Mag ik even kwijt #190

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door ArrivaBas »

Bij ons zijn ze zo slim geweest de mediatheek bóven de gymzaal neer te kwakken. Handig voor de examens. :X Daar is overigens wel wat op bedacht.
Tegelijkertijd zijn ook de kleedkamers van de gymzaal verdwenen, om er lokalen van te maken. Ook praktisch als ernaast examens worden afgenomen :N

Kortom. Net zo kansloos geregeld dus als bij Henk1234 :Y .
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
PatrickM
Berichten: 1976
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door PatrickM »

Ooh, ik ken nog wel meer van die grapjes...

Bij ons is er een pannakooi geplaatst twee jaar geleden, en die is schuinonder de gymzaal. Tijdens de examens mag daar dan ook niet gevoetbald worden. Gaat iedereen ernaast voetballen, en de conciërges laten het gewoon gaan :')
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Daniel »

ArrivaBas schreef:Bij ons zijn ze zo slim geweest de mediatheek bóven de gymzaal neer te kwakken. Handig voor de examens. :X Daar is overigens wel wat op bedacht.
Doen ze de examens niet meer in de aula dan? Dat gebeurde nog toen ik examen deed in hetzelfde gebouw als waar jij zit volgens je gebruikersprofiel. Deels destijds ook in het stiltelokaal wat ook naast een normaal lokaal zat.

Er zit trouwens tussen de gymzaal en wat nu blijkbaar de mediatheek is (die zat in mijn tijd nog aan ergens anders, boven de gymzaal was toen het studiehuis) nog een ruimte in. Ver voor jouw tijd waren het trouwens twee gymzalen boven elkaar, maar de bovenste is op een zeker moment verbouwd tot de studieruimte waarna er vervolgens een chronisch tekort aan gymzalen was op locatie Halmaheiraplein. Ik behoorde m'n hele bovenbouwperiode tot de gelukkigen die een dag in de week een pauze mocht opofferen om naar de locatie Koningstraat te fietsen voor de gymlessen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Meltrain »

Michael schreef: Om mijn antwoord konden de agenten in ieder geval hartelijk lachen.
Nu maak je me wel nieuwsgierig naar wat je antwoord dan was.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Michael »

"Ja, een paar ice tea'tjes." (ik weet het, hij is niet origineel meer)
Laatst gewijzigd door Michael op do 19 mei 2016, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
PatrickM
Berichten: 1976
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door PatrickM »

Daniel schreef:
ArrivaBas schreef:Bij ons zijn ze zo slim geweest de mediatheek bóven de gymzaal neer te kwakken. Handig voor de examens. :X Daar is overigens wel wat op bedacht.
Doen ze de examens niet meer in de aula dan? Dat gebeurde nog toen ik examen deed in hetzelfde gebouw als waar jij zit volgens je gebruikersprofiel. Deels destijds ook in het stiltelokaal wat ook naast een normaal lokaal zat.

Er zit trouwens tussen de gymzaal en wat nu blijkbaar de mediatheek is (die zat in mijn tijd nog aan ergens anders, boven de gymzaal was toen het studiehuis) nog een ruimte in. Ver voor jouw tijd waren het trouwens twee gymzalen boven elkaar, maar de bovenste is op een zeker moment verbouwd tot de studieruimte waarna er vervolgens een chronisch tekort aan gymzalen was op locatie Halmaheiraplein. Ik behoorde m'n hele bovenbouwperiode tot de gelukkigen die een dag in de week een pauze mocht opofferen om naar de locatie Koningstraat te fietsen voor de gymlessen.
ooh, da's hier dagelijkse kost. Wij zitten in de zomer op een veld buiten, in Middelharnis-Oost. School staat in Middelharnis-West, maar dat zegt niks, net zoals de namen van de twee bushaltes in tweelingdorp Sommelsdijk :') . Dan begint het pas, want dan wordt het vechten om een 'leenfiets', omdat het gewoon een pokkeend lopen is (1km, en daar heb je een pauze voor van 10 minuten). Da's pech, Pauze weg! Vorig jaar maakten ze het nog gortiger: omdat er nieuw gras ingezaaid moest worden, gingen we de laatste 3 weken naar de voetbalvereniging, op het industrieterrein, zo'n 4 kilometer verderop, en daar had je nog steeds dezelfde 10 minuten pauze voor. Wie bedenkt dat dan ook...
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Aking »

Ik gok de roostermaker :Y
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8778
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door ArrivaBas »

Daniel schreef:
ArrivaBas schreef:Bij ons zijn ze zo slim geweest de mediatheek bóven de gymzaal neer te kwakken. Handig voor de examens. :X Daar is overigens wel wat op bedacht.
Doen ze de examens niet meer in de aula dan? Dat gebeurde nog toen ik examen deed in hetzelfde gebouw als waar jij zit volgens je gebruikersprofiel. Deels destijds ook in het stiltelokaal wat ook naast een normaal lokaal zat.

Er zit trouwens tussen de gymzaal en wat nu blijkbaar de mediatheek is (die zat in mijn tijd nog aan ergens anders, boven de gymzaal was toen het studiehuis) nog een ruimte in. Ver voor jouw tijd waren het trouwens twee gymzalen boven elkaar, maar de bovenste is op een zeker moment verbouwd tot de studieruimte waarna er vervolgens een chronisch tekort aan gymzalen was op locatie Halmaheiraplein. Ik behoorde m'n hele bovenbouwperiode tot de gelukkigen die een dag in de week een pauze mocht opofferen om naar de locatie Koningstraat te fietsen voor de gymlessen.
Aula ook nog. Je wordt met tussenuren zowat de school uit verbannen :X :X
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Daniel »

Toppunt van slechte roosters was trouwens toch wel in m'n HBO-tijd, met name na de verhuizing van Etten-Leur (waar toen alleen HLO zat) naar Breda. We hielden daarbij een eigen roostermaker omdat we als enige onderdeel van de faculteit per week verschillende roosters hadden, maarja, dat moest dus tussen de gaatjes van de andere opleidingen passen.
Regelmatig was er dus dubbel gepland en stonden twee groepen van verschillende opleidingen bij hetzelfde lokaal. Of twee opeenvolgende uren waren in een verschillend gebouw ingepland, wat vooral onpraktisch was als je op een hogere verdieping zat want de enige verbinding zat op de begane grond.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Geert »

Mijn eindexamen 10 jaar terug was in een noodgebouw op het schoolplein. Die noodlokalen waren er voor een paar jaar geplaatst totdat de school grondig verbouwd zou worden, en wij hadden de luxe dat de noodlokalen leeg geroosterd waren voor de eindexamens. Dat was dus wel prettig qua rust :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Suus »

Ik heb eindexamen gewoon in De Arena gedaan, gewoon zo'n ouderwetse gymzaal. Inmiddels alweer 9 jaar geleden trouwens :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Daniel »

Wat zijn dat voor een geschokte smilies allemaal... Voor mij is 't inmiddels alweer 14 jaar geleden dat ik examen deed, met mooi resultaat ook: de bijbehorende beker (jaja :P ) staat hier nog mooi in de kast.

En een jaar of vier geleden nog een keer voor een opleiding via m'n werk. Dat was pas echt in een mega-examenzaal, maar daar hadden ze tenminste wel fatsoenlijke stoelen :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door ODRAIL »

Allemaal zo kort geleden examen gedaan?

Mijn examen was alweer 23 jaar geleden (1993) :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Suus »

Mijn laatste examen was nog vorige maand, toen heb ik het SEU-examen gehaald. :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Daniel »

Het wat :P Als we toch met afkortingen gaan smijten, mijn laatste (da's die van 4 jaar terug) was het CV1B examen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Mijn laatste examen was nog vorige maand, toen heb ik het SEU-examen gehaald. :P
We hebben het hier wel over het lager, middelbaar hoger onderwijsexamen hoor (doorstrepen wat niet van toepassing is) :wink: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Suus »

Stichting Eindexamen Uitzendbranche. Wordt je getest op kennis van de CAO en alle relevante wetgeving m.b.t. arbeidsrecht en het sociaal stelsel. Helpt toch weer om de CAO-politie buiten de deur te helpen :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Daniel »

KM46 schreef:We hebben het hier wel over het lager, middelbaar hoger onderwijsexamen hoor (doorstrepen wat niet van toepassing is) :wink: .
Nouja, ondertussen niet meer... HBO komt er dan nog tussendoor voor mij, dat was 10 jaar terug. Hoewel je dat eigenlijk niet echt een examen kunt noemen, afstuderen duurt toch iets langer (maandje of 7, en dan nog de tijd om de presentatie te maken en die uiteindelijk te geven).
Al schijn ik daar wel wat records aangescherpt te hebben met vier keer een 8 en nog een 8,5 voor het geheel stage/afstuderen, m'n opleiding scheen daar niet zo snel hele hoge cijfers voor te geven.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Aking »

KM46 schreef:We hebben het hier wel over het lager, middelbaar hoger onderwijsexamen hoor (doorstrepen wat niet van toepassing is) :wink: .
Ik heb geen van drieën... Mag ik nou niet meepraten?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Aking »

Kan de naam van dit topique trouwens niet gewijzigd worden in Michiels flixbusfaptopic? :X

(aan de andere kant, als ie het in dat topic houdt ben ik al best tevreden :') )
Laatst gewijzigd door Aking op vr 20 mei 2016, 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Hendrik »

Nee, want Michael heeft daar niets mee te maken... :P
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Aking »

Dat was autocorrect aan het werk. Micheal kent ie wel, Michiels niet... (A) :')
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13080
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Z2N »

Sowieso ben ik er geen voorstander van dat 1 persoon zodanig domineert in een topic, dat toont gewoon aan dat er niet voldoende interesse is in het onderwerp op het forum en dat het beter dicht kan.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Aking »

Persoonlijk ben ik dan weer niet echt een voorstander van topics sluiten zonder goede reden, nu heeft ie tenminste een topic waar die aardig in blijft :Y
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #190

Bericht door Ardan »

Ik lees OVinNL altijd via 'toon nieuwe berichten' maar ik heb dat hele topic nog nooit voorbij zien komen :D
En wat Aking zegt :) Laat mensen toch lekker aankloten in een topic, geen enkele reden om het dicht te gooien. Geen reacties wil trouwens niets over de interesse zeggen. Ik lees bijvoorbeeld bijna alle reisverslagen en blogs wel, maar als een eventuele reactie van mijn kant alleen maar 'wauw mooi' zou zijn zonder verdere inhoud plaats ik liever géén reactie. Dat wil niet zeggen dat ik het verslag niet waardeer.
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 63 gasten