Mag ik even kwijt #185

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Timon91 »

Zo, net terug van een dagje Dublin, was erg geslaagd! We waren in ieder geval niet de enige Nederlanders die een 20 euro dagtripje aan het doen waren :lol:
Mijn Flickr account.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Ardan »

Ben jij ook wel eens thuis? In een huis, dat op zijn plek blijft staan zonder wielen eronder, en dat van jou is zeg maar? :D
Ik doe ook maar wat
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Wubbo »

Wat heb ik misdaan dat ik nu op OVNL reclame krijg met de vraag of ik fotomodel wil worden? -o-
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Hainje »

Hahaha, ik had laatst reclame voor Libresse. Het is mij echt een compleet raadsel hoe dat er op is gekomen, aangezien ik geen vriendin heb of überhaupt een vrouw hier over de vloer heb die ook dat soort dingen zou willen opzoeken op mijn pc. :s
🍉
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Michael »

Dat de kans heel groot is dat ik vandaag voor het laatst in Mat '64 heb gezeten.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door JWM »

Wubbo schreef:Wat heb ik misdaan dat ik nu op OVNL reclame krijg met de vraag of ik fotomodel wil worden? -o-
Een Adblocker kan zoveel leed voorkomen.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door regenmaker »

JWM schreef:Een Adblocker kan zoveel leed voorkomen.
Nouja, als iedereen een adblocker gebruikt. Kunnen veel sites niet meer gefinancierd worden. :)
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Gekko123 »

Waaronder deze site. Zelf gebruik ik ook een adblocker, maar op sites waarvan ik graag wil dat ze blijven bestaan zet ik hem bewust uit (dus als ik hier aan het surfen ben staat dat ding uit).
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Jef400 »

Ik wil niet zeggen dit is een van de uitzonderingsgevallen. Sites als nos.nl telegraaf.nl youtube weiger ik te betalen.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door nvdw »

De site van de NOS betaal je sowieso, of je nu adblocker hebt of niet 8-)
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Jef400 »

Daarom juist
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Timon91 »

Ardan schreef:Ben jij ook wel eens thuis? In een huis, dat op zijn plek blijft staan zonder wielen eronder, en dat van jou is zeg maar? :D
Haha, best vaak eigenlijk. Ik ben nu klaar met studeren en nog op zoek naar werk, dus bovengemiddeld veel zelfs :P
Mijn Flickr account.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Daantje »

Timon91 schreef:Zo, net terug van een dagje Dublin, was erg geslaagd! We waren in ieder geval niet de enige Nederlanders die een 20 euro dagtripje aan het doen waren :lol:
Nog tips? Ik ga binnenkort.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Wubbo »

Wubbo schreef:Wat heb ik misdaan dat ik nu op OVNL reclame krijg met de vraag of ik fotomodel wil worden? -o-
Die reclame is nu weg, nu zie ik reclame voor een politieke partij uit Moldavië... Is dit een hint ofzo? ;-)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Ardan »

Ugh. Ik ben google maps zó gaan haten :( Zelf bekijk ik tegenwoordig de kaart en streetview via afstandmeten.nl, maar als iemand linkt naar google maps (kaart of streetview) ververst het zich elke 5 seconden, ook al doe ik niks. Elke 5 seconden verdwijnt het beeld, en gaat weer opnieuw inladen. Ben snotverpatje langer aan het laden dan dat ik kan kijken :( Is dat uit te zetten?
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Hainje »

Dat verversen herken ik niet.
🍉
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Hendrik »

Heb dat ook nog nooit gezien! Ik vrees toch dat het aan jouw pc ligt...
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Timon91 »

Daantje schreef:
Timon91 schreef:Zo, net terug van een dagje Dublin, was erg geslaagd! We waren in ieder geval niet de enige Nederlanders die een 20 euro dagtripje aan het doen waren :lol:
Nog tips? Ik ga binnenkort.
Je gaat neem ik aan ook met de eerste vlucht heen en de laatste terug? Wij waren om kwart voor 12, 12 uur in het centrum (vlucht had plm. 20 minuten vertraging) en zijn gewoon maar wat rond gaan lopen. Het centrum is vrij compact en prima te belopen, al is er wel veel verkeer. 's Middags hadden we nog afgesproken met wat lui die ik een keer in București heb leren kennen, dus toen hebben we eigenlijk vooral in de pub gezeten :P We zijn bij O'Neill's geweest, vlak naast Molly Malone. Redelijk midden in het toeristische centrum, maar omdat de kroeg veel groter is dan je van buiten zou zeggen is het niet 100% toeristen binnen, maar juist een fijne mix van Ieren en toeristen :) De Ieren zijn sowieso buitengewoon vriendelijk :D Rond vijven hadden we de bus terug naar het vliegveld, dus iets minder dan twee uur voor vertrek waren we daar weer en hadden we nog tijd om snel wat te eten bij de Mac. Bus 747 van Dublin Bus is een prima optie om in het centrum te komen, een retourtje kost €10 en dat kun je in het terminalgebouw al halen. De bus gaat ongeveer elke 15-20 minuten. Wij zijn bij halte O'Connell Street Lower uitgestapt (bij de Spire), wat een prima plek is om je stadswandeling te beginnen :)
Mijn Flickr account.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Daantje »

Wij gaan 's avonds heen, twee volle dagen daar en dan in de ochtend weer terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Suus »

Abellio heeft een aanbesteding lopen voor dertig nieuwe elektrische treinstellen voor Zuidwest-Duitsland, die geleverd moeten worden voor december 2019. Ik ben er nog niet helemaal uit in welke concessie men geïnteresseerd is, maar ik waag een gok op de concessie Rheintal Karlsruhe - Offenburg - Freiburg - Basel :P

Edit: en ook nog een aanbesteding voor tot wel 70 dieseltreinstellen voor Midden-Duitsland voor december 2018. Daar zet ik mijn geld in op de concessie Dieselnetz Sachsen-Anhalt. :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Daniel »

Gaat lekker vandaag met de bussen in Nederland en België... Naast de Arriva-bus die de forse aanrijding op de A59 had vloog een bus op Qlink 3 in brand en werd bij onze zuiderburen een gelede Citea dwars doormidden gereden door een trein.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Aking »

Groetjes uit het bruisende Denta :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Suus »

Er is in heel België toch maar één gelede Citea?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door JWM »

Volgens de VRT reed de bus een omleidingsroute en is vervolgens ''vast geraakt op de sporen'. De chauffeuse heeft eerst alle passagiers uit de bus gehaald en wilde vervolgens de bus nog proberen van het spoor te halen maar daar heeft ze dus de hoogste prijs voor moeten betalen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #185

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Er is in heel België toch maar één gelede Citea?
De Lijn zelf heeft er 9 volgens Wikipedia, maar gezien de plek van het ongeval was dit het exemplaar van een pachter (Coach Partners) in West-Vlaanderen. Om precies te zijn de eerste gelede Citea van België en ook de enige bij het betreffende bedrijf.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 42 gasten