Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Ferdinand »

Michael schreef:
Lekker kort door de bocht reactie :N

Ik denk eerder dat Lijn 45 [/b]bedoeldwaarom die bij de revisie niet zijn vervangen voor LED displays :wink:


Laat mij maar hoe... ahum... mieren neuken nooit meer werken! Mieren neuken, nooit meer werken. Alleen maar mieren neuken en nooit meer werken! :)
Laatst gewijzigd door Ferdinand op ma 10 sep 2018, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Aking »

Volgens mij mag jij nog helemaal geen hoeren neuken, maar dat verklaart je keus voor de mieren :Y
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door diederickx »

erjeebee schreef:Ik heb het WEL over het woord "zodra" in "Zodra geen enkele sollicitatie lukt........."
Bij "zodra" hoort een "iets plaatsvindt/plaatsgevonden heeft", niet een "iets niet plaatsvindt"
Volgens mij heb je gelijk en volgt na "zodra" altijd een "positieve trigger".
De zin is nog wel te redden door het koppelwerkwoord blijken: Zodra geen enkele sollicitatie blijkt te lukken, ...
Wat letterlijk genomen nog steeds krom is, maar al eeuwenlang geaccepteerd wordt als samentrekking van "zodra blijkt dat geen enkele...".
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door diederickx »

Ferdinand schreef:mieren neuken nooit meer werken! Mieren neuken, nooit werken. Alleen maar mieren neuken en nooit meer werken!
Willen krekels aub naar hun eigen forum springen ja.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Aking »

Krekelsinnederland.nl? *O*
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Ferdinand »

Ik mag toch hopen dat jullie van het volgende nummer op de hoogte zijn?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Aking »

En waarom hoopt u dat?
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Ferdinand »

Laat maar zitten... In mijn hoofd was het een stuk grappiger :oops:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Aking »

-o-


In je hoofd doet me dan weer denken aan Zombie van the Cranberries :Y
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Vinny »

Aking schreef:Volgens mij mag jij nog helemaal geen hoeren neuken, maar dat verklaart je keus voor de mieren :Y
Omdat het hier toch gaat om op alle slakken zout te leggen: als iemand te jong is om naar de hoeren te mogen is de vrouw in kwestie strafbaar en niet de jongen. :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door AppleMoose »

Ja, maar alle vrouwen zijn toch per definitie onschuldig en alle mannen gore, machtswellustige viespeuken? #MeToo en zulks... :shock:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Ferdinand »

De auteur van de berichten op CU2030 houdt er ook erg van om bekende nummers te gebruiken bij zijn artikelen.Afbeelding
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Aking »

marvinkok schreef:Stiekem is dat hier in de regio best gebruikelijk. Er wordt dan een omleiding bericht naar het EBS gestuurd waarin de aanpassingen zitten tov de normale dienstregeling en de machinist krijgt dan ook een melding aan het begin van de rit en 1 of 2 haltes voor de omleiding dat ie er is.
Weet je zeker dat je het niet over een chauffeur hebt? (A)

Of hebben jullie tussen Hengelo en Oldenzaal wel eens een omleiding via Coevorden en Bentheim met de trein? *O*
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door marvinkok »

:Y
Van alle markten thuis :pos:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door trolly »

Suus schreef:moeder alle verkiezingen
Neen, driewerf neen, o Suus! Moeder aller verkiezingen, want genitief meervoud enzo.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Suus »

Sorry, ben meer bezig met genitale zaken
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door trolly »

Ik ook meestal, maar niet hier.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 613
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Visgraatmodel »

erjeebee schreef:
Visgraatmodel schreef:Zodra geen enkele sollicitatie lukt ga ik op wekenlange familiebezoek in het verre buitenland.
Ik worstel een beetje met deze zin.
En dan heb ik het niet eens over de "e" teveel in "wekenlange", noch over feit dat het buitenland niet noodzakelijkerwijs ver is (toen ik nog in NL woonde begon het buitenland ongeveer 100 meter van mijn voordeur).
Ook heb ik het niet over het gebruik van het werkwoord "lukken". In mijn opinie is een sollicitatie gelukt als de brief/email de deur uit is of het online sollicitatieformulier is ingevuld. Ik doe de aanname dat Visgraatmodel bedoelt: "Zodra geen enkele sollicitatie tot een baan leidt".

Ik heb het WEL over het woord "zodra" in "Zodra geen enkele sollicitatie lukt........."
Bij "zodra" hoort een "iets plaatsvindt/plaatsgevonden heeft", niet een "iets niet plaatsvindt"
Zodra ik mijn diploma heb... zodra ik een baan gevonden heb... zodra ik mijn salaris binnen heb. :pos:
versus
Zodra ik geen baan kan vinden.... zodra ik niet ziek word..... zodra ik geen bekeuring krijg. :neg:

"Mocht" is taalkundig beter (Mocht geen enkele sollicitatie lukken.....), maar het blijft nog steeds een beetje raar.
Het klinkt of je helemaal afhankelijk bent van de bedrijven waar je solliciteert, maar dat is maar ten dele waar. Je bent ook afhankelijk van je eigen sollicitatieactiviteiten.

Ik zou zeggen: Niet solliciteren en je kunt meteen op familiebezoek :Y

O wacht, je moet natuurlijk solliciteren.. anders geen uitkering.
Dat is best sneu, want dan kun je dus NOOIT op familiebezoek.
Er zijn namelijk 2 opties:
1) Het solliciteren is succesvol -> niet voldaan aan de voorwaarde.
2) Het solliciteren is niet succesvol -> je moet blijven solliciteren vanwege je uitkering en zult nooit de toestand bereiken dat je uitgesolliciteerd bent en dus nooit kunnen concluderen dat geen enkele sollicitatie succesvol is.

Erm jong.

En ja, dit is de langste bijdrage die ik ooit aan deze rubriek heb geleverd. Riskant, want lange bijdrage = grote kans op klein foutje = grote kans op genadeloos afgerekend worden op .......
Spoiler: show
Ik ben 19, net klaar met mijn stage en binnenkort mag ik mijn diploma in ontvangst nemen. Het najaar is altijd de tijd dat de luchtvaartmaatschappijen hun vacatures opengooien, ik ben nog lang niet toe aan een uitkering. Iets doen met mijn diploma en contact houden met familie is even belangrijk in mijn leven maar het is in de luchtvaart gewoon lastig te combineren.
Als ik aan het begin van mijn stage had gepland dat mijn familiebezoek meteen na het einde van mijn stage zou zijn zou ik de selectiedagen van maatschappijen en meteen een kans op werk in mijn branche mislopen sinds zulke vacatures maar eens in het jaar opengaan, de vacature van steward bij Defensie voor humanitaire- en missie-vluchten is bijvoorbeeld gisteren open gegaan. Ik hoop dat je mijn situatie nu iets beter begrijpt. ;)
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door diederickx »

Visgraatmodel schreef:zou ik [...] een kans op werk in mijn branche mislopen sinds zulke vacatures maar eens in het jaar opengaan
Sinds is hier een anglicisme (since). Gebruik liever aangezien, daar, doordat of desnoods omdat.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door trolly »

Niet desnoods omdat, maar gewoon omdat, want dat is wat hij eigenlijk bedoelt. Je andere suggesties lijken me een beetje roestig.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door diederickx »

Ik heb het opgevat als mechanische consequentie. Maar als je er een overweging, beslissing of keuze in wilt zien is omdat inderdaad aangewezen.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door trolly »

Goh, het zou niet bij me opkomen dat omdat niet van toepassing zou zijn bij een mechanische consequentie. Dat klinkt wellicht als kritiek, maar het is eerder verbazing. Ik ben erg benieuwd of anderen hier diezelfde strikte scheiding maken tussen keuze en automatisch gevolg. Mij schiet wel het woord vanwege tebinnen, dat voor mij wel een (meestal nader toegelicht) mechanisme vereist: "Vanwege mijn pleinvrees bezoek ik OVinNL". Maar "Omdat ik lijd aan agorafobie bedrijf ik ontucht met insecten" gaat wat mij betreft ook prima, en verandert weinig aan de strekking.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door trolly »

Visgraatmodel schreef:Een gemiddelde conversie voor normale Cabin Attendants duurt één tot twee weken maar sinds dit een militair toestel is mag ik waarschijnlijk alles vergeten wat ik heb geleerd van de luchtvaartschool. :’)
Recidivist.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 613
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door Visgraatmodel »

trolly schreef:
Visgraatmodel schreef:Een gemiddelde conversie voor normale Cabin Attendants duurt één tot twee weken maar sinds dit een militair toestel is mag ik waarschijnlijk alles vergeten wat ik heb geleerd van de luchtvaartschool. :’)
Recidivist.
Zonder schaamte ;)
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Neuk die mier! (Of: mijn mede-forummer kennie spellûh)

Bericht door trolly »

...en danook nog het hele en complete bovenstaande bericht quoten. Galg, rad, pek, veren, kat, viool, SCHANDE!!1!
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten