Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mdk
Berichten: 1251
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

Een dansende baby hebben is natuurlijk geweldig, kan je filmen en op ienternet zetten, daarmee errug veel geld verdienen. Daarom was het afscheid ook zo moeilijk.
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8848
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Dus daarom prijkt de God van de pastafari's op je avatar? :')
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JWM »

Mdk schreef:Uit Epilepsieoverwegingen heb ik toch maar afstand genomen van mijn dancing baby, mogelijk de moeilijkste beslissing uit mijn leven :')
Je wenst dit geen enkele andere ouder toe.
km46 zeker :P
Mdk
Berichten: 1251
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

ArrivaBas schreef:Dus daarom prijkt de God van de pastafari's op je avatar? :')
Correct, wij pastafari' s worden in Nederland nogsteeds niet erkend, en onze Geloof uitingen worden systematisch onderdrukt. Persoonlijk vind ik dat Sylvania Simone zich hierover moet uitspreken, maar zij blijft erg stil...
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1258
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Frank93 »

Vandaag een bezoekje gebracht aan E&R Opleidingen in Aalsmeer voor een code 95 dagje. Heb nog nooit zo'n trieste locatie van een rijschool gezien. Met het pand zelf is niks mis, er zitten ook nog wat andere bedrijven in. Het gedeelte van E&R bestaat uit 1 wat grotere ruimte en 2 kleine lokalen. In de grotere ruimte zijn alleen 2 bureaus met wat spullen erop, 3 archiefkasten en een tafeltje met 3 stoeltjes te vinden. 75% van de ruimte was gewoon leeg.

Ik kwam rond 07:45 aan en toen stond er al iemand die om 07:30 rijles zou hebben. De instructeur was er maar die had geen sleutel van de voordeur en pas rond 08:10 kwam er iemand aan die de deur wel kon openen. Over de cursus zelf ben ik wel positief, was een leuke man en de tijd ging best snel voorbij.
VIRM
Berichten: 7615
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

En wat heb je opgestoken van een dagje Aalsmeer? :)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1258
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Frank93 »

Het ging over communicatieve en sociale vaardigheden. Dus hoe je met andere mensen het beste kunt communiceren, de soorten vragen die je kunt stellen, hoe je je mening het beste over kunt brengen en nog een persoonlijkheidstestje.

Overigens was er ook een chauffeur van 75 die weer voor 5 jaar zijn code 95 verlengd heeft door deze dag te volgen :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Kijk eens wat ik mijn brievenbus vond *O*

Afbeelding

Daar ga ik snel een haakje voor zoeken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Fapze! *O*
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

:shock: Ik kan nog steeds op het forum komen! En ik zie dat er meer mensen zich compleet misdragen... :shock:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Hey! Daar hebben we die vermaledijde kaartjesknippert ook weer! *O*

Hoe ging je ontruiming?
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Dat is een meerwekenproject, vermoed ik. Wat kan een mens toch een boel verzamelen in het leven...
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Verzamelen? Daar doe ik gelukkig niet aan :mrgreen: (A)

Maar het was dus goed te doen allemaal? :) (los van dat het veel werk is)
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Ik geloof dat we vandaag slechts 12 zakken met plastic hebben verzameld tussen alles wat reeds door mijn ouders en oom al redelijk uitgezocht was, die zakken hebben we aangeboden voor de ophaaldienst die morgen langs komt. Het ergste is dat het heel persoonlijk is (voornamelijk zijn cassetteverzameling), waar dus eigenlijk helemaal niets anders mee gedaan kan worden dan dat het wordt weggegooid. Ergens wel zonde.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Mjah dat is met veel van dat soort dingen lastig; wat voor de een miljoenen waard is is voor de ander vuilnis, en wat voor die ander dan weer geld waard is is voor de één weer vullis... Maarja, wat moet je dan inderdaad. Heel veel tijd en moeite steken in het vinden van een andere liefhebber? Daar heb je dan meestal weer geen tijd voor... :|
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

Daarom schiften we; dat waarvan we denken dat we er een ander nog blij mee kunnen maken, leggen we apart. Dat waarvan wij vermoeden dat geen hond het wil hebben gaat naar het grof vuil. Tussen de oude boeken die er werden gevonden heb ik wel een interessant exemplaar gevonden over de Gooische tram en alles wat daar bij kwam kijken tussen 1881 en 1945. :)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Dat zijn leuke pareltjes die je op zulke momenten tegen kunt komen. Zo heb ik nog een aantal geschiedenisboeken (diverse thema's) kunnen veiligstellen toen wij het huis leegruimde, toen mijn oma naar het bejaardenhuis ging :pos: Verder was ze heel erg gek op (plastic) bloempotten en pakpapier :X :X :X :X
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dus jij kunt de komende 50 jaar je cadeatjes inpakken? :mrgreen:
Mikos schreef:Tussen de oude boeken die er werden gevonden heb ik wel een interessant exemplaar gevonden over de Gooische tram en alles wat daar bij kwam kijken tussen 1881 en 1945. :)
Ach ja, de een zijn dood is de ander zijn tramboek. Of zoiets :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Je hebt geluk Mikos, bij hipsters zijn cassettebandjes hét nieuwe muziekmedium. De verkoop van cassettebandjes groeit enorm. De productie van de casettebandjesfabriek in Wierden ging de afgelopen jaren van een paar duizend naar 20.000 stuks per jaar. :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Aking schreef:Dus jij kunt de komende 50 jaar je cadeatjes inpakken? :mrgreen:
42. Ze is 8 jaar geleden verhuisd. (A) En vorigjaar overleden
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Oh, dan wordt het wel krap inderdaad :mrgreen:
Suus schreef:Je hebt geluk Mikos, bij hipsters zijn cassettebandjes hét nieuwe muziekmedium. De verkoop van cassettebandjes groeit enorm. De productie van de casettebandjesfabriek in Wierden ging de afgelopen jaren van een paar duizend naar 20.000 stuks per jaar. :P
Hij zegt net dat ie ze heeft weggegooid, hoezo heeft ie dan geluk? :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50906
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

De ophaaldienst komt pas morgen, dus Mikos heeft geluk dat hij het nu weet en niet morgen *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

_O- De hoesjes worden morgenochtend opgehaald door de ophaaldienst, alle cassettebandjes liggen in een aparte zak voor het chemisch afval. Too late, hipsters! :mrgreen:
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Daar gaat je erfenis -o-
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Nog gescheiden aanbieden ook, netjesssss :pos: Ik zou alles gewoon in een zak hebben weggeflikkerd :@
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten