Mag ik even kwijt #178

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mr-W
Berichten: 3053
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Mag ik even kwijt #178

Bericht door Mr-W »

Z2N schreef:Simpele vraag voor het beheer: zijn er plannen om dit jaar een forummeet te organiseren? Die van vorig jaar beviel mij namelijk wel! :Y
Zeker mij ook, en daarna nog een paar gezellige reizen gemaakt *O*
Op Twitter zag ik dit mogelijk nieuw uniform voor S&V.
Afbeelding
Afbeelding
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door Thom91 »

Het groeien naar de foppolitie
Komt wel goed schatje.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door marlies »

Lijkt idd ontworpen om zo veel mogelijk mensen ten onrechte te laten denken dat het politie is, met genoeg verschil om die intentie nog net te kunnen ontkennen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door Daniel »

Z2N schreef:Simpele vraag voor het beheer: zijn er plannen om dit jaar een forummeet te organiseren? Die van vorig jaar beviel mij namelijk wel! :Y
Die plannen zijn er nog niet, maarja, we moeten nog iets met die prijs die eigenlijk voor vorig jaar bestemd was dus wie weet :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15322
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door ODRAIL »

Ronaldussen schreef:Dat gezever of iemand wel of niet de juiste emoticon gebruikt en of er wel of niet een punt in de buurt staat begint me een beetje de keel uit te hangen. :D :) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :neg: :pos: :@ *O* *bus* (A) :6 :N :Y -o- :X :')
Zo, zoek zelf maar uit welke emoticon in jouw ogen het beste er bij past...

Omg. ik zet drie punten aan het einde van een zin. Het is een schande!
Hier ben ik het helemaal mee eens :pos: :P :wink: .
Mr-W
Berichten: 3053
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door Mr-W »

marlies schreef:Lijkt idd ontworpen om zo veel mogelijk mensen ten onrechte te laten denken dat het politie is, met genoeg verschil om die intentie nog net te kunnen ontkennen.
Inderdaad dat gevoel had ik er ook bij.
Verder vind ik die gele jas wel erg fout.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15322
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door ODRAIL »

Hier nog een. Die uniformen mogen wat mij betreft wat verschillen van de politie.

Of is soms hetzelfde ontwerpbureau ingeschakeld :? ?
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door MdJ »

Vandaag was er een braderie op het plein van het werk, dus werd ik gevraagd om een dagje extra te werken. Prima; ik was toch vrij. Ik kon binnen kassa gaan doen; en 3 mensen buiten met buideltasjes en plastic tassen zodat er meteen buiten afgerekend kon worden.

Stond er dus bij een cafeetje:
-een koortje bejaarden; oke, sommige nummers waren niet aan te horen; maar dat lag aan het nummer zelf...
-een man solo; ik kon de radio in de winkel niet meer horen, zo hard dat ie stond
-een vrouw solo; Hoe meer bier er in ging, hoe zuiverder ze ging zingen... Valser kon echt niet...

Echt waar, bij die vrouw hadden we allemaal plaatsvervangende schaamte... elke klant die in de middag en avond langs kwam, was wel aan het haten op die vrouw. Echt waar.. Het was echt een feestje achter de kassa.. Heerlijk zuur, samen met de klanten op die vrouw aan het haten... *O*

Soms ook even fijn vals buiten mee bleren... 't maakte het er toch niet veel slechter door... :lol:
Bij twijfel: gebruik beton.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door deadlock »

Ronaldussen schreef:Dat gezever of iemand wel of niet de juiste emoticon gebruikt en of er wel of niet een punt in de buurt staat begint me een beetje de keel uit te hangen. :D :) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :neg: :pos: :@ *O* *bus* (A) :6 :N :Y -o- :X :')
Zo, zoek zelf maar uit welke emoticon in jouw ogen het beste er bij past...

Omg. ik zet drie punten aan het einde van een zin. Het is een schande!
Weet je hoe je het een beetje moet zien? Alsof je aan iemand vraagt of ze koffie willen en ze zeggen; "Ja krijg de tering!"
Het is geen gezever, je hoort op een normale manier met elkaar om te gaan, correct woordgebruik is exact hetzelfde als correct smileygebruik.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door deadlock »

Mr-W schreef:Verder vind ik die gele jas wel erg fout.
Ik wil er een.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door Vinny »

Deadlock, je bent hypocriet :P xD ROFL
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door Suus »

Heb ik eindelijk een barcode gevonden, kan Webguy het niet uitlezen omdat de specificatie van de minicodes alleen in het Russisch is :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door Thom91 »

Spreekt Webguy geen Russisch? Beetje matig wel hoor.. Moet je even Timon bellen, die kan het vast wel fixen :Y
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door deadlock »

Vinny schreef:Deadlock, je bent hypocriet :P xD ROFL
Volgens mij staat er meerdere keren op dit forum door mijzelf gepost dat ik een hypocriete zak stront ben.

Als het trouwens over taal gaat ben ik dat niet, dan ben ik zeer consequent.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door Thom91 »

Getuige die enen als uitroepteken in je onderschrift :P
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door deadlock »

Dat is een meem.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door Thom91 »

Meemee?
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door deadlock »

Meme, sorry, tikfout.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door Thom91 »

Ik dacht dat je het bewust deed vanwege de uitspraak :oops:
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door AppleMoose »

deadlock schreef:
Ronaldussen schreef:Dat gezever of iemand wel of niet de juiste emoticon gebruikt en of er wel of niet een punt in de buurt staat begint me een beetje de keel uit te hangen. :D :) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :neg: :pos: :@ *O* *bus* (A) :6 :N :Y -o- :X :')
Zo, zoek zelf maar uit welke emoticon in jouw ogen het beste er bij past...

Omg. ik zet drie punten aan het einde van een zin. Het is een schande!
Weet je hoe je het een beetje moet zien? Alsof je aan iemand vraagt of ze koffie willen en ze zeggen; "Ja krijg de tering!"
Het is geen gezever, je hoort op een normale manier met elkaar om te gaan, correct woordgebruik is exact hetzelfde als correct smileygebruik.
Een knipoog kan voor zoveel dingen staan in het dagelijks leven. Ik zie deze smiley niet zoals jij dat nu opvat en aangezien jij de enige hier bent die hier een enorm probleem van maakt, heb ik het idee dat de meeste mensen hier die smiley niet zo opvatten zoals jij dat doet of op z'n minst er niet zoveel belang aan hechten zoals jij. Misschien moet je dan maar gewoon accepteren dat de huidige betekenis (op dit forum) afwijkt van de oorspronkelijke betekenis die aan deze smiley is gegeven. Dat is niet erg, betekenis van woorden/symbolen wijken tegenwoordig wel vaker af van de oorspronkelijke betekenis, soort taalvernieuwing dus. Daarnaast, we zitten hier op een ov-forum, niet op het taalpuristenforum. We zijn hier primair om met elkaar van gedachten te wisselen over alles wat met het ov te maken heeft, niet om elkaar af te branden op al dan niet correct taalgebruik. Als jij er plezier aan beleeft om andermans taalfouten op te sporen en hen daar op te wijzen, prima, maar ga dan naar het taalpuristenforum.
Nee. Ik hanteer niet het argument "Als je begrijpt wat er staat, dan is het prima". Ook ik vind dat je, ook op een ov-forum, de moeite moet nemen om correct taalgebruik toe te passen, maar je kunt onmogelijk verwachten dat iedereen hier alle regels rondom de Nederlandse taal kent en dat correct weet toe te passen. Prima dat je hier af en toe mensen wijst op al dan niet correct taalgebruik, maar doe dat ten eerste gewoon privé in plaats van in het openbaar als het ware een kruistocht te starten tegen die persoon en als iemand niet wil luisteren, láát hem dan gewoon. Maak je hier toch niet zo druk om. Een verkeerde smiley, verkeerd geplaatste punt,komma etc. is echt niet het einde van de wereld...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door deadlock »

This is not how any of this works and why we can't have nice things.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door webguy »

Bee schreef:Heb ik eindelijk een barcode gevonden, kan Webguy het niet uitlezen omdat de specificatie van de minicodes alleen in het Russisch is :(
Overigens kan Google er wel wat van maken, maar blijkt het scannen knap lastig. Je hebt niet toevallig een scanner staan?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door Suus »

Helaas niet. Ik kan het ticket wel in een gefrankeerde envelop stoppen, ik heb nog zat postzegels liggen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door webguy »

Das ook weer zo wat... Ik ga wel even klooien met het plaatje.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #177

Bericht door AppleMoose »

deadlock schreef:This is not how any of this works and why we can't have nice things.
Accepteer nu maar gewoon dat niet de hele wereld zo perfect is zoals jij :wink:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten