Mag ik even kwijt #187

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Mag ik even kwijt #187

Bericht door Hainje »

Oh echt? Ik dacht dat het iets nieuws was. Het was in ieder geval wel een van de argumenten om mijn abonnement op te zeggen. Al is het feit dat mijn budget momenteel vrij beperkt is doorslaggevender.
🍉
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Michael »

Ik heb gisteren aardig wat kilometers gemaakt per trein. Zo'n 800 km om precies te zijn.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Aking »

Nette afstand!

Mijn record zit nog steeds rond de 2500km *O*
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door JWM »

Dat het ziekenhuis in januari 2016 nog een factuur van augustus 2014 declareert is jammer, maar niets aan te doen.
Is dat een gebruikelijke gang van zaken in de zorg?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door ODRAIL »

Dat met het eigen risico vind ik ook een vreemde gang van zaken. Verzekeraars zijn er meestal als de kippen bij om het te innen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Suus »

JWM schreef:
Dat het ziekenhuis in januari 2016 nog een factuur van augustus 2014 declareert is jammer, maar niets aan te doen.
Is dat een gebruikelijke gang van zaken in de zorg?
Waarschijnlijk is er aan de oorspronkelijke DBC nog een vervolg-DBC gekoppeld. De oorspronkelijke DBC mag 90 dagen open staan, de vervolg-DBC 365 dagen. En dan krijg je pas aan het eind een rekening. De vervolg-DBC zal net in 2015 geopend zijn, dus daarvan verwacht ik de factuur ook ergens de komende maanden. Gelukkig was in in 2015 al ongeveer op een derde van het eigen risico door medicatie.
KM46 schreef:Dat met het eigen risico vind ik ook een vreemde gang van zaken. Verzekeraars zijn er meestal als de kippen bij om het te innen.
Binnen vijf werkdagen incasseren is toch best snel. Aan de andere kant, als ze naar mij geld moeten overmaken is dat ook binnen vijf werkdagen op mijn rekening gestort :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door STF »

Op ongeveer hetzelfde thema in te haken; mijn vader zat van de week verbaasd naar de factuur van de garage te kijken, welke we per post ontvingen; er stond o.a. remvloeistof op. Huh, hoe kan dat nou zei hij want tijdens het vervangen van de banden (waar de auto twee weken geleden voor bij de garage was) is de motorkap helemaal niet open geweest (mijn vader stond er bij te kijken toen de banden vervangen werden).
Tevens zat er in dezelfde envelop een factuur voor onderhoud aan de auto van mijn moeder; haha dat was een opsommingen van allerlei werkzaamheden aan haar auto van de afgelopen anderhalf jaar ofzo, met als komisch detail dat het halverwege die opsomming ineens over de remmen van onze aanhanger ging.
Die remvloeistof van de bedrijfsauto zal dus ook wel vorig jaar of het jaar ervoor zijn vervangen maar nu pas op de factuur staan.
Sommige bedrijven werken zo slordig en/of traag qua factureren... Een van onze gasten zit al ruim 15 jaar op de factuur voor zijn parketvloer te wachten, nadat het eerste jaar was verstreken heeft hij er maar eens over opgebeld, ja die zou nog komen kreeg hij te horen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Hainje »

Vijftien jaar wachten op een factuur? Holy shit! No way dat ze dat geld nog van mij zouden krijgen. :')
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Suus »

Bee schreef:Het was een maand doorploeteren, maar nadat een jaar lang een "professional" elke maand weer foutieve salarisstroken aanleverde heb ik het deze maand voor het eerst zelf gedaan. Moest er wel op een vrije dag 's ochtends vroeg voor op cursus in Nijmegen-Kerkenbos, maar het resultaat mag er zijn! De eerste 6 van de 16 salarisstroken zijn in één keer foutloos afgeleverd. Nu begin februari nog de overige 10 en dan zou het bijna automatisch moeten gaan lopen *O*
En vandaag zijn op één na de rest van de salarisstroken foutloos opgeleverd. En de laatste fout is niet eens mijn fout maar een bug in het systeem geweest aldus de leverancier :P

Het was een lange maand ploeteren maar nu is het feest *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Michael »

Ik kwam vannacht na het werk bij mijn fiets en toen bleek dat een of andere klootviool het nodig vond om het ventiel open te draaien zodat mijn band leegliep. Toen dus maar naar het station gelopen om daar dik anderhalf uur op de bus naar huis te wachten. De eerste bus naar Terheijden gaat gelukkig al om 5:50 op werkdagen. (Lijn 122 naar Lage Zwaluwe)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Daniel »

Ik kan even geen taart meer zien... in 't weekend voorafgaande aan vorige week m'n verjaardag gevierd (met ook taart natuurlijk), vervolgens op de verjaardag zelf op 't werk getrakteerd. De dag daarna was er dan weer een welkomstbijeenkomst voor een grote groep nieuwe medewerkers, met taart. En vandaag was er weer een mijlpaal te vieren op 't werk, dus weer taart :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Jef400 »

Klopt het dat het forum moeilijk bereikbaar is?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Daniel »

Op het moment dat jij postte klopte dat nog, maar nu niet meer.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door ArrivaBas »

Had inderdaad ook last van een SQL error.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door ODRAIL »

Pfff ... het was me het weekje wel (Gedoe bij de apotheek).
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door isadora »

Een hele week in een apotheek rondhangen, lijkt me inderdaad geen pretje.
Eerst maar een paar dagen verlof dan nu?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door ODRAIL »

Nee ik heb niet de gehele week in de apotheek rond gehangen. Maar het was wel even gedoe bij en met de apotheek. Gelukkig nu wel opgelost. Maar echt vanzelf ging het niet :? .

Volgende week weer gewoon werken (vrijwilligerswerk).

En nee ik ben niet ziek geweest.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Vinny »

KM46 schreef:Pfff ... het was me het weekje wel (Gedoe bij de apotheek).
Wazigste forumpost van het jaar, nominatie :D
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door ODRAIL »

Sorry voor de vage post. Het was een beetje goede over de medewerking van de apotheek en de levering van mijn medicijnen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Suus »

Zojuist een retourtje met Thalys geboekt voor drie personen zonder een zitplaatsvoorkeur op te geven en zowel op de heen als terugweg is door het systeem een Club Quatre (aka vierzitter met tafel) toegewezen *O*

En nog drie reserveringen te gaan voor de Gouden Clubkaart :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door ODRAIL »

Wanneer ga je?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door Suus »

Met de Thalys?

20 februari, 15 april, 17 april en 6 mei :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door ODRAIL »

Zo dat is nog al wat :wink: .

Die twee datums in april ... is dat een lang weekend?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #186

Bericht door ODRAIL »

Zojuist hier de eerste stroomstoring van 2016 gehad.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #187

Bericht door waldo79 »

Het lijkt erop alsof je meer stroomstoringen verwacht. ..
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten