Mag ik even kwijt #190

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door STF »

Ook frappant; overmorgen wordt de auto ingeruild, sluit sinds gisteren het slot van de schuifdeur niet meer via de centrale deurvergrendeling (hij opent nog wel gewoon via de centrale deurvergrendeling).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Suus »

Hainje schreef:Waarschijnlijk pak ik de retourtrein terug inderdaad, heb verder niets met Frankrijk. Maar ik kijk morgenavond nog maar even naar goede en betaalbare accommodaties. Wie weet kom ik wat interessants tegen.
Eens met JWM. Thalys is comfortabel, maar na zes uur in die trein wil je er twee uur later niet weer mee terug voor nog eens zes uur.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Hainje »

Zie nu ook dat de zon thalys echt absurd vroeg vertrekt, ik moet dan echt om drie uur in de nacht al van huis ofzo om die trein te nemen. Kijk wel of ik een dagje Disneyland kan doen ofzo en anders pech. :p
🍉
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Z2N »

Hij gaat op 1 dag van Amsterdam naar Marseille en weer terug, dat is 2600 kilometer. Dan moet hij natuurlijk wel bij tijds weg. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Michael »

Ik mag vandaag even een extra dienstje draaien. Een collega heeft afgelopen zondag op het werk een ongeluk gehad waarbij ze haar arm heeft gebroken. Het rooster is nu momenteel een puinhoop aangezien zij voorlopig dus niet kan werken. Dat wordt even flink aanpoten de komende tijd en hoogstwaarschijnlijk veel extra werken dus.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door JWM »

Z2N schreef:Hij gaat op 1 dag van Amsterdam naar Marseille en weer terug, dat is 2600 kilometer. Dan moet hij natuurlijk wel bij tijds weg. (A)
Afgezien van het vliegtuig denk ik niet dat veel mensen ooit 2600 kilomter op één dag afleggen in hun leven. Wat dat betreft zou ik deze unieke ervaring niet laten lopen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Hainje »

Nah, als er praktisch langs de hele baan geluidsschermen staan, dan is er ook niet zoveel aan. Nu zie ik ook nog eens dat er geen Thalys rechtstreeks meer vanuit Nederland naar Disneyland rijdt. -o- -o-

Huuuuu! Kutthalys. ;@
🍉
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door AppleMoose »

Parijs zelf is veel mooier dan die gare Disney-figuren :-P
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Aking »

JWM schreef:
Z2N schreef:Hij gaat op 1 dag van Amsterdam naar Marseille en weer terug, dat is 2600 kilometer. Dan moet hij natuurlijk wel bij tijds weg. (A)
Afgezien van het vliegtuig denk ik niet dat veel mensen ooit 2600 kilomter op één dag afleggen in hun leven. Wat dat betreft zou ik deze unieke ervaring niet laten lopen.
Mjah zoals gezegd, het is een lange zit, maar ik heb er zeker geen spijt van. :mrgreen: Wij hadden toen de goedkoopste normale vroegboektickets, maar voor 40e zou ik hem zo nog een keer doen :Y

En inderdaad, de kans dat ik deze afstand per dag per trein nog ga verbreken is voorlopig niet heel groot :P
(Mn meisje woont zo'n 1700km verderop, maar daar doe je toch minimaal 24 uur over per trein :o Al is dat voor mij dan wel weer meer "reizen per trein" dan met de Talijs :Y )
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Meltrain »

Hainje schreef:Nah, als er praktisch langs de hele baan geluidsschermen staan, dan is er ook niet zoveel aan. Nu zie ik ook nog eens dat er geen Thalys rechtstreeks meer vanuit Nederland naar Disneyland rijdt. -o- -o-
Sinds 2005 al niet meer geloof ik.
Ik ben in 2003 in elk geval voor de laatste keer met de Thalys naar Disneyland geweest.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Hainje »

Meltrain schreef:Sinds 2005 al niet meer geloof ik.
Volgens deze site tot 1 april 2007. Damn, gewoon al 9 jaar geleden. :')
🍉
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door JWM »

Wel vanaf Brussel toch, of is dat alleen TGV?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Suus »

Vanaf Brussel stopt alleen de TGV in Marne-la-Vallée. Let wel, de TGV naar Strasbourg stopt er niet want die takt al voor dat station af richting het oosten.

Geinig trouwens dat de Thalys naar Marseille helemaal los rijdt, had wel verwacht dat hij tot Brussel gekoppeld zou zijn aan de trein naar Lille. Nu rijdt hij er 3 minuten achter.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Michael »

Ik reed vannacht met de auto naar huis na een avond werken. Werd ik voor de deur van mijn huis staande gehouden door de politie. Ze vroegen zich af waarom ik zo laat nog op pad was. En uiteraard kwam de welbekende vraag heeft u gedronken ook nog voorbij. Om mijn antwoord konden de agenten in ieder geval hartelijk lachen. Na een controle van mijn rijbewijs was alles verder uiteraard prima in orde.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door JWM »

Huh, moet je je al verantwoorden als je midden in de nacht niet in je bedje ligt?
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Michael »

Er zijn de afgelopen tijd een aantal inbraken geweest hier in het dorp. Dus ik heb er wel begrip voor dat ze zichtbaar aanwezig zijn en dat ze af en toe een keer iemand controleren.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Aking »

JWM schreef:Huh, moet je je al verantwoorden als je midden in de nacht niet in je bedje ligt?
Jup! Welkom in politiestaat NEEderlandistan! :Y

Net zoals dat jij moet verklaren en aantonendat het geld van je cash betaalde auto echt legaal verkregen is, en jij bij een eventuele verdenking aan moet tonen dat de spullen die jij in je bezit hebt niet gestolen zijn of wat dan ook... (dus heb je de bonnetjes bewaard van alles wat zich in je huis bevindt? :') :X)
PatrickM
Berichten: 1976
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door PatrickM »

Lekkere timing zeg...

Vanmorgen werden er hier examens afgenomen (ja, duh...). Krijgen ze het voor mekaar om werkzaamheden uit te gaan voeren in de school, en daar kwam nogal een branderig, vluchtig luchtje vanaf. Rond 10:55, de tijd dat het gtl-examen duits afloopt, gaat dan ook het brandalarm af. Iedereen naar buiten, behalve de examenleerlingen die op dat moment bezig waren. Die moesten blijven zitten (mag dat eigenlijk wel?), omdat ze anders in het tweede tijdvak terug moesten komen. Lekker dan, als er dan echt brand zou zijn...

Dit is overigens niet het enige, maar wel het ergste tot nu toe. Zo hebben we al niet werkende computers gehad bij een computerexamen, en tijdens dat examen was er ook iemand aan het werk op het dak... Neem aan dat laks het druk gaat krijgen..

Niet dat ik zelf examen doe ofzo, maar dit lijkt me wel behoorlijk klote.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Z2N »

Veel klagen bij het LAKS helpt natuurlijk wel, maar het moge duidelijk zijn dat de school hier heel fout zat. :N
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door AppleMoose »

Als er bevel voor ontruiming wordt gegeven moet iedereen het pand verlaten, examen of niet. De school heeft hierbij dus twee behoorlijke fouten begaan.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door JWM »

Sinds wanneer worden examens niet meer afgenomen in een koude gymzaal?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Aking »

Waar staat dat dat niet zo is?
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Hainje »

Ik hoor/lees dit soort verhalen van werkzaamheden tijdens examenperiodes zo vaak. Ik kan er met mijn verstand echt niet bij dat zo'n schooldirectie zich niet bedenkt dat onderhoudswerkzaamheden tijdens examens en proefwerkweken gewoon geen goed idee zijn. Heb je dan als directielid echt helemaal geen feeling met wat er aan de hand is in de sector waarin je werkt? :')
🍉
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Vinny »

Je weet ook wel dat de hedendaagse managet daar niet meer op geselecteerd wordt. Als je vraag één van het sollicitatiegesprek maar weet: hoe verneuk ik zoveel mogelijk belastinggeld in zo'n kort mogelijke tijd. Dan is je carrièrepad in de semi-publieke sector geplaveid. :evil:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12799
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Hainje »

Dat lijkt mij dan wel weer erg kort door de bocht.
🍉
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten