Mag ik even kwijt #187

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door ArrivaBas »

Michael schreef:ArrivaBas heeft waarschijnlijk een spot ingevoerd in Somda en omdat hij het tijdstip vergeten is te vermelden is hij dus voor 1 week geband.

Ik hoor overigens wel vaker verhalen dat bij Somda moeilijk gedaan wordt.
Nee, tijdstip vergeten in opvallende dingen topic van vandaag (A) . Een of andere Cargo die met een 189'er en een 1600 en 2 6400'en in opzending met een keteltrein langs Ddzd rond een uur of vijf 's middags.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Hainje »

Daarvoor word je geband? Wat fokking kansloos! :') :') :')
🍉
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Jef400 »

Zullen we anders Somda bannen hier?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door ArrivaBas »

Hainje schreef:Daarvoor word je geband? Wat fokking kansloos! :') :') :')
Was trouwens een keer of 4-5 eerder gebeurd dat ik een locatie of tijd vergat te melden.
Nog erger:
Sinds 1 februari mogen geen spots van OVtijden, OVzoeker, Treinenradar e.d. in de opvallende-dingen-topics vermeld worden. Hier is overigens een poll voor gaande.
JeffreyMeijer schreef:Zullen we anders Somda bannen hier?
Nee joh, zo erg is het niet. :wink:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Ardan »

Somda :') :') :') :') Ik ga maar even niet zeggen wat ik denk :') :')

Je moet er voor de grap eens vragen om een dienstregeling, kajjelache *O*
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Hainje »

ArrivaBas schreef:
Hainje schreef:Daarvoor word je geband? Wat fokking kansloos! :') :') :')
Was trouwens een keer of 4-5 eerder gebeurd dat ik een locatie of tijd vergat te melden.
Nog erger:
Sinds 1 februari mogen geen spots van OVtijden, OVzoeker, Treinenradar e.d. in de opvallende-dingen-topics vermeld worden. Hier is overigens een poll voor gaande.
Mja, het is vervelend dat je tijden vergeet, maar serieus bannen? :')

Dat er geen spots van websites gemeld mogen worden kan ik dan wel weer begrijpen, de sport is natuurlijk om er op uit te gaan en bijzonderheden met eigen ogen waar te nemen. Iedere duffe dodo kan op een middagje een beetje een website in de gaten houden en daar dan de bijzonderheden op vermelden.
🍉
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door ArrivaBas »

Ardan schreef:Somda :') :') :') :') Ik ga maar even niet zeggen wat ik denk :') :')

Je moet er voor de grap eens vragen om een dienstregeling, kajjelache *O*
Je mag het in een PB naar me sturen :idea:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Z2N »

Sowiezo heb ik het idee dat Somda er als forum niet leuker van wordt als er zo strikt naar de regels gehandeld wordt, vergissen is menselijk, maar op Somda lijkt het af en toe alsof je niet eens menselijk mag zijn.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Ardan »

ArrivaBas schreef:
Ardan schreef:Somda :') :') :') :') Ik ga maar even niet zeggen wat ik denk :') :')

Je moet er voor de grap eens vragen om een dienstregeling, kajjelache *O*
Je mag het in een PB naar me sturen :idea:
Z2N heeft het hierboven iets netter verwoord als dat ik in gedachten had *O*
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Michael »

Ach, de bijnaam kleuterforum zie ik regelmatig voorbijkomen. En terecht als ik de verhalen zo hoor en lees.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Hainje »

Z2N schreef:Sowiezo heb ik het idee dat Somda er als forum niet leuker van wordt als er zo strikt naar de regels gehandeld wordt, vergissen is menselijk, maar op Somda lijkt het af en toe alsof je niet eens menselijk mag zijn.
Mja, de treinenhobby is natuurlijk best wel een autistendingetje. Een van de kenmerken van deze stoornis is natuurlijk een sterke tunnelvisie ("alleen mijn standpunt is correct"), dus in zekere zin kun je het de mods ook niet kwalijk nemen.
🍉
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13187
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Z2N »

Als je als moderatorgroep (want die heeft Somda) daar niet overheen kan komen moet je je afvragen of je als groep dan wel geschikt bent als moderator van een zodanig grote site... :!:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Ardan »

Ik heb één keer geprobeerd te begrijpen hoe je zo'n spotbericht daar moet opbouwen. Godallejezus. Er is een heel systeem van 'nummer, tijd, afkortingen van twee stations waartussen je het zag, richting, geboortedatum van je moeder, locnummer, rijtuigennummers, spoornummer', zoiets. In die volgorde. Niet voluit schrijven en OH WEE als je een foutje maakt!
'Om het overzichtelijk te houden'. :') :')

Aan de andere kant, in het treinentopic op Fok word je kapotgeschoten door bepaalde leden als je per ongeluk Gvc typt in plaats van Den Haag Centraal :P
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3407
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Zugführer »

Ik volg zowel Somda als Fok af en toe eens een beetje maar ben er al lang achter dat OVNL voor mij in ieder geval de gouden middenweg is ;)
Meestal dan in ieder geval :p
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12822
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Hainje »

Gulden middenweg* :X :twisted:
🍉
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3407
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Zugführer »

O jee mijn oprechte excuses, word ik nu een week geband? :p
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Aking »

Als je denkt dat hier autisten zitten ga dan eens op somda kijken inderdaad :p

Al weet ik in dit specifieke geval niet wat er gebeurt is natuurlijk, maar nummerneukerts zijn het daar :Y
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Ardan »

Zugführer schreef:Ik volg zowel Somda als Fok af en toe eens een beetje maar ben er al lang achter dat OVNL voor mij in ieder geval de gouden middenweg is ;)
Meestal dan in ieder geval :p
Ik heb hetzelfde eigenlijk. Op Stomda waag ik me niet, op Fok zit ik wel. Ik ken daar een aantal mensen uit het treinentopic, hartstikke leuk, maar de onderwerpen vliegen daar heel snel voorbij en het is maar één topic. Hier op OVinNL kan ik in de topics filteren wat ik leuk vind, ik doe mee in de topics die me aanspreken, en kan andere dingen links laten liggen. Voor mij ook een gulden middenweg! En hier word je niet meteen afgerekend op 'buiten de lijntjes kleuren'..
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door ArrivaBas »

Aking schreef:Als je denkt dat hier autisten zitten ga dan eens op somda kijken inderdaad :p

Al weet ik in dit specifieke geval niet wat er gebeurt is natuurlijk, maar nummerneukerts zijn het daar :Y
Lees ff ±10 posts terug. Ik werd gisteren geband van S(t)omda
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door JWM »

:N

Je opbouwende kritiek richting het beheer van Somda kan je beter direct aan de betrokkenen daar meegeven als je wil dat er iets veranderd in plaats van hier huiliehuilie komen doen.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Aking »

ArrivaBas schreef:
Aking schreef:Als je denkt dat hier autisten zitten ga dan eens op somda kijken inderdaad :p

Al weet ik in dit specifieke geval niet wat er gebeurt is natuurlijk, maar nummerneukerts zijn het daar :Y
Lees ff ±10 posts terug. Ik werd gisteren geband van S(t)omda
Die post had ik gezien, maar dat hoeft natuurlijk niet tijd een volledig correcte en complete weergave van de werkelijkheid te zijn ;)
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Jef400 »

Als die insteek nou eens wat vaker langs zou komen. Dan zou de wereld een stuk verbeteren.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Suus »

Vanochtend liep ik zoals wel vaker even door het stadscentrum van Gouda. Het blijft toch vreemd om de V&D met volle schappen gesloten te zien zijn om dan 200 meter verder even koffie te gaan drinken bij La Place. Ik associeer het denk ik nog te veel met V&D.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door ArrivaBas »

Bee schreef:Vanochtend liep ik zoals wel vaker even door het stadscentrum van Gouda. Het blijft toch vreemd om de V&D met volle schappen gesloten te zien zijn om dan 200 meter verder even koffie te gaan drinken bij La Place. Ik associeer het denk ik nog te veel met V&D.
En ik heb ook nog bij een La Place gegeten afgelopen zondag. Was bij het Alexandrium.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Etienne
Donateur
Berichten: 7942
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door Etienne »

Haat aan openstaande bruggen -o-

Vanmiddag voor de zoveelste keer de Koudekerkse Brug over de Rijn tegen en daarna had ik zelfs ook de spoorwegovergang in de Gemeneweg tegen. -o-
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 gasten