Mag ik even kwijt #199

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Hendrik »

Omdat dit nieuwe topic begint met berichten van bijna een week geleden.
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Chrysa »

MIEK#199 staat nog gewoon open overigens. (A)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door ODRAIL »

Die is dan wel afgesplitst maar nog niet gesloten. Heeft het beheer blijkbaar niet goed opgelet :wink: .
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door JWM »

Heeft Trolly al ergens een nieuw topic open gegooid waar we de vele blunders van het beheer kwijt kunnen?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door ODRAIL »

Nee ... die eer laten we aan jou over :wink: .
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Ardan »

Hendrik schreef:Jammer hoor! Nu moest ik weer allemaal berichten lezen die ik allang gelezen had... :')
Dat had ik niet dit keer!
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door ODRAIL »

Ik ook niet.
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Gekko123 »

Chrysa schreef:MIEK#199 staat nog gewoon open overigens. (A)
Nu niet meer, die is ook weer netjes afgesloten.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50912
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Suus »

Over die Thalys-promo he: Enkele reizen Nederland - Londen v.v. met overstap van Thalys naar Eurostar (of andersom) in Brussel zijn ook te vinden voor 49 euro. :Y

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8850
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door ArrivaBas »

Steam heeft weer eens sale. Kijken of ik nog iets op de kop kan tikken of niet. :Y
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Chrysa »

Ik heb Planet Coaster gekocht, maar verder vind ik het allemaal niet zo. Heb jij wel wat leuks gevonden dan?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Wubbo »

Ronaldussen schreef:Anyway, heeft het moderatorteam behaagd een besluit te nemen over het al dan niet doorgaan met splitsen of moeten wij deze splitsing als besluit opvatten?
Nee, er is geen besluit omdat de discussie nog niet geweest is. Dit is dus nog gewoon het oude beleid. Ik heb Mikos (die hierover begon) verwezen naar dit topic, maar op een paar berichten van Mikos na (en een post van mij) is het daar opvallend stil. Ik zie daar dus weinig tot geen argumenten om er binnen het beheer een discussie over te gaan voeren, dus is er nog niks veranderd.
sven_engelen
Berichten: 211
Lid geworden op: di 22 nov 2016, 16:04
Locatie: Venlo/Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door sven_engelen »

Chrysa schreef:Ik heb Planet Coaster gekocht, maar verder vind ik het allemaal niet zo. Heb jij wel wat leuks gevonden dan?
Ik heb planet coaster nog in de alhpa (op welke manier zal ik maar niet zeggen) en ik moet zeggen ik vind de game interessant. 8 december ga ik m aanschaffen :)
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8850
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door ArrivaBas »

Chrysa schreef:Ik heb Planet Coaster gekocht, maar verder vind ik het allemaal niet zo. Heb jij wel wat leuks gevonden dan?
Ik ben geïnteresseerd in Cities Skylines en Euro Truck Simulator 2. Wat mijn Mac kan runnen, kan de Thuis-PC ook.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Chrysa »

Ik heb nog geen tijd gehad. Volgende week tentamens... x_x
Nou ja, het kostte me niets (en ik heb het wel van Steam :p), dus zo erg is dat niet.
ArrivaBas schreef:Ik ben geïnteresseerd in Cities Skylines en Euro Truck Simulator 2. Wat mijn Mac kan runnen, kan de Thuis-PC ook.
Cities Skylines heb ik eerder dit jaar veel gespeeld ja, het ontwerpen van steden is leuk, ook al ben ik er erg slecht in...
Euro Truck Simulator heb ik wel, omdat ik vrienden ben met iemand die bij dat bedrijf werkt en het dus gratis aan mij gaf, maar het is niks voor mij. :p Rijden is wel leuk, maar daar heb ik geen spel voor nodig.

Het probleem bij Cities Skylines is dat je eigenlijk addons nodig hebt om een beetje realisme te hebben, maar het wordt dan wel erg langzaam, en mijn pc is volgens mij toch nog best nieuw.
dylanwild94
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door dylanwild94 »

ArrivaBas schreef:
Chrysa schreef:Ik heb Planet Coaster gekocht, maar verder vind ik het allemaal niet zo. Heb jij wel wat leuks gevonden dan?
Ik ben geïnteresseerd in Cities Skylines en Euro Truck Simulator 2. Wat mijn Mac kan runnen, kan de Thuis-PC ook.
Zijn allebei hele goede spellen. :pos:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8850
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door ArrivaBas »

Morgen Black Friday in de gamewereld, dus nog grotere kortingen waarschijnlijk. *O* Nadeel zit hem in het feit dat ik voor YouTube andere games opneem, en er dus feitelijk geen tijd voor is, om die andere te spelen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door ODRAIL »

Chrysa schreef:MIEK#199 staat nog gewoon open overigens. (A)
Inmiddels is hij gesloten.
Hendrik
Berichten: 2547
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Hendrik »

Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15353
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door ODRAIL »

Even over heen gelezen :oops: .
nsimmelink94
Berichten: 330
Lid geworden op: vr 12 dec 2014, 16:03
Locatie: Zelhem
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door nsimmelink94 »

Chrysa schreef:Ik heb nog geen tijd gehad. Volgende week tentamens... x_x
Nou ja, het kostte me niets (en ik heb het wel van Steam :p), dus zo erg is dat niet.
ArrivaBas schreef:Ik ben geïnteresseerd in Cities Skylines en Euro Truck Simulator 2. Wat mijn Mac kan runnen, kan de Thuis-PC ook.
Cities Skylines heb ik eerder dit jaar veel gespeeld ja, het ontwerpen van steden is leuk, ook al ben ik er erg slecht in...
Euro Truck Simulator heb ik wel, omdat ik vrienden ben met iemand die bij dat bedrijf werkt en het dus gratis aan mij gaf, maar het is niks voor mij. :p Rijden is wel leuk, maar daar heb ik geen spel voor nodig.

Het probleem bij Cities Skylines is dat je eigenlijk addons nodig hebt om een beetje realisme te hebben, maar het wordt dan wel erg langzaam, en mijn pc is volgens mij toch nog best nieuw.
Cities leunt gigantisch op je processor. Met name op een AMD CPU ben je het haasje, want niet alle cores worden benut maar slechts 1 of 2. Videokaart is niet zo belangrijk in dit geval :)

Over ETS2 zal ik maar niet veel zeggen. Ik tik al bijna de 300u aan (A)
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8850
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door ArrivaBas »

Geen AMD in mijn Mac en de Thuis-PC gelukkig. Beide een vergelijkbare Intel CPU. ETS zal ik eens de demo doen o.i.d.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
sven_engelen
Berichten: 211
Lid geworden op: di 22 nov 2016, 16:04
Locatie: Venlo/Arnhem

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door sven_engelen »

nsimmelink94 schreef:Over ETS2 zal ik maar niet veel zeggen. Ik tik al bijna de 300u aan (A)
Stop maar:
Afbeelding
Misschien komt dit doordat ik maps voor ets2 maak... :')
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Chrysa »

nsimmelink94 schreef: Cities leunt gigantisch op je processor. Met name op een AMD CPU ben je het haasje, want niet alle cores worden benut maar slechts 1 of 2. Videokaart is niet zo belangrijk in dit geval :)

Over ETS2 zal ik maar niet veel zeggen. Ik tik al bijna de 300u aan (A)
Ik heb een i5 4670k, is dat goed genoeg? Heb geen flauw idee eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12829
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Hainje »

KM46 schreef:Even over heen gelezen :oops: .
Troost je, we zijn het van je gewend. ;)
🍉
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 177 gasten