Mag ik even kwijt #194

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #196

Bericht door Chrysa »

Kan nog veel erger hoor. Ik heb een klasgenoot die me dat elke dag vertelt...

help me
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #196

Bericht door Vinny »

Dan moet je *spannende toon* gaan vertellen dat je ooit in een trein hebt gezeten die werd omgeleid via emplacement en opstelterrein Watergraafsmeer. Of dat je een keer heel lang hebt gedieseld onder de draad, omdat de NS nog ergens wat DM '90 "over had"... :wink:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #196

Bericht door Hainje »

Chrysa schreef:Sorry. :(
Jij zeurt toch zelden (serieus) over die stoeltjes? Zitten hier genoeg anderen die elke kans aangrijpen om te klagen dat er geen bioscoopstoelen in bussen zitten.
Chrysa schreef:Kan nog veel erger hoor. Ik heb een klasgenoot die me dat elke dag vertelt...

help me
Dat moet pittig traumatisch zijn. :(
🍉
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #196

Bericht door Chrysa »

Vinny schreef:Dan moet je *spannende toon* gaan vertellen dat je ooit in een trein hebt gezeten die werd omgeleid via emplacement en opstelterrein Watergraafsmeer. Of dat je een keer heel lang hebt gedieseld onder de draad, omdat de NS nog ergens wat DM '90 "over had"... :wink:
Was mijn treinleven maar zo afwisselend. Ik heb in die anderhalf jaar lang Lage Zwaluwe -> Breda 1x een DDZ-4 gehad, en verder alleen maar SLT in zowat alle mogelijke lengtes.
Hainje schreef:Jij zeurt toch zelden (serieus) over die stoeltjes? Zitten hier genoeg anderen die elke kans aangrijpen om te klagen dat er geen bioscoopstoelen in bussen zitten.
Mwah, af en toe moet ik mijn frustratie kwijt. Streekcitea's zitten prima hoor. Nu het kouder wordt moet ik misschien maar eens gaan zeuren over hoe er rechts geen kacheltje zit om tegenaan te leunen.
Hainje schreef:Dat moet pittig traumatisch zijn. :(
Is het ook. Hij lurkt ook op dit forum soms, dus ik hoop dat ik geen chagrijnige rant krijg morgenmiddag.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #196

Bericht door Vinny »

Chrysa schreef:Was mijn treinleven maar zo afwisselend. Ik heb in die anderhalf jaar lang Lage Zwaluwe -> Breda 1x een DDZ-4 gehad, en verder alleen maar SLT in zowat alle mogelijke lengtes
.
In Arriva-land is het onmogelijk om veel afwisseling te hebben. De enige afwisseling die je kunt krijgen is als de Widerlinie-treinen verdwaald raken op het Friese spoor. Nu de spoorbrug bij Weener stuk is, is dat niet eens meer echt opvallend te noemen. Er zijn nu gewoon treien die toegelaten zijn in Duitsland "over".
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #196

Bericht door Hainje »

@Chrysa: Wat? :shock: hebben ze bij jullie geen extra kachels in de bus? :o Schande!

En die klasgenoot moet je gewoon op zen bakkes sloan als ie gaat ranten. :evil:
🍉
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 70 gasten