuttig vonden en dat is voor mij voldoende.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 54 gasten