Mag ik even kwijt #180

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:'Pap, mam, ik heb besloten op mezelf te gaan wonen... jullie koffers staan buiten!' :lol:
Ja zoiets, behalve dan dat ze zei; Euh, ik ga samenwonen ok doei. Aww yiss, eigen huis :D
Toen ik afgelopen september zes dagen met haar naar Terschelling ging was ik eigenlijk ook doodsbang dat ik me opgesloten zou voelen, zo op een eiland met haar. Gelukkig bleek het tegendeel waar, ze nam me juist mee zodat ik even lekker mijn zorgen van de afgelopen jaren kon vergeten en hoewel we veel samen hebben gedaan (wat ook echt leuk was), zijn we ook vaak apart erop uit getrokken. Ze kan niet geweldig meer lopen, maar ze wilde juist graag dat ik alleen eindeloze wandelingen ging maken in de duinen ofzo en ik vond het heerlijk. Ze ging zelf rond 22 uur slapen maar dan haalde ik de sleutel op zodat ik nog even het dorp in kon, en heb mijn verjaardagsnacht ook goed gevierd met de locals. Als ik maar om 9 uur weer aan het ontbijt zat :)
Ja als het moet dan moet het, stappen en uitgaan is leuk maar ik zou haar ook niet alleen laten, zelfs al zou ze het niet erg vinden. Hoort gewoon niet.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 gasten