Mag ik even kwijt #180

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door AppleMoose »

De katten op wie ik pas verdwijnen ook niet uit boosheid als je weg bent geweest. Die vinden de aandacht (en de snoepjes :oops: ) die ze krijgen veel te fijn en blijven ook net zolang bij je tot je ze wegstuurt (en dan komen ze snel weer terug...) Sterker nog, als ik weer naar huis ga, staan ze met z'n tweeën uren naar de slaapkamer te turen in de hoop dat ik daar weer uit kom wandelen. Ook al heb ik uitgebreid "afscheid" genomen e.d. Soms houden ze dat zelfs meerdere dagen vol. :mrgreen:

@Bee: Naaktkatten? Sorry, maar dat zijn gewoon miauwende ratten, géén gezicht :N
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Maas of Douwe Egberts: het is lood om oud ijzer en zo smaakt het meestal ook.
Mwoh, de Douwe Egberts automaten die ik gekend heb leverden over het algemeen beste goeie koffie af. Hangt wellicht ervan af of je een luxe versie hebt of niet. Maas is in de tijd wel beter geworden: in mijn herinnering was het spul wat uit zo'n ding kwam echt niet te drinken maar de automaat van Maas die er sinds kort op m'n werk staat levert prima drinkbare koffie op. Enige minpuntje is dat ik het verschil tussen de Wiener Melange, Latte, Cappucino en koffie met melk nog niet heb kunnen ontdekken op dat ding. 't ziet er allemaal uit als koffie met melk en smaakt allemaal hetzelfde :P
En vooruit, het tweede minpuntje is dat 'ie mijn mok niet herkent dus ik moet het altijd met papieren bekertjes doen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door webguy »

Dan wordt vast de cacao mix niet goed gevuld.
Als je eenmaal bonen koffie hebt dan durf je die koffie van Maas of DE niet te drinken. Senseo is al 10x beter dan die drap uit een automaat.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Daniel »

Het is zelfs een automaat met verse bonen (ja, die hebben ze ook) :wink: En ja, mijn Senseo thuis levert betere cappucino maar da's het verschil tussen verse melk en houdbare melk in 'n automaat, de koffie zelf is op z'n minst vergelijkbaar van smaak.
Cacao zal er inderdaad erg lastig uitkomen bij koffie-afgifte want die komt er rechts uit en de koffie links (automaat zit nogal vol aan de koffie-kant, daardoor hebben we er ook geen soep in zitten).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Dan wordt vast de cacao mix niet goed gevuld.
Als je eenmaal bonen koffie hebt dan durf je die koffie van Maas of DE niet te drinken. Senseo is al 10x beter dan die drap uit een automaat.
Hangt heel erg van de automaat af. En het smaakt stuk voor stuk beter dan buitenlandse koffie. Behalve dan Turkse of Italiaanse meuk, dat is prima.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Thom91 »

Een opiniestuk schrijven is best lastig :X
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Vinny »

Ach het kan altijd erger. Ik las een opiniestuk in het NRC over het prostitutiebeleid in Nederland, geschreven door gerenommeerde politici, waarbij het gerammel met statistische gegevens tenenkrommende waarden had aangenomen. De cijfers klopten gewoon van geen kant :cry:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Suus »

Elke krant produceert wel eens bagger. Gisteren ging er bij de Volkskrant ook iemand volledig uit de bocht bij een artikel over o.a. transracialen. Geen touw vast te knopen aan het verhaal.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Meltrain »

Daniel schreef:Het is zelfs een automaat met verse bonen (ja, die hebben ze ook) :wink: En ja, mijn Senseo thuis levert betere cappucino maar da's het verschil tussen verse melk en houdbare melk in 'n automaat, de koffie zelf is op z'n minst vergelijkbaar van smaak.
Cacao zal er inderdaad erg lastig uitkomen bij koffie-afgifte want die komt er rechts uit en de koffie links (automaat zit nogal vol aan de koffie-kant, daardoor hebben we er ook geen soep in zitten).
Hier (in Frankrijk) staan de koffieautomaten standaard ingesteeld op 3 (van de 5) "streepjes" suiker.
We zetten ze wel altijd op 0, maar soms hebben die dingen de neiging om spontaan weer op 3 te springen als je er geld in hebt gegooid of als je iets te lang staat te zoeken. En uiteraard zie je dat pas 0,2 seconden nadat je op het knopje hebt gedrukt en het dus te laat is.... :roll:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Ardan »

Hallo hoe lang zit jij al wel niet daar in Frankrijk joh :P
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Meltrain »

Zaterdag ga ik weer naar huis.
Dan ben ik hier vier weken geweest. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Michael »

Was afgelopen nacht om 1:00 klaar met werken. Daarna nog wat gaan eten met collega's. Het was gezellig dus we bleven lang hangen. Kom ik tegen 4:00 weer bij mijn fiets was mijn band lek. Had geen zin om naar huis te lopen en de fietsenstalling op station Breda waar die gemaakt kan worden ging om 5:20 open dus ben ik maar naar het station gegaan en daar een ruim uur gewacht. In 10 minuten was het opgelost en kon ik weer fietsen.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Thom91 »

Komt wel goed schatje.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door STF »

Tjonge wat stinkt iemand zijn/haar barbecue dacht ik vanmiddag, bleek het gewoon de rem links-voor van onze auto te zijn die vast is gelopen. Ik had ook al eerlijk gezegd het idee dat ik iets meer gas moest geven dan gebruikelijk.

Tja als de zitmaaier het veel te goed doet moet er natuurlijk wel iets anders een probleem krijgen, bijvoorbeeld de auto, dat is logisch! :Y

Oja, ik heb vorige week zowel de rookmelder in de huur-caravan als huur-blokhut door een ander type vervangen, ik was ze onderhand spuugzat; er was altijd wat mee, zomaar vanuit het niets als een gek alarm slaan terwijl er totaal geen rook te bespeuren viel of op willekeurige momenten aangeven dat de batterij leeg is, zelfs al had je die bij wijze van spreken een halfuur daarvoor nog vervangen. Tevens een keer meegemaakt dat ie doodstil bleef bij het indrukken van de testknop.
Gelukkig op internet een lange lijst met allemaal negatieve recensies over dat type, echt exact dezelfde drie problemen + nog een vierde probleem dat wij niet hadden. Er staat werkelijk waar geen enkele neutrale of positieve recensie over dat type rookmelder tussen. Het stomme is dat ze zo te zien drie jaar later nog altijd verkocht worden...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door deadlock »

Als je in Roggel woont dan verwacht ik ook dat je er zo uitziet.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Thom91 »

Vermoedelijk een aanslag in wederom Frankrijk.
http://news.sky.com/watch-live
Komt wel goed schatje.
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door chemie »

Grenoble
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door JWM »

Fraai weer, een fabrieksterrein met chemische rommel proberen op te blazen en als dat niet helemaal lukt een toevallig aanwezige chauffeur onthoofden? En dan ook nog Tunesië. Wat een wereld :')
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Anne »

Nu naar bed want morgen vroeg op. Om 6 uur beginnen met de rit naar Assen om daar op tijd op de Strubben te zitten.
Wat zal de MotoGP brengen?
Gaat Lorenzo winnen en dan Rossi voorbij in het klassement? Of wint The Doctor het van zijn teamgenoot? Met dat ene punt verschil in de stand tussen 1 en 2. Of blijft Marquez deze keer op de baan en gaat net als vorig jaar als eerste in Assen over de streep. Bij de start staan Rossi (1) en Marquez (3) vooraan.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Ardan »

Cabineritje (in matige kwaliteit) van de Brusselse metro van Graaf van Vlaanderen naar Jacques Brel. Brusselse cabrides zijn blijkbaar zeldzaam op youtube, terwijl de tunnels daar soms zo raar in elkaar zitten dat je wel een cabride móét kijken om het enigszins te snappen :P
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iycr9DVAES0[/youtube]
Na Zwarte Vijvers (op ~1:30) zakt eerst het tegenspoor een niveau omlaag en komt daarna weer omhoog. Te zien is waarom: een stukje blinde tunnel buigt intussen af naar rechts als bouwvoorbereiding voor de oorspronkelijk geplande metrolijn richting station Ossegem.
De bestuurder legt nog een hoop uit over de lijn maar ik versta maar de helft xD Ook hoor je de oude omroep-pingel een paar keer, veel mooier dan de huidige panfluit :P
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Suus »

Over een paar jaar (tussen 2018 en 2020) kan je het allemaal wat beter bekijken, dan rijden er nieuwe automatische metro's zonder bestuurderscabine op de lijnen 1 en 5.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Ardan »

Oh nice! Ik mag wel aannemen dat er dan ook flink wat nieuwe metro's worden besteld? Type U zal er toch binnen vijf/tien jaar uit gaan lijkt me, en het handjevol BOA's dat er nu is kan dat niet vervangen.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Suus »

Er komen nieuwe metro's, serie M7. De Boa's gaan naar lijn 2 en 6.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door Hainje »

Bee schreef:dan rijden er nieuwe automatische metro's zonder bestuurderscabine op de lijnen 1 en 5.
Hoe lang is dit al bekend? En waarom is hier nog niet voor gestaakt? :o
🍉
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #180

Bericht door dylanwild94 »

fIJNE INTERNATIONALE CAPSLOCK DAY ALLEMAAL. :mrgreen:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 67 gasten