Mag ik even kwijt #199

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Aking »

pedaalemmerzak schreef:Ik heb helemaal niet gezegd dat hij een leipo is. Ik heb alleen gezegd goh wat ga je met veel tassen op vakantie ga je emigreren of zo? Daar werd vervolgens alleen met smileys op gereageerd
Euh? :')
Aking schreef:
pedaalemmerzak schreef:En waarom zou je zo achterlijk veel spullen meenemen? Ga je emigreren of zo? :')
Gelet op het feit dat mijn vriendin Servisch is en we daar een huis huren komt het daar wel zo'n beetje op neer ja (A)
(A)

Daarnaast had je ook nog naar de woonplaats onder mijn gebruikersnaam en avatar kunnen kijken en kunnen concluderen dat een deel daarvan zich vermoedelijk niet in Nederland bevond. Daarnna had je dat dan kunnen googlen om uit te vogelen waar dat zich dan wel bevond et voilla *O*
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Chrysa »

Aking schreef:Railcatering is anders best leuk werk :Y *O*
Tja, het is niks voor mij. Denk dat ik vrij snel last van mijn schouders zal krijgen, ik ben niet zo stevig en de hele dag die schooltas is al lastig. :X
In zo'n Thalys/ICE oid staan is dan misschien makkelijker, maar ik heb nog nooit iemand gehad die niet chagrijnig was daarbij, dus dat zal ook wel niks zijn.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door JWM »

Chrysa schreef:maar ik heb nog nooit iemand gehad die niet chagrijnig was daarbij,
(A)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Aking »

Mjah ik had weinig problemen met t gewicht, maar met een beetje mazzel ben ik ruim 2 keer jou dus sjah :')

De ICE heeft geen Nederlands cateringpersoneel, dus dan zou je naar Duitsland moeten verhuizen. De Thalys heeft (of had in ieder geval) wel cateringpersoneel met standplaats Watergraafsmeer, dus daar maak je nog wel kans :)
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Mag ik even kwijt #201

Bericht door Chrysa »

Aking schreef:Mjah ik had weinig problemen met t gewicht, maar met een beetje mazzel ben ik ruim 2 keer jou dus sjah :')
Dat hoop ik niet voor je, want dan zit je boven de 120 kilo. Misschien toch maar eens lopen naar Servië ipv de trein dan. ;)
Aking schreef:De ICE heeft geen Nederlands cateringpersoneel, dus dan zou je naar Duitsland moeten verhuizen. De Thalys heeft (of had in ieder geval) wel cateringpersoneel met standplaats Watergraafsmeer, dus daar maak je nog wel kans :)
En hoe zit dat met IC Berlijn? Ik kwam met de laatste trein van de dag aan, en degene in de bordbistro sprak geen Nederlands dus het zal wel een Duitser geweest zijn, maar die blijft wel gewoon in Amsterdam overnachten ga ik vanuit.
JWM schreef:(A)
Doe maar niet.
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Michael »

In Hooge Zwaluwe is op dit tijdstip dus ook niks te beleven. Dooie boel zeg
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Chrysa »

Is er op een ander tijdstip wel wat dan? Wat heb je uberhaupt nog te zoeken in dit dorp zo laat? :o
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Ardan »

Chrysa schreef:En hoe zit dat met IC Berlijn? Ik kwam met de laatste trein van de dag aan, en degene in de bordbistro sprak geen Nederlands dus het zal wel een Duitser geweest zijn, maar die blijft wel gewoon in Amsterdam overnachten ga ik vanuit.
Pimpel heeft tot Bentheim Nederlandse conducteurs (soms wel gemengd) maar de bistropipo is altijd Duits.
Ik doe ook maar wat
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Chrysa »

Daarom vroeg ik ook waar die 's nachts blijven. :p
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Aking »

In een hotel :)
Chrysa schreef:
Aking schreef:Mjah ik had weinig problemen met t gewicht, maar met een beetje mazzel ben ik ruim 2 keer jou dus sjah :')
Dat hoop ik niet voor je, want dan zit je boven de 120 kilo.
Hai! :mrgreen:

Maar met een lengte van 2 meter is dat nog niet meteen heel problematisch. Al is er het afgelopen jaar wel 10 kilo bijgekomen :X :')
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Chrysa »

Ik vind mezelf nu al te dik en ik zit daar toch ruim onder. (Al heb ik geen idee hoeveel ik weeg.) <.<
Misschien toch maar eens gaan afvallen. ;)

Dat hele ideale lijf gaat me sowieso niet lukken met alleen maar mijn dieet (2 maaltijden per dag skippen), dan moet ik toch echt gaan fitnessen. Geen tijd voor helaas. Zolang ik maar onder de 70kg blijf vind ik het wel best, net mijn 1.80 is dat wel netjes denk ik. Ik zou liever wat kleiner zijn, maar ja, dat wordt een beetje moeilijk. :p
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door trolly »

Aking schreef: Al is er het afgelopen jaar wel 10 kilo bijgekomen :X :')
Tsja, elk voordeel hep z'n nadeel.
Aking schreef:Lang leve Serbistan met een grill (en kiosk, en apotheek, en supermarkt, en bar, en bakkerij) op elke hoek *O* *O* *O*
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Suus »

Chrysa schreef:In zo'n Thalys/ICE oid staan is dan misschien makkelijker, maar ik heb nog nooit iemand gehad die niet chagrijnig was daarbij, dus dat zal ook wel niks zijn.
Ik had de laatste keer in Thalys toch wel een hele leuke steward. De maaltijd was eendjes, hij ging speciaal nog op zoek bij een collega naar tonic toen ik daar naar vroeg en hij bleef vriendelijk naar de Amerikanen aan de andere kant van het gangpad die klaagden dat het eten te Europees was. :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door trolly »

Suus schreef: De maaltijd was eendjes
Als in:
[ ] a) Er stonden kleine watervogels op het menu
[ ] b) Dit is een typo (maar wat zou er dan moeten staan?)
[ ] c) "Eendjes zijn" wil zeggen ongelofelijk beroerd, of juiste helemaal geweldig, en hoe is het mogelijk dat ik daar nog nooit van gehoord heb.

Kruis het juiste antwoord aan, en motiveer je antwoord.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Suus »

Het was gewoon gebraden eendenfilet, maar hij noemde het eendjes :) Motivatie in de spoiler.
Spoiler: show
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door trolly »

Dat ziet er inderdaad best motiverend uit :Y
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Chrysa »

Dat is wel erg veel. :shock:

Toen ik met mijn moeder naar Parijs ging per Thalys hadden we op de terugweg gewoon een stokbrood en wat beleg gekocht + een paar andere dingen. Lekker natuurlijk, maar mijn moeder had wel iets eerder mogen zeggen dat ik met een enorm mes rondliep in mijn tas ipv pas toen ik mijn tas moest laten controleren. <.<
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Suus »

Chrysa schreef:Dat is wel erg veel. :shock:
Uit een goede eend haal je minstens twee van deze porties :)
Hainje schreef:
Suus schreef:Jeetje, heb je het azijn op je kraan aangesloten ofzo, je bent echt niet meer positief te krijgen.
Nee joh, de citroenen zijn in de Bonus. Of JWM is stiekem Frans F. :X
Ik was hem bijna vergeten :cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Hainje »

:D
🍉
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Visgraatmodel »

Joe, ik ben door de telefonische- en Skypeselectie heen, binnenkort een klikgesprek en dan contract tekenen als ik daar ook doorkom.
pedaalemmerzak
Berichten: 527
Lid geworden op: za 29 okt 2016, 16:32

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door pedaalemmerzak »

Aking schreef:In een hotel :)
Chrysa schreef:
Aking schreef:Mjah ik had weinig problemen met t gewicht, maar met een beetje mazzel ben ik ruim 2 keer jou dus sjah :')
Dat hoop ik niet voor je, want dan zit je boven de 120 kilo.
Hai! :mrgreen:

Maar met een lengte van 2 meter is dat nog niet meteen heel problematisch. Al is er het afgelopen jaar wel 10 kilo bijgekomen :X :')
Volgende keer toch maar gaan lopen ipv met de trein dan ;)

Ben zelf ook niet de lichtste overigens maar wel ruim onder de 100. Fitnessen helpt niet, krijg ik alleen maar meer honger van. Zogenaamd 'low carb' eten helpt ook niet. Denk dat het ook gewoon een stukje genetisch is. Toen ik een tijdje in de rimboe zat voor stage/etc. en ik niet zomaar alles kon eten wat ik wilde, viel ik in 2 weken 10 kilo af, dus het kán wel. Maar fijn is het niet. En die 10 kilo kwam er binnen 2 weken na terugkomst weer aan.
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Michael »

Chrysa schreef:Is er op een ander tijdstip wel wat dan? Wat heb je uberhaupt nog te zoeken in dit dorp zo laat? :o
Kwam er doorheen gereden met de auto.
pedaalemmerzak
Berichten: 527
Lid geworden op: za 29 okt 2016, 16:32

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door pedaalemmerzak »

Even iets anders, weet dat het niet bij het forum hort maar dit is toch het off topic forum dus mag het over politiek gaan?

Vraag me af of Trump invloed gaat hebben op de populariteit van Wilders hier in Nederland. Volgens de peilingen is hij maar 1 zetel omhoog gegaan, maar wie weet?
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Chrysa »

Michael schreef:
Chrysa schreef:Is er op een ander tijdstip wel wat dan? Wat heb je uberhaupt nog te zoeken in dit dorp zo laat? :o
Kwam er doorheen gereden met de auto.
Kwam je uit Lage Zwaluwe dan? Anders is het behoorlijk om. :p
pedaalemmerzak schreef: Vraag me af of Trump invloed gaat hebben op de populariteit van Wilders hier in Nederland. Volgens de peilingen is hij maar 1 zetel omhoog gegaan, maar wie weet?
Na Duterte, Trump en die Oostenrijker vrees ik dat er nog meer populistische aan gaan komen. Nou vind ik Trump erg, vergeleken bij die Mike Pence valt hij heel erg mee. Die vent is tegen homorechten, anticonceptie + abortie en de rechten van transgenders + Nog een hele hoop andere dingen die 'anti-christelijk' zijn. En dan is er nog dit...

Nee, ik hoop dat Trump niks overkomt of iets dergelijks, anders wordt deze enge man president. :N
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #200

Bericht door Michael »

Chrysa schreef:
Michael schreef:
Chrysa schreef:Is er op een ander tijdstip wel wat dan? Wat heb je uberhaupt nog te zoeken in dit dorp zo laat? :o
Kwam er doorheen gereden met de auto.
Kwam je uit Lage Zwaluwe dan? Anders is het behoorlijk om. :p
Nee. Vanuit Breda. was met kevinsnoeren1992 een beetje aan het rondtoeren met de auto 8-) 8-)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 186 gasten