Mag ik even kwijt #199

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Suus »

Aking schreef:Is dat dan niet het product zoals dat ook in Nederland het geval is?
Nee, want de geldigheid staat onder de aanschafkosten van de kaart, niet van het product.

Ik kom elke keer dat ik in België ben bijzondere logica tegen*, maar de MIVB is een positieve uitzondering wat dat betreft.

* "Door werken op het spoor rijden de intercity's naar Binche niet verder dan Halle. Daar kunt u overstappen op een vervangtrein, bestaande uit de pare treinen van de S2-treindienst. In 's-Gravenbrakel kunt u weer overstappen op de normale treindienst." :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10579
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door trolly »

Suus schreef:"Door werken op het spoor rijden de intercity's naar Binche niet verder dan Halle. Daar kunt u overstappen op een vervangtrein, bestaande uit de pare treinen van de S2-treindienst. In 's-Gravenbrakel kunt u weer overstappen op de normale treindienst." :')
Van een surealistische schoonheid... Jammer alleen dat het echt is.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door AppleMoose »

Op een paar luttele details na heb ik vanavond mijn eindscriptie (mbo, niet vergelijkbaar met wat men op een universiteit van je verlangt) afgerond. *O*
Morgen nog even een goede spellingcheck doen en dan inbinden en inleveren die handel *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Chrysa »

Waar gaat het over?
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door AppleMoose »

Over hoe men het open leercentrum (ruimte waar studenten zelfstandig achter computers en werktafels opdrachten kunnen maken) kunnen inzetten binnen het nieuwe type onderwijs, wat onlangs op mijn stageschool (ook mbo) is ingevoerd.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #202

Bericht door Aking »

Nu pas? :o

Wij hadden een jaar of tien geleden al een OLC :X
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten